Brütal Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 9 nov 2008.

  1. James Pond

    James Pond Guest

    Maarre hoe kom je eraan? Volgens Play-Asia is die niet region free..
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij werkt ie in een gameshop :)
     
  3. James Pond

    James Pond Guest

    Shit.. dat zou betekenen dat sommige winkels hem al binnen hebben? Er zit geen sales embargo op neem ik aan?
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik zeg volgens mij, dus ik weet het niet zeker :) Maar Psychobilly had Batman ook eerder in bezit.
     
  5. James Pond

    James Pond Guest

    Psychobilly laat eens wat van je horen ^_^. Al gespeeld? :p
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben ook erg benieuwd....spel lijkt me echt bruut
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar als ie gaat spoileren, gaat ie eraan! :+

    Nee serieus gast, zet alles aub in spoiler tags :)
     
  8. Psychobilly

    Psychobilly Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen gechekt of ie regio vrij was. Ik ga er vanavond aan beginnen :)
    Foto is op mn werk gemaakt, we hebben een paar NTSC versies binnen gekregen. ( Bestellen we meestal omdat die eerder binnen komen dan de PAL releases meestal, geen idee waarom ) Ik verwacht wel dat de PAL een deze dagen bij de meeste winkels binnen komt :) Zodra ik hem gespeeld heb zal ik wel posten wat ik er van vind :)
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wat je er van vind is geen probleem :)

    Maar please, als het over verhaal of gameplay of wat dan ook gaat, zet het in spoilers. Wil echt niks weten... :)
     
  10. James Pond

    James Pond Guest

    Okay maar het is dus een NTSC-J versie van Play Asia? En die is wel regio vrij.. hmm nice.
     
  11. Psychobilly

    Psychobilly Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0

    Haha dont worry, heb zelf ook een hekel aan spoilers dus ik zal vrijwel niks spoilen, zowel dan gebruik tags :9

    nee gewoon de amerikaanse, Play-asia heeft bij PAL nog een ? staan, zal nog wel veranderen
     
  12. Psychobilly

    Psychobilly Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb ff 1,5 uur gespeeld ( en ik ga zo verder want het is VET! )
    Weet niet echt wat ik er over moet vertellen lol, als iemand wat wilt weten vraag het maar, dat is wat makkelijker8)
     
  13. James Pond

    James Pond Guest


    Ok ik heb wel een paar dingen te vragen :). Hoe is de combat? Op een forum waar ik veel kom zeiken veel mensen over de combat in de demo ( te simpel, weinig variatie ). Hoe is dit in de full game tot nu toe?

    Kun je me vertellen wat je hebt gedaan toen je klaar was met het gedeelte uit de demo? Ik weet dat dan de game voor je open gaat en ik bedoel niet qua missie maar wat heb je zo ongeveer gedaan qua free roaming?
     
  14. Psychobilly

    Psychobilly Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0

    Combat is qua melee het zelfde als in de demo,
    je unlockt wel nieuwe "moves" op je gitaar, waardoor je wat meer variatie krijgt

    En na de demo:
    moet je eerst over een soort van snelweg racen die uitelkaar valt ( ben er 3x op t zelfde stuk dood gegaan haha ) daarna moet je door rijden naar "Lars" voor je eerste missie. dan door rijden/lopen wat je maar wilt naar het begin van de missie, kan je kiezen of je hem wilt starten of niet. heb nog niet echt ge freeroamd meer met de missies bezig geweest. Ik weet niet of alles gelijk berijkbaar is in de hele wereld, ik moet nou iig naar een ander deel van de wereld toe.
    zo genoeg?
     
  15. James Pond

    James Pond Guest

  16. James Pond

    James Pond Guest


    Hmm ja thanks dat is wel zo ongeveer wat ik wilde weten :p. Hoeveel combat moves heb je tot nu toe?
     
  17. Psychobilly

    Psychobilly Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 1tje geunlockt
    een "face melter" ofzoiets, als je gitaar solo speelt dan komen er wat vlammetjes en branden de gezichten van je vijand weg

    heb ook nog maar 3 missies gehad ( demo missie erbij opgeteld )

    heb ook 1 boss gehad, was eerst een kwartier aan het kloten tot ik erachter kwam wat ik moest doen lol
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dames, ik weet dat hij sinds vandaag op internet gelekt is, ik hou deze thread dan ook goed in de gaten. Let dus op met wat je zegt. Toch patsen met een download game = ban tot de release.

    Psychobilly no offence, maar ik wil je toch om wat opheldering vragen. Je zegt dat je de foto hebt gemaakt op je werk, maar als ik de properties bekijk zegt de foto dat hij gemaakt is op 8 oktober om 22:38. Ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg dat ik het twijfelachtig vind. Zeker omdat er opeens ervaringen opduiken nadat hij op internet staat.
     
  19. James Pond

    James Pond Guest

    Hey ik weet dat jij hier de mod bent enzo, maar kun je dit niet beter via PM bespreken met hem?
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee want het geld voor iedereen...
     

Deel Deze Pagina