Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Zoals aangegeven zou ik dit spel nog een kans geven en ik heb dit spel 3 uur achter elkaar gespeeld in Co-op. Damn wat is het toch vet. Maar als ik het heb uitgespeeld gaat ie wel naar de bazaar. Multiplayer vind ik niks dus ja.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De MP lijkt me juist wel strak.
    Ik durf het alleen niet aan omdat ik zo slecht was in de SP:eek:

3. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Sorry, hier moet toch echt op in gaan. Ik zat net in een party co-op te spelen en hij joinde via iemand anders. Het rare is dat ik em kon horen terwijl ik toch echt dacht dat hij bij mij op mute stond. En raad wat ie zei:''Ik wil echt graag meedoen maar ik moet wachten totdat ik em kan branden''.

Hij gaat het natuurlijk ontkennen maar zo gaat dat.

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    :emo: Zielige mensen die gasten die games downloaden voor de xbox.

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    :eek: Al zal die van mij omgebouwd zijn, ik zou geen idee hebben hoe ik het moet downloaden en op CD zetten. Zelfs een demo op CD zetten lukt me niet...:'-(Maar ik heb toch de Bayonetta demo, die dope is, d.m.v. een Jap-account:+

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Zojuist een erg vet MP potje, er was wat lag, maar ach.
    Ik wist trouwens niet dat wrakken van tanks/helicopters bleven liggen. Ik vloog namelijk mijn helicopter een gebouw binnen en het wrak bleef de gehele match uit het gebouw steken. _O_ Ik kan echt niet vliegen :+

Maar ik weet wel dat ik niet gauw meer in voertuigen stap.

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Heb jij al je mp3's legaal? Eerlijk zeggen (of in jezelf)

XBOX360 games is hetzelfde, alleen 'ietsjes' groter:)

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Iemand al bij level 9?

9. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Dat is iets heel anders. Game makers steken veel tijd, moeite en ziel om het spel zo goed mogelijk af te maken. En om dan het spel te gaan downloaden...Nee!

Heb jij een omgebouwde xbox ? Eerlijk zeggen.

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Onee, mensen die muziek maken steken er geen tijd in, doen er geen moeite voor en brengen een cd uit terwijl deze niet af is..

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nou muziek (het soort waar ik naar luister ; rock in het algemeen dus) waar ik naar luister wordt echt niet zonder inspanning gemaakt.

En even over downloaden: Soms download ik singles van albums die ik niet leuk vindt maar dat ene liedje wel (bijvoorbeeld een nummer van R.E.M.), en het komt ook wel eens voor dat het betreffende album niet meer te krijgen is of alleen voor de volle mep.

Voor de rest koop ik al mijn CD's zelf.

EDIT: Back to OFP2 ipv Steel Dogg bashen. Dat kan ook wel in de mile :+

13. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, Ik kan niet lezen wat je schrijft. Ik GEBRUIK MIJN OGEN NIET :emo:

Er word geprezen met dat dit spel tactischer zou moeten zijn door de hardcore mode. Thats all.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha inderdaad, maar is er al iemand bij missie 9?

15. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Operation Flashpoint ook weer zo'n offline co-op haatgame? Ik bedoel eigenlijk, hebben ze wel offline splitscreen co-op in deze game zitten:+? Alvast bedankt

16. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel Bruce :+

Nee maar ik zeg niks meer... het zijn mijn zaken wat ik met mijn Xbox doe.. ik ontken niks maar erken ook niks..

Is OF 2 beetje goed gespeeld online? :D

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Yup, en speel momenteel met een dl'd DR ... mijn PREORDER bij GH zit nog in de mail ergens tussen maleisie en hier. Die PREORDER staat al sinds mei of zo, of nog eerder. Was zo'n beetje de eerste die dat ding bij GH preorderde.

(rls was nog juli 2009)

Ik denk persoonlijk dat een groot deel van dat backup gedoe zou kunnen worden ondergraven als bv MS via xbl deze zou aanbieden voor GH prijzen. Waarom kan ik wel demo's en classics dl'n op xbl maar geen nieuwe games? En waarom is dezelfde game bij GH 33E en hier 50E??

Lage(re) prijs en easy DL + beetje fatsoelijke HDD en die hele backup toestand masseer je voor een groot gedeelte weg.

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hmmm, nou mij een biet. Ik vind een clean hud altijd prettiger:) Tactisch spelen ligt aan de gamer zelf. Maar door 'gebrek aan diamandjes' voorkom je iig dattie niet als een kip-zonder-zop er gelijk naartoe run&gunned:)

19. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    En Flavour, ik hoor je niks over Marco & Hisham zegge. Die hebben hun Xbox omgebouwd ja, en veel meer mensen. En daar zeg je natuurlijk niks tegen he, maar omdat ik het ben moet je het expres op fora zeggen alles.

Echt zielig.

20. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    @maxqubit

ik denk dat microsoft een hoop grote ketens op hun nek krijgt als ze nieuwe games online gaan aanbieden voor een prijs waar winkels nauwelijk winst op zouden maken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina