vreemd, ik zag robbin en paribus tegelijk Clubs spelen. Robbin speelde tegen HSV en stond 0-2 voor en paribus stond 0-0 tegen inter.. (wel met ned)
Helaas vandaag ook niet aanwezig. Zal ff kijken of het morgen kan al is het dan ook weer druk druk, zaterdag ook niet echt tijd en zondag weer werken . Dan word het weer maandag.
Ging lekker gasten! Alleen jammer van alle quiters, anders hadden we zeker 4/5 extra winstpartijen gehad. Nu gingen ze de hele tijd weg als we goed voor stonden. Toch goed gespeeld. Eerst met Ralluf, Daz en ik (later met Orange erbij). Toen met Daz, Reuj en ik. Gelijk ff mijn doelpuntensaldo flink opgekrikt. Hoe ging het in het andere team?
Any ging wel goed, mocht Ralf er niet zijn dan pak ik wel weer Any. Maar echt jammer van die quitters, daar word ik echt ziek van. 7 van de 10 potjes werden gewoon ge-quit..
Bij ons werden de punten gewoon geteld als er gequit werd En misschien ben ik er vanavond bij, denk het wel.
2 dagen geleden toen ik speelde wonnen we 2x met 6-0 waarbij 2x de tegenstanders quitte en de doelpunten en alles telde gewoon mee. Maar ik heb ook wel een aantal keer gehad dat inderdaad helemaal niks mee telde. De overwinning niet, de goals niet niets niet.
Volgens mij is die "bug" er al een tijdje en ik heb nog geen één keer gehad dat de punten meetelden, laat staan goals of assists als er door de tegenpartij gequit werd. Kansloos is het in ieder geval...
Tot hoelaat spelen jullie? Mischien dat ik na m'n werk en voor het bier nog een potje mee kan spelen .
Gisteren me eerste wedstrijden gespeeld. Scoorde 1 wedstrijd 2x en toen gingen die anderen eruit. Dus ik dacht. Kutzooi, nu tellen me goals niet mee. Maar ze stonden er bij mij gewoon bij. Dus ik weet niet hoe het systeem nu werkt. Ik op links en robbin in de spits met een gecontroleerde verdediging en middenveld van orange ging prima. Jammer dat we de laatste wedstrijd onverdiend verloren.
Ik heb de game nu ook, dus kom maar op met die club invite! Ik zal alleen deze week nog niet meespelen omdat ik eerst wat ga oefenen.