Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    in megaton en rivet city weet ik dat ze zitten, verder weet ik zo snel niet

2. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Heb je geen stimpack?

3. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Wtf een dubbele me kwatier tussentijd

Verwijder deze post a.u.b :)

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    idd, gebruik een stimpack op je been

5. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht laat ik eens een mailtje sturen naar Bethesade en ik kreeg ook nog eens snel antwoord. Echt een top klantenservice dus.

Nu alleen het slechte nieuws, deze actie gold dus alleen voor de Engelse Versie van Fallout. Waarop ik heb gemeld dat Nederland geen translaties krijgt in de meeste gevallen. Nu is het wachten op dat antwoord

Anders is het toch wel weer een behoorlijke bummer. Komop waarom is Amerika nou weer belangrijker dan de EU. We betalen meer voor de DLC's en krijgen nu ook het thema niet...

EDIT: Code ontvangen.

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ze ook een email gestuurd, ben benieuwd.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Moest je nog bewijzen dat je ze allemaal had gekocht?

*stuurt mail terwijl hij 0 DLC heeft*

8. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Waar moet je naar toe mailen? Dan probeer ik het ook even :D

9. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
  10. bja123

bja123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je bij Fallout 3 GOTY 1 disc met de originele fallout en een 2e disc met de DLC? Of krijg je een paar codes zodat je de DLC kan downloaden via marketplace? Ik heb namelijk een US account en zou dus nix hebben aan de codes.

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij staan ze gewoon op de disc, not sure tho:)

12. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Is US en UK only, dus ik vraag me af wij hij gemailed heeft om die code te krijgen.

13. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb een vraagje. ik ze het in spoiler

Tot mijn schrik want ik wist het echt niet was ik ineens klaar met de game. Had de missie "Take is Back" gedaan en dat ding laten ontploffen. Nu las ik dat je verschillende dingen kunt doen en ik last dat dat ook invloed heeft op de Addon Broken Steel? Iemand een antwoord of een uitgebreide uitleg

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Uitleg:

Wanneer de credits voorbij rollen is het spel klaar en kan je niet verder spelen met je personage, ook al zijn er nog Quests die je niet voltooid hebt. Door de uitbreiding Broken Steel te downloaden kan je na de credits verder spelen omdat er enkele nieuwe missies aan het spel worden toegevoegd die het verhaal vervolgen. Ook kan je vanaf lvl. 20 tot en met lvl. 30 levelen. :)

15. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Moet ik daarbij eerst het spel helemaal overnieuw beginnen of kan ik mijn laatste save laden dat ik in die laatste ruimte ben en dat ik daarna gewoon verder kan gaan?

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je Broken Steel gedownload heb kan je verder nadat de credits gaan rollen zijn. Dus als je het spel opgeslagen hebt vlak voordat dit gebeurt, kan je ook gewoon je spel vervolgen!

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit stukje gaat nog wat meer in op die verschillende eindes:
    Here is how the ending system in Fallout 3 basically works. The ending that you receive is mostly based on these three aspects: Your Karma level (Good, bad, neutral), what you did at the end of the game (sacrificing yourself, sending Lyons in to sacrifice herself, or sitting around and doing nothing while time runs out), and what you decided to do during your confrontation with President Eden at Raven Rock during the quest "The American Dream" (siding with President Eden, refusing his proposal of eliminating all mutation from the wasteland, and/or implementing the modified F.E.V that he gives you.)

Completing sidequests might provide you with some extra images to show the effect that you've had on the wasteland, but they won't affect the actual dialog of the ending.

To answer your question of how many endings there are though, it's been said that there are about 12 unique endings. However, they're not as unique as you might think they would be. A single sentence from the narrator or a single image might be the only difference between two endings. Check out the Mahalo page on the Fallout endings to view some videos and for more information.

18. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    hmm dit is raar. ik heb die save geladen, op een gegeven moment staat er dat Broken steel geladen is, de game is afgelopen en ik krijg dat eind filmpje en ik wordt daarna weer in het hoofdmenu gezet, hij laad dus niet broken steel:eek:

wat doe ik verkeerd??

19. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Wat vinden jullie de leukste ADD-ON tot nu toe? En zijn Operation Anarchoge ( Ofzo iets) en The pitt leuk? Die heb ik namelijk.

Nu vraagje over de game. (Ben helemaal in het begin)

Ik zit nu in megaton, maar ik zoek springvale. Waar is dat preccies?

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat je als je...

Project Purity opblaast dit niet kan, omdat je dan dood bent. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina