Soms is 400e al teveel geld om even te spenderen aan een HD TV. Strange... But true, Zeker hedendaags.
Anyway, De "poor-man-solution" is ook ideaal. Als je een TFT/LCD computer monitor hebt, Gewoon een RGB kabel voor de xdoos aanschaffen en die erop aan sluiten. Alleen geluid moet je dan apart op lossen ; Maar veel computer schermen hebben tegenwoordig (ruk) speakers dus dat scheelt al. Of idd een koptelefoon, nóg beter. Hoor je precies waar alles vandaan komt :b:
CoD gevoel bij een spel als OFP ?
Ik snap dat niet echt. CoD is een fps net als OFP... Maar zo compleet verschillend. CoD is meer straight forward no nonsense actie. Hell, De (échte, Infinity Ward) gamemakers zelf hebben al gezegd dat CoD niet erop doelt om realistisch te zijn maar gewoon bad-ass actie. En dat doet CoD perfect in mijn ogen. Zeker hoe ze de multiplayer aan pakken.
OFP moet realistisch over komen. Maar... Waar trek je de lijn als spelmaker? Wat dat betreft hebben ze het goed gedaan met hardcore mode. Persoonlijk hou ik van taktiek, Maar ik ben verslaafd aan HUD, (mini)mappen, zien hoe je team mates het doen etc. Hardcore is voor mij net een beetje té. Het moet wel leuk blijven, Dus zo gek vind ik die checkpoints het healen niet. Onrealistisch? Opzeker, Maakt het het spel wel leuker en/of toegankelijker voor de mensen die niet all-out hardcore willen gaan? Naar mijn mening wél.
Klik om te vergroten...