1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan Grover

    Jan Grover Henk

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan deze simpel halen door een nieuwe game te beginnen op easy en dan alle clues direct achter elkaar doen.
    Zo heb ik het gedaan en toen heb ik bij bij de laatste clue de achievement gekregen, co-op werkte het ook niet bij mij;)

    Succes!
     
  2. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    de gameplay van cod4 is sneller dan halo 3.. merk je makkelijk als je ze omstebeurt een uurtje speelt
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Terug van de vakantie in Spanje en er lag iets moois op me te wachten:
    [​IMG]

    De Controller ziet er erg goed uit met veel details. :cool: Gisteren laat even wat gespeeld en tot nu toe viel het een klein beetje tegen, maar goed ik heb het een paar minuten gespeeld en dan kun je niet echt oordelen natuurlijk. :+
     
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb halo ODST hier besteld, alleen hoe kom ik dan aan die Sgt. Johnson?
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Krijg je via de mail :) Anders PM Mirik even, als jij hem hier hebt besteld.

    @Lethal, ziet er goed uit!
     
  6. Towel

    Towel Guest

    Ik heb ODST al een tijdje maar ik kom niet voorbij het 4de level. Ik speel op Normal maar ga telkens dood als die alliens met een groepje komen. Kan iemand mij helpen die ervaren is in halo?
     
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil je wel helpen towel,
    kom je morgen even een online?
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    En je punt is..?
     
  9. ZundayXx

    ZundayXx Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ie maar een controller heeft.
     
  10. LeCcY

    LeCcY Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek eigenlijk mensen die samen met mij de Heroic en/of Legendary campaign willen doen... Beide helemaal (het liefst) vanaf het begin.
    Ben meestal 's avonds rond 19:30u wel online en wil er best een nachtje voor doorgaan!

    Voeg me maar toe op live: LeCcY NL

    Oja, ikzelf heb niet dat 'moderate NAT' gezeur. Als mensen hier dus wel problemen mee hebben, kan ik zonder problemen een party hosten zodat je kunt joinen!
     
  11. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem. Ik weet niet of het zo hoort, maar ik heb nu volgens mij net die vierde missie gedaan, toen ben ik ff wat anders gaan doen, maar nu wilde ik dus verder gaan kan ik niet beginnen waar ik verder ben gegaan! Oftewel ik moet heel die missie (met dat gebouw opblazen) opnieuw doen. Ik dus een x gedaan laad ik per ongeluk een eerdere missie die ik al gespeeld had (hoe zie je btw 't verschil tussen een missie die je al gespeeld hebt en eentje die je nog moet op je "computer"?), moet ik die dus ook weer helemaal opnieuw doen. Mijn vraag is kan ik gewoon in de stad beginnen?
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    waarom ben je als ODST veel sterker dan Master chief?

    ik kan namelijk vele malen meer kogels van dan bij gewone halo? :confused:
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Omdat je dat niet bent? MC heeft wel health regen...
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als er één ding direct opvalt, is het wel dat je niet meer zo op een groep vijanden kunt afstormen als een Rambo. Wel is de moeilijkheidsgraad ietsje lager. Ik heb dan ook op mijn eerste run Heroic gespeeld.
     
  15. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    nou ik was met mijn broer firefight aan het doen, en dat deden we op Normal. ik stond in de turret en ik denk dat ik zeker 3minuten non stop beschoten ben, voordat ik stierf. ik dacht altijd dat dat met masterchief nooit lukte.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Doe t nog steeds? :+
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Firefight is ook heel anders dan de SP. Ik heb zelf Firefight ook op normaal gedaan en dat is echt een stuk makkelijker dan de SP. In Firefight heb je namelijk ook extra levens, wat in de SP niet zo is. ;)
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Weet iemand of je nog mp achievements van Halo3 kan halen met de mp-disc van ODST?

    Ik heb Halo 3 namelijk wel ooit gehad, alleen destijds weer verkocht. Nu met de mp-disc van ODST vroeg ik me dus af of ik alsnog wat achievements kan halen voor Halo 3.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat kan :) Het is namelijk gewoon Halo 3 ;)
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Thanks voor de snelle reactie. Weet ik dat ook weer. Had al een vermoeden dat het zo was, maar wilde het even zeker weten. :thumbs:

    De campaign van ODST valt me - op de intro na - nog wat tegen. Het 'spettert' nog niet echt. Hopelijk wordt het gaandeweg beter/spannender/grootser. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina