Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snij ze de keel door ik heb niet voor niets het mes..:9

2. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha, die is super, en em dan weer neerknallen:lol::lol::lol::lol:_O__O__O_

@ MonkeyBrainsNL: okay, dan ga ik wel een keertje coop doen, maar dat doe ik wel ff via oldskool;)

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Vanavond misschien mensen in voor een classic XBW match?

Ik zeg rond 20.00?

Zo ja, schrijf je in :D

1. Shortbull NL (Host)
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.

4. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel alleen op HC.. Voeg mij even toe, volgens mij sta ik niet bij jou in de FL.. Weet ik niet zeker..:+

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Yup, om te kijken waar de grenzen van de gameplay liggen:) (misschien was er een verborgen 'surrender' gameplay element of zo)

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  6. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    je stond er idd nog niet in, nu wel.

7. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Roger out.._0/

8. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook die real-time dag/nacht effecten zijn mooi zeg. Neem missie 2. Je begint om 04:40 's morgens en het wordt langzaam dag.. Echt heel geleidelijk ook, prachtig! :thumbs:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ik liep met me nachtkijker op en op het einde deed ik hem af en was het vol licht. En ik denken ze zien me toch nooit in het donker. ;) Deed me een beetje denken aan dit. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=gaEYZvrEW40

10. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt de auto aim in CoD die je hier niet hebt? :+

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Haha inderdaad! :lol:

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vind het zo belachelijk dat er bij sommige games er van uit gegaan wordt dat je een HD tv hebt. Bij Prototype ook al, ik kon gewoon niet lezen welke knoppen ik moest drukken. En tis niet zo dat ik op een klein tv zit te spelen, tis dan wel geen HD, maar wel een grote breedbeeld. Heb bij OFP ook moeite om het kompas te lezen, erg slordig.

13. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ook wel daar aan liggen :9 Maar nu vuur alleen maar om te zorgen dat mijn teamgenoten veilig ergens naartoe kunnen lopen.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Aah wtf is dit voor 'n kutzooi...

Ik heb een savegame waar ik bij level 2 ben, die heb ik gisteren geladen en toen ben ik tot level 6 gekomen. En dan kijk ik net ff bij Continue Campaign en dan laadt het spel level 2 weer.. :confused: (dus bij die oude savegame). Sjonge jonge dat is toch geen continue campaign of wel dan, continue campaign is volgens mij gewoon doorgaan waar ik gebleven was; in level 6 dus.

Ben nu wel ff pissed want nu kan ik dus weer vanaf level 2 beginnen wil ik verder komen. :mad:

Hoe kan ik dit nu zorgen dat het niet nog een keer gebeurd? Of kan ik misschien via Single Mission verder komen ofzo.. :confused:

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar als ze met een next-gen console nog rekening gaan houden met gamers met een oude tv dan krijg je het gezeur van de mensen met een HDTV van paar duizend euro, dat de game er niet optimaal uit ziet.
    Dus ik vind het terecht dat ze dat dan ook niet meer doen. HD is nu eenmaal niet meer de toekomst, het is het heden.

16. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    exactly

17. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Mjaw beetje tegenstrijdig idd :p

Maar goed. Ik heb wel kunnen genieten van de game... Maar de vele nadelen heeft me doen besluiten om hem toch weg te doen. Ik zie mezelf dit niet nog weken na aankoop datum te spelen.

In CoD games respawnen mensen veel vaker inderdaad. Samen met de bijbehorend probleem dat veel mensen als kippen zonder kop in een rechte lijn op hun doelwit af lopen (afgezien van deathmatch). Dit probleem heb je met ieder spel waarbij je gewoon kan respawnen. Het word je makkelijker gemaakt, dus denk je in vele gevallen ook makkelijker. Zelf hou ik enorm van tacktiek, maar merk dat ik bij CoD ook vaak genoeg als kip zonder kop rond ren en gewoon met een HMG door alle muren heen ga zitten knallen.

Maar wat je zegt dat de voldoening veel groter is met OFP als je iets gehaald heb... Absoluut! Als je na de vele frustatie momenten eenmaal vlekkeloos door de missie heen bent gelopen dan heb je echt het gevoel van... Ja, We hebben het goed gedaan *vreudges salvo lost* :p

18. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Supressing fire bedoel je? Dat is toch goed, zo gaat het ook in het echt volgens mij.

Misschien wel leuk om de docu serie van Ross Kemp in Afghanistan en Ross Kemp Return to Afghanistan binnen te halen. :thumbs:

Geeft je een betere kijk hoe het eraan toe gaat en nee het is niet zoals Rambo III }:]

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe komt dit?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    MW1 = Halo??

Ook daar heb je gewoon hardcore hoor...

Topicstatus: