Hey goed geregeld Maar hoe kan ik zien wie mijn poule hoofd is ? Of zou ik de compo gewoon zelf aanmaken?
degene die bovenaan in de poule staat is poulehoofd en die maakt de comp. Aan. In jouw geval is dat Paribus
Heb jij jouw poule al gemaakt? Zag hem nog niet staan (weet niet of ik iets fout doe natuurlijk, want is mn eerste competitie op deze manier)
nee, doe ik vanavond als ik thuis ben uit m'n werk. Ieder die in poule a zit kan de hele week niet tegen mij, want ik ga op trainingskamp in Turkije
ok ik zie het al ben groeps hoofd van G ok ik ga vanavond aanmaken en dat gebeurt via fifa het spel zelf tog dat moet je doen in de online menu's,, of zit ik er nu langs
poule G ik heb net even de gasten die iin Poule G zitten een private message gestuurd dat naar dit forum moeten komen voor de regels, aangezien ze al enige tijd alledrie afwezig zijn in dit forum... even voor de duidelijkhied als ze dadelijk niks doen en ze spelen geen wedstrijden en ik heb er tog genoeg voor gedaan ,wat gebeurt er met mij of diegenen die overblijft in de Poule gr ODST
Via xboxlive naar vriendencomp. Dan nieuwe comp. Maken. Poulenamen en paswoord staan op onze site www.voetbaltoernooi.webklik.nl
hmm leuke poules hoor. Poule C ziet er op het oog het sterkst uit. DE KLETSKOP laat je ff weten als poule D kan beginne?
De Openingsmatch heeft plaatsgevonden: Sporting CP/mk katti - Getafe/Berelor 0-1 Doelpunt: Pedro Leon