FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens. Juugen, je ziet minder ManU, maar verschillende teams. Van chelsea tot liverpool tot inter tot milaan, dus meer variatie. wel veel 5 sterren teams, maar ach wat wil je met zo'n spel. Je hoeft toch niet alleen maar met je eigen club te spelen?
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Serieus, wat heeft EA met het weglaten van haar van een persoon in de game? Vermaelen heeft een stuk zonder haar aan de achterkant in een vorm van een hartje en de keeper van Real Sporting mist ook een hele stuk van zijn haar aan de achterkant. 8)
     
  3. mvajax

    mvajax Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waarom de aangepaste tactiek online is weggehaald en of deze ooit nog terugkomt in fifa10 online?

    Alvast bedankt
     
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Sorry jongens ik word er zelf ook een beetje moe van, maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vragen gekregen.

    Waar slaat dat nou weer op? Is het verboden om ranked tegen een vriend te willen spelen? Betekent dat gelijk dat ik wil boosten (wat is boosten in godsnaam?)? Wat is er nou leuker dan ranked Fifa spelen tegen je maten?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Boosten is meestal vals spelen. Wat Juugen bedoelt is dat je dan tegen een maat ranked speelt en jij hem laat winnen of andersom voor een achievement of ranking. Maar goed, let niet op Juugen die lult een beetje uit z'n nek.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het wel jammer dat FIFA zo fysiek is geworden. Het is meer worstelen dan voetballen geworden. Een beetje fysiek kan geen kwaad, maar ik vind het net een beetje te erg. En als ik Ajax kies, dan kiezen mijn tegenstanders ook wel een 4 sterren team, maar gaan ze toch een half uur zoeken naar een team met 4 sterren maar met net iets betere stats. De meeste mensen spelen echt niet voor het plezier, alleen voor het winnen. Veel plezier met je stats, mij boeien ze niet. Speel liever online team play eigenlijk.
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dan moet je hem inviten in je spelershub, dan moet het als het goed is wel lukken. En Juugen is aan het uitdagen
     
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Aha, nou daar gaat het mij dus niet om. Had daar niet eens over nagedacht eerlijk gezegd. Beetje vreemd van hem om dat zo te stellen dan, hij kent mij niet eens. Misschien heeft hij zelf geen vrienden om mee te spelen ofzo...

    Anyway, jij weet toevallig ook het antwoord op mijn vraag niet Fiasco?
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik geef je het antwoord toch?

    Ga naar My Fifa 2009 online, my player hub, my adressbook en selecteer degene waar je tegen wilt spelen en invite hem voor een ranked game.
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ja sorry, ik was dat bericht aan het typen toen jij jouw bericht plaatste denk ik...

    Bedankt, ik hoop dat het werkt!:thumbs:
     
  11. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is fifa10 toch een teleurstelling online tegenover fifa09 vind ik. Ibrahimovic, Drogba, Anelka, Gomez, Berbatov zijn spelers die je bijna niet vd bal kan krijgen. Misschien ga ik fifa10 beter vinden, maar tot nu toe niet.

    Heeft iemand een goede tip qua verdedigen? Als de tegenstander flink rond aan het tikken is dan kom ik er NIET tussen.
     
  12. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    In het echt zijn die ook amper van de bal te krijgen
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Alleen omdat ze veel scoren?

    Je zou eens hele wedstrijden moeten kijken. Verliezen erg vaak de bal in een wedstrijd, maar dat laten ze nooit zien in samenvattingen. Maken ze 1 goal, is het gelijk wereldnieuws. Terwijl ze echt wel van de bal te krijgen zijn, en dat gebeurt ook gewoon.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik vind dat fysiek eigenlijk wel meevallen, ik speel nog steeds zoals in FIFA09. Gewoon veel overpassen en de gaatjes zoeken en eventueel wat counters met Y, lukt nog steeds. Alleen maak ik veel meer foutjes in 10 dan in 9.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    De verdediging is duidelijk wel sterker in Fifa 10. Daarnaast schieten spelers de bal gewoon te vaak tegen de keeper aan, heb me daar een partij aan zitten ergeren.

    Ligt het trouwens aan mij of is semi-pro nu moeilijker dan professional? 8)
     
  16. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat lijkt zo omdat je na een gegeven moment jezelf aanpast op de speelwijze van de computer. Vaak vind ik wereldklasse ook beter als ik een paar potjes legende heb gedaan
     
  17. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, die verliezen de bal meestal vaker dan dat ze hem in de ploeg houden.

    Vind het ook echt een rommeltje af en toe op het veld, een bal die de tegenstander binnenschiet omdat er 2 spelers van je tegen elkaar aanlopen, of dat je de bal niet kan schieten als ie tegen je aanketst. Moet er toch nog erg aan wennen, al had ik dit ook bij fifa 09. Sta nu op 25 wins, 25 verlies en 9 of 10 gelijke spelen.

    25 verlies is al echt heel veel, maar ook best veel spellen verloren in het begin omdat de online verbinding niet echt goed was. Nu zet ik mijn laptop telkens uit beneden als ik boven op me xbox speel, scheelt erg veel!
     
  18. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens waar kan ik die Gameface-software downloaden? Ik heb Unity al maar die Gameface-package heb ik verwijderd een maandje geleden ofzo. Waar kan ik hem weer downloaden? Op de EAfootballblabla site vind ik het niet meer terug, iemand die het weet?
     
  19. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt het dat ik diverse spelers mis in Manager Mode? Ik mis o.a. Gio en Guzman.
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Hebben julie dat nou echt zo vaak dat spelers tegen elkaar oplopen en hieruit een goal ontstaat. In de coachmode heb ik dit misschien een paar keer gehad, alleen kwam hier geen goal uit, maar in genoemde mode speel je ook een hoop wedstrijden achter elkaar en kan dit weleens gebeuren. Online heb ik het pas één keer meegemaakt, dit ging om een aanvaller en een verdediger die tegen elkaar aanliepen, waardoor mijn tegenstander min of meer de vrije doorgang verkreeg. Ik vind het fysiek ook allemaal wel meevallen en het werkt visa versa, kan nou niet zeggen dat ik er een wedstrijd door verlies.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina