Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neigt Hardcore mode nou meer naar fun of irritatie?

2. Sander2

Sander2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Side missie zijn te zien door een getalletje (1,2, 3 ).
    Plus dat sommige side missie`s pas naar voren komen als je er in de buurt bent.

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  3. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat dat van jezelf afhangt. voor mij neigt het naar fun, omdat ik ten eerste vind dat je een spel pas uitspeelt als je het op het moeilijkst doet.
    ten tweede vind ik dat het realisme gevoel hoger ligt, omdat je dus niet ergens een vlaggetje ziet waar je heen moet maar echt op je map moet kijken. en dood is dood, geen checkpoint, dus opnieuw beginnen. als je daar niet tgen kunt dan is het niks voor je.

de getalletjes zijn je hoofdmissies. tenzij het bij normal mode anders is.
    dus bij missie 1 sloop je de radar, dat is punt 1, punt 2 is waar je helikopter gaat landen en je dus veilig meot stellen, maar bij het dorp naast de radar moet je ook wast doen, volgens mij iet van clear iets of ik weet het ff niet uit me hoofd, maar die staat niet op je map.

begrijp ik nou trouwens dat als je coop speelt dat als jij niet host dan vorder je ook niet in het spel. dus als ik met pietje speel en hij is host, dan is hij ook de leader. we spelen tot missie drie. morgen wil ik weer spelen maar pietje is er niet, moet ik dan bij missie 1 beginnen???

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hardcore is gewoon hardcore. Zoals de game bedoeld is.

Ben je een MW1/Halo gast dan 98% kans dat je het ervaart als IRRITANT ... zet je je daar overeen of ben je een classic ghost recon gast (zoals ik) dan kan je DR op HC ervaren als 'best game ever'

(voor mij? DR is mijn top game ever)

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beter dan OPF1?!

6. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dan spelen op Hardcore :) Kijken hoe dat me afgaat. Maar waar ik wel bang voor ben is dat je niet rustig kan plannen en verkennen omdat je tijd dan anders op is.. Naja, we zien het wel.

Wat heb je eigenlijk aan die secondary objectives? Kan je daar een achievement voor halen ofzo?

7. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat je aan die secondary hebt, maar ik wil ze gewoon halen, en heb bij missie 1 niet gehaald, dus dat ga ik opnieuw doen.

en als je een MW1 gast bent, dan kan dit op HC toch leuk zijn.
    ik ben namelijk een MW1 gast, maar vind dit echt een supervet spel, dus het kan ook best samen.\o/

8. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef hem vanavond nog een kans, als het niet werkt gaat ie in de verkoop :)

9. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zeker geen MW1 gast :p Ik ben gestopt met MW1 omdat ik echt gek werd van die respawnende ventjes de hele tijd. Dit spel is zoveel realistischer.
    Wat ik trouwens echt gaaf vind dat als de enemy's neergeschoten op de grond liggen, dat ze dan nog niet helemaal dood zijn, maar dat ze een beetje liggen te zuchten en steunen op de grond. Gaat ze dan uiteindelijk wel dood of niet?

10. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden dood moeten bloeden :)

11. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2

Dat is denk ik iets waarin een hoop mensen zich vergissen. One shot one kill zit er wel in. De vijand gaat wel dood, maar het duurt alleen ff.
    Het lijkt me ook niet erg realistisch als je iemand een kogel in zijn arm ofzo schiet en hij valt dood neer.
    Super spel btw !!! :thumbs:

12. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ik schiet ze dan nog een keer. ik wil niet dat ze blijven bewegen. straks roepen ze versterking ofoz:D

13. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    :confused:

Vond het wel leuk om te lezen hoor.
    Niet echt mijn spel volgens mij. Ik wil zodra ik mijn xbox aanzet instant action. Heb het idee dat dit een beetje té realistisch is en daardoor traag.

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Anders!

Ik noem het (en daar ben ik me sterk voor aan maken op CM forum:)) ClassicGhostReconNextGen http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=385202

(en aangezien ik in OFP het liefst GR achtige missies speelde past uiteindelijk DR beter bij me dan bv ArmA ... alleen die naam 'operation flashpoint' die past eigenlijk niet bij DR en daar vallen heel veel mensen over die DR gaan vergelijken met OFP en Arma(2))

15. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ook, omdat ze ook blijven staan op je kompas. Maar die heb jij natuurlijk uit staan :+ Ik ook binnenkort :cool:

16. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet kopen =( Tis echt niks voor je dan.

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Op HC staan ze nog steeds op de MAP ... heb geprobeerd zo'n gast te medic'en maar dat gaat niet:)

18. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel grappig dat mijn accuracy in meeste shooter games rond de 70% ligt, hier kom ik net aan de 20%

19. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je hoeft niet opnieuw te beginnen...

20. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je wou een tegenstander healen? :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina