FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Mijn gameface leek behoorlijk goed op de pc, jammer dat er ingame weinig meer van klopt.

    Vandaag wat aan de slag gegaan weer met be a pro, vond er eerst niks aan (als verdediger) maar nu ik als middenvelder speel is het een stuk leuker omdat je constant probeert je aan te bieden enz.
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Be a pro als verdediger: 0-0,0-0,1-0,0-0. Als aanvaller: 4-2,5-3,6-2..... Als middenvelder heb je gelukkig wel realistische uitslagen. Op dit punt is PES beter want Become a Legend is veel beter uitgewerkt.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik speel met Bayern en Gomez is echt niet zo sterk. Word vaak zat van de bal afgezet tijdens het aannemen, daar is die veelste sloom in. Alleen ibrahimovic is te sterk. De rest valt het fysieke wel mee!
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Net echt 3x op rij verloren met 2-3, 3x op rij kwam ik op voorsprong, 3x op rij was ik de betere en 3x op rij werd er in de laatste 10 minuten de winnende gescoord :'-(

    Gelukkig daarna wel weer 3x gewonnen en dus heb ik me punten weer terug, maarja wel zonde
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Welke level ben je nu?
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    voor de zoveelste keer zoveel beter en dan met 2 -0 verliezen.. misschien ook maar eens 5 verdedigers gaan en counteren..
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Level 23

    Ik moet ook steeds tegen mensen van level 25/26 bijna niet te doen :{
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind mensen van mijn eigen niveau ( 13 ) nog wel redelijk te doen, die van niveau 16 zijn wat lastiger.. :+
     
  9. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0

    ???????????????????
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat zijn meestal wel makkelijke wedstrijden voor me, het lastige van de betere mensen is dat ik ze geen 12 minuten van me doel af kan houden. Dus ik krijg altijd kansen tegen en die leggen ze er meestal ook in.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien die Unity ook verwijderen? Krijg je misschien wel de optie om alles opnieuw te installeren.
     
  12. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien waar je meer talen kan downloaden voor het commentaar?
     
  13. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    De Fifa store voor 80 Microsoft points dacht ik
     
  14. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
  15. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    En nu was ik beter en verlies ik ook met 2-0 met Feyenoord tegen PSV. Jammer dat een hoop mensen online, inclusief de tegenstander van net, het nodig vinden om bij een uittrap snel voor de laatste man te kruipen en binnen te tikken als je op wil bouwen.

    Het mag uiteraard, maar als je zo moet winnen...
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Daarom tik ik ook nooit naar degene op punt 16, maar naar degene die op de back positie staat aan de zijkant. :9
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    maar ook dat wil wel is misgaan, daarom trap ik hem maar altijd gewoon naar voren.
     
  18. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD!!! ik verlies heel de tijd op dezelfde manier, frotgoals etc. en dan neemt hun aanvaller de bal toch nog mee, ook duikt de keeper tegen mijn verdediger aan als ie uitkomt en dan kan hij weer lekker doorlopen, gvd!!! Ik kan niet meer verdedigen :mad: Hebben jullie allemaal een andere strategie? (die je zelf kan maken?)
     
  19. Basserr

    Basserr You're Breakfast!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben op zoek naar een Online Club om te joinen met mn VP, iemand een club die nog spelers nodig heeft? :)
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    damn wat is dat clubs online verslavend.. vannacht tot 4 uur doorgegaan..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina