FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer hem te doorgronden. :+
     
  2. Achillias

    Achillias Guest

    Ik begrijp werkelijk waar niet waarom het zoeksysteem van Fifa 10 aangepast is. Het begint bij je level (21 in mijn geval) en lager. En in een custom match kun je het ook niet zelf aangeven tussen welke levels het systeem moet zoeken. Fifa 10 speelt trouwens behoorlijk arcade online. Fifa 09 is beter wat dat betreft.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2009
  3. Achillias

    Achillias Guest

    Even een vraag over custom tactics online, als je het onder je d-pad zet en het activeert schakelt de taktiek zichzelf niet uit na een bepaalde tijd. Bijvoorbeeld: het activeren van een buitenspelval moet telkens opnieuw gekozen worden wil je daar gebruik van maken. Is dat niet met de taktieken hetzelfde.
     
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd, waarom zou je zo'n gamertag kiezen? Snap ik ook niet helemaal. :emo:
     
  5. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst stond hij met FC I Seqi, 24-14. Dan geloof jij toch niet dat hij nu wel zo goed speelt, hij krijgt gewoon al die free wins (en dan krijg je echt wel punten).

    Eerst zeg hij dat het niet klopt en bewijs nodig heeft. Dan show ik bewijs dan geeft hij toch maar toe, dus ik zou hem niet meer geloven.
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik zit weer een beetje goed in me vel, 5 keer weer op rij gewonnen en nu bijna level 23 *)
     
  7. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg me toe: gunmaster217 *)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zoek een sterke snelle centrale verdediger omdat Puyol en Marquez weg gaan bij mij @ Manager Mode. Rechts heb ik Alves en links Glichy die snel en aanvallend ook wel wat kunnen. Zat zelf te denken aan Vidic?
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand die dit toevallig weet? Zou het een beetje stom vinden als mijn speler bij dezelfde club moet blijven.
     
  10. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je als je alleen maar met real madrid speelt:emo:
     
  11. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, gaan we dat weer krijgen. :emo: Ik weet zeker dat wanneer jij met Real Madrid speelt je nog steeds niet alles wint.. Hij speelt nu trouwens met Chelsea tegen Barcelona.
     
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik speel nu met Chelsea

    Daarbij is er niks raars aan, speel zelf ook constant tegen Barcelona/Real/Inter enzovoort. Als je het niet bevalt dan speel je maar lekker met de filter aan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2009
  13. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij was vorig jaar zeker ook voor AZ?:emo:
     
  14. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nee, ben altijd al voor Feyenoord geweest, wat heeft dat ermee te maken? De aanbod aan tegenstanders met 5 sterren teams is 100x groter dan die met 3 sterren teams.

    Daarbij zit ik hier in het toernooi en heb ik mensen ook op hun flikker gegeven met lagere teams. Maar goed, mensen van mijn skill niveau en erboven verslaan met een groot team verschil? Nee, daar ben ik niet tot in staat. Maar gassies zoals jou de oren wassen met een 3 sterren team is goed mogelijk hoor :)
     
  15. Meowth

    Meowth Guest

    Je krijgt geen enkele punt, geloof me nou maar.
     
  16. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is Ibrahimovic een baas in Fifa 10_O_

    Speelde net met Zweden en het is niet normaal meer hoe hard je met hem kan schieten
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ibrahimovic is de C. Ronaldo van Fifa 09
     
  18. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan trouwens nu wel goed merken dat Fifa vol zit met successupporters. Ik zie bijna geen Manchester united meer
     
  19. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna 500 gamerscore met Fifa 10. Nog een uurtje denk ik ;).
     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Speelde jij net niet met Zweden?

    Volgens jou begrippen mag je alleen met je eigen land en je eigen team spelen anders ben je een succes supporter, of niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina