[Wii] Epic Mickey

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 jul 2009.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik blijf hoop houden, al is het waarschijnlijk valse hoop. :+

True. Als ie nou maar niet (alleen) op de Wii kwam...
    Als ik het zo lees zou het toch goed moeten kunnen werken met Natal.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb al meerdere betrouwbare sites gezien die zeggen dat deze game niet exclusief voor de wii gaat verschijnen! Ik ben blij!

3. Aerschtuner

Aerschtuner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bronnen? Mag per PM eventueel.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb nog steeds contact met Jeff Gerstmann (ex-gamespot; nu GiantBomb) en hij heeft me dit ook gemeld. Daarnaast is destructoid ook een redelijk betrouwbare site :) dus ik denk dat deze game voor alle motion consoles komt.

dit vind ik ook goed nieuws!

* The game's plot revolves around "forgotten" Disney characters. Obscure characters from long-forgotten cartoons and rides have been cast into a dark world of broken-down machinery and very bitter attitudes.
    * The main villain is Disney's first ever cartoon hero, Oswald the Lucky Rabbit. Now a nobody, he has rallied the residents of the dark world and is out for revenge against the mouse that took his place as Disney's spokesman.
    * Oswald unleashes the Phantom Blot, a monster that invades the Disney universe and begins to disassemble it by using black ink and making the colors of the world run together (this explains the "melting" imagery used in concept art).

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het verhaal klinkt wel interessant zeg! Ook slim bedacht. Ik ben benieuwd of het spel ook nog op andere consols uitkomt.

6. Aerschtuner

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen baseert zich op het feit dat Game Informer de tekst weg heeft gehaald. Daar stond ook dat het een 1-player action game zou zijn. Is dat nu ook helemaal van de baan en gaan we gezellig de wereld inkleuren? Ik denk het niet. Ik denk dat iedereen te snel conclusies trekt (zoals erg vaak gebeurt in "ons wereldje").

Overigens is Destructoid een goede site inderdaad, maar in deze hebben ze het bericht van eurogamer klakkeloos overgenomen:

http://www.eurogamer.net/articles/first-epic-mickey-details-spilled

7. Aerschtuner

Leuk Bevonden:
    0
    En hopla, de pagina bestaat nog steeds :)

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    De omgevingen en het verhaal klinkt écht vet alleen dat kinderachtige tekenen en vegen etc en de wii sucken echt ass. Als deze nou als actieplatformer uitkwam op de xbox zou ik hem wel kopen.

9. Aerschtuner

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Doodzonde.

Hierbij haakt dus een potentiële koper af. En ik zal vast niet de enige zijn

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dus als hij wel op de 360 kwam had je hem wel voor de Wii gekocht? :+ Als je hem nooit van plan was te kopen voor de Wii ben ook nooit een potentiële koper geweest :p.

Ben wel geïnteresseerd in deze game. Ik hoop slechts een ding en dat is dat het allemaal niet te kiddy wordt. Voor wie nog geïnteresseerd is in deze game moet deze pagina in het oog houden.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    He? Als hij wel op de 360 kwam had ik em natuurlijk voor de 360 gekocht. Duh. :+

Ik was altijd al alleen een potentiële koper geweest als ie op de 360 kwam. Of heb ik ergens iets anders beweerd? :p

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik juist niet, JUIST voor die Wii only kunnen zulke projecten héél goed uitpakken. Als ze zich ook zouden moeten richten op bijv. beperkingen van de X360 en de Ps3 dan zou dit alleen maar ten nadeel van de ervaring zijn.

Dus nu juist eerder een reden voor mij om 'm te halen!

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Welke beperkingen hebben de 360 en PS3 dan tov de Wii? Als je bedenkt dat beide volgend jaar met hun eigen motion controls komen.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Sowieso hebben ze het al up gescrewd. Met het feit dat deze game een aaneenschakeling van minigames als vegen, lijntjes trekken, etc wordt.

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    kut verkeerde wrong comment :+

Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Uit die link op de vorige pagina.

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    MP3? :confused:

Als je naar Okami kijkt dan zie je dat het teken gedoe helemaal niet als een mini-game aanvoelt maar zelfs als het primaire deel van heel de game. Hopelijk maken ze het hier ook zo.

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dat de Wii nu al motion controls heeft :+

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar dat maakt niks uit aangezien de game pas over een jaar uitkomt. :p

Deel Deze Pagina