Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Cod gevoel ahum, probeer jij maar in je eentje een heel airfield te capture, wedden dat je dat niet lukt in je eentje?

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    \o/

3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan misschien ook wel meedoen, waarschijnlijk wel. Laat ik vanavond dan wel weten :)

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Jij hebt een omgebouwde xbox, ik houd niet van die mensen.

5. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Gozer, hou alsjeblieft op. Te triest gewoon wat je daar zegt. Je weet het niet eens, je hoort het en gaat er gelijk van uit :emo:

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Al heeft hij een nitro knop op zijn xbox, iedereen mag gewoon meedoen natuurlijk :b:

7. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet eens een omgebouwde 360... :emo: Duidelijk toch dat ik meespeelde in dat gesprek? Lijpe Mocro denkt het nog steeds but i don't care <3

En nu weer ontopic :)

8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ok, no offence verder, welkom bij de club:b:

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Of mensen nou wel of niet hun shit laten ombouwen moeten ze zelf weten.
    Het enige wat je erover kan zeggen is, is dat je een risico loopt, en mensen moeten dat helemaal zelf weten :)

10. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Soms is 400e al teveel geld om even te spenderen aan een HD TV. Strange... But true, Zeker hedendaags.

Anyway, De "poor-man-solution" is ook ideaal. Als je een TFT/LCD computer monitor hebt, Gewoon een RGB kabel voor de xdoos aanschaffen en die erop aan sluiten. Alleen geluid moet je dan apart op lossen ; Maar veel computer schermen hebben tegenwoordig (ruk) speakers dus dat scheelt al. Of idd een koptelefoon, nóg beter. Hoor je precies waar alles vandaan komt :b:

CoD gevoel bij een spel als OFP ?

Ik snap dat niet echt. CoD is een fps net als OFP... Maar zo compleet verschillend. CoD is meer straight forward no nonsense actie. Hell, De (échte, Infinity Ward) gamemakers zelf hebben al gezegd dat CoD niet erop doelt om realistisch te zijn maar gewoon bad-ass actie. En dat doet CoD perfect in mijn ogen. Zeker hoe ze de multiplayer aan pakken.

OFP moet realistisch over komen. Maar... Waar trek je de lijn als spelmaker? Wat dat betreft hebben ze het goed gedaan met hardcore mode. Persoonlijk hou ik van taktiek, Maar ik ben verslaafd aan HUD, (mini)mappen, zien hoe je team mates het doen etc. Hardcore is voor mij net een beetje té. Het moet wel leuk blijven, Dus zo gek vind ik die checkpoints het healen niet. Onrealistisch? Opzeker, Maakt het het spel wel leuker en/of toegankelijker voor de mensen die niet all-out hardcore willen gaan? Naar mijn mening wél.

:lol:

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hmm level 6 is best wel klote als je die
    geneator moet kapot maken bij de fuel depot. Een ander team heeft de aandacht getrokken maar er zitten nog steeds erg veel spec-ops.. Van waar kan ik het beste binnenvallen?

nvm, heb hem al gehaald.

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  12. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Helaas is dit spel totaal niet realistisch meer, het is meer een soort van langzame CoD geworden.

Jammer dat het niet zo is als de originele OF.

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Onderbouw dat dan eens. Ik heb de originele nooit gespeeld, maar dit is de meest realistische shooter die ik ooit heb gespeeld.

14. Rookie[NL]

Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

Leuk Bevonden:
    0
    ff off topic:
    Je bedoelt waarschijnlijk xbox VGA-kabel

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik wel zeker ;)

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Heb je ook wel weer gelijk in :)

Ik heb net 2 levels gedaan zowel in Coop als Solo. Met coop is het gewoon geniaal, beetje ouwehoeren met wat vrienden. Wat is eigenlijk het verschil met Normal en Experienced?

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik check net ff je GT ... maarre heb je de game wel gespeeld? Op pc wellicht.

Ik hoef geeneens een 'onderbouwing'. Als je 4 uurtjes op HC hebt gespeeld is dat voor mij genoeg:)

18. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik die vergelijking trek? Ik kan me herinderen dat eerste operation flashiont zelfs op normal heel moeilijk was, als jij dan geraakt werd en je teammates gingen dood moest je hele leven spelen zonder die teammates en met die wond. Hier zijn op normal tenminste redelijk veel checkpoints neergezet waardoor je toch minder baalt als teammate door ze kop word geschoten omdat je bij de eerstvolgende checkpoint weer terug krijgt.

Ik heb het spel nog niet op experience gespeeld dus ik weet niet of ze daar die onzin er uit hebben gehaald (ik hoop het wel). Ik heb wel de eerste twee missie op hardcore uitgespeeld en daar komt het spel wel tactisch goed overweg alleen heb daar veel moeite met de North/east/ etc kijken. (een beetje te zoals je zei).

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Deze game is totaal niet met cod te vergelijken, en mensen die zeggen dat deze game niet tactiesch is moeten het onderbouwen of zelf eerst maar eens de hardcore mode spelen.

20. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Die bedoelde ik idd.

Waarom is de hardcore mode dan meteen vele malen tactischer?

"Alle HUD en toeters en bellen zijn er vanaf gehaald, Dat noemen we tactisch".

Dat is net zo raar als zeggen "Ik heb een Ferrari.. Maar ik rij constant in z'n 1".

Sorry maar realistischer.... Ja. Tactischer? Nee. Je kunt bijv. niet van te voren beslissen jij gaat zus en de ander gaat zo. Tuurlijk kun je als team leader zijnde zeggen ok jij gaat zus en de ander gaat zo, Maar dit systeem werkt naar mijn mening ook niet altijd even lekker.

In Hardcore mode kun je dan ook niet goed zien waar iemand nou naar toe zou moeten gaan. Niet iedereen heeft een even goede oriëntatie vermogen waardoor het noorden word aangezien als bijv. het westen. En waar is de tactiek dan? Rennen en hopen dat je goed loopt.

Naar mijn mening mist het juist tactiek. Ja je kunt van alle kanten op komen denderen en zelf kiezen (ook maar tot hoe ver het spel jou en je team genoten van mekaar af laten gaan) waar vandaan je aanvalt of verdedigt. Maar als dit de definitie van taktiek is dan ga ik wel Risk spelen :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina