Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Damn, hebben jullie er ook last van dat er met co-op de checkpoints niet worden geladen?
    En als je een b.v missie 6 uitspeelt in multiplayer als single mission, wordt missie 7 dan ook geunlockt?

2. Eldar Paul

Eldar Paul Student

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, zit er sterk over te denken om em te gaan halen, maar heb nog wat vragen:
    * Hoeveel missies zitten er in het spel (incl. de te downloaden bonusmissies)?
    * Hoe lang ben je ongeveer met de singleplayer bezig? (zowel op normal als hardcore)
    * Werkt de multiplayer ook lekker? ik bedoel, je zit er maar met 8 man in en rest is AI. En hoelang duurt zo'n multiplayer match ongeveer?

Thanks alvast, mogelijk dat ik jullie later ook join met online & co-op:cool:

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    11 gewoon, en de dlc waren er dacht ik 6 dus 17 totaal:)
    Lang
    20 minuten is het standaard dacht ik.

4. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef mensen gelijk dat het niet echt realistisch is. Het is meer "mainstream realistisch". Er zitten ook aardig wat bugs in het spel, en wat rare fouten rond het semi-auto vuren van Chinese en Amerikaanse wapens. De AI van je teammates is ook bijzonder vreemd op bepaalde momenten, maar dat zullen ze waarschijnlijk wel fixen met patches.

Tevens is het eiland echt monotoon naar mijn mening, en mocht het wel wat "wildlife" en "civilians" hebben.

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Eén missie duurt inderdaad erg lang (zover ik het heb gespeeld).
    Het duurt wel even voordat je klaar bent. Je loopt ook erg veel, en je kijkt veel om je heen, je gebruikt je map veel, en je verrekijker. Door al dit wordt het ook wel wat uitgerekt. Het moet alleen wel, want anders word je net als mij zomaar dood geschoten :eek:

@Dutch, ik zou niet echt burgers willen zien op een eiland waar op mensen worden geschoten...:x

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    je hebt em alweer in de verkoop? was het toch niet helemaal wat je zocht of waren de bugs en minpunten te groot? :):

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nee nee! Het spel is goed, alleen niet mijn stijl. Voormij was het een sprong in het donker juiste gezegde, toch?. Helaas, maar waar, ik ben verkeerd terecht gekomen door de sprong!

Er is niks mis met OFP2, alleen het is niet mijn ''cup of tea''.

8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Idd, ik vind de game leuk alleen hij is moeilijk:)
    Zit nog steeds vast op het zelfdestukje waarin ik al 15 of meer keer ben dood gegaan of gefailt...
    Heb nu wel een snelle route, maar mag nu niet meer van mijn ma......

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    |:-
    Ouch, dat is kut. Als je iets hebt, en je wilt het uitproberen, maar het kan niet.

10. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    ach ja morgen weer een dag, ga ik nu lekker tv kijken:)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach de goede oude tijd dat je ouders je nog van de Playstation aftrapte. :cool:

12. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het C64 met mijn zwart wit tveetje.._O_

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Tja mijn moeder denk nog dat als je telang tv kijkt dat je dan vierkante ogen krijgt en dat ik dan geweldadig word:mad: Ik weet heus wel dat ik 18 kogels kan slikken en 2 granaten kan opeten voordat ik neerga:+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar je gaat nu weer TV kijken? ;)

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    _O__O_

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ja, of wacht ik zal het anders zeggen, als ik xbox krijg ik grote pupillen, maar dit komt door de lichtinval, en nu denk mijn moeder dat het door de xbox komt.....

17. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn exemplaar schijnt vandaag door Gamehubs verzonden te zijn:)

Maargoed dan zal t nog zeker wel 2 weken duren voordat ik m heb...

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Wie zegt dat?

HC mode is gewoon geen HUD, dus JE OGEN GEBRUIKEN en zelf eens een keer iets uitzoeken ipv de TomTomADHD generatie uit te hangen.

Dus tactisch? Ach .... maar je kan iig niet op de autopilot achter stomme diamandjes aanrennen:)

(nou ja, op de map nog steeds wel natuurlijk)

19. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dat is jammer, maar we zullen hopelijk nog genoeg coopen in Borderlands! }:]

Trouwens, een vriend van mij heeft em al op de PC maar hij vind dat de menu's veels te omslachtig werken en te langzaam gaan(hij had het over iets van 5 dingen door vordat je supressing fire kan geven.) is dit: ( gezeik?/een kutcomputer?/waar? )

ik heb er zo veel zin in! \o/

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nee hoor, op een gebouw zit het al in de 1e laag, op mensen kun je ze gewoon engadge;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina