FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meowth

    Meowth Guest

    Alleen ging het laatste uurtje niet goed he, Aern? :{
     
  2. Positron

    Positron Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met speltype coach bezig bent staat er bij transfers ook een verlanglijstje hoe kun je dit gebruiken of kun je deze pas gebruiken naar verloop van tijd?
     
  3. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kun je spelers met (Y) toevoegen zodat je ze niet elke keer hoeft op te zoeken in de transferlijst.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    is er een manier hoe je spelers beter naar de bal toe kunt laten komen? in pes ging dit altijd veel soepeler dan hoefde je alleen maar je stick richting de bal te bewegen. Nu wil ik vaak genoeg naar de bal toe maar dan blijven mijn mannetjes gewoon staan en dan komt er een verdediger voor die de bal dan pakt. Dat is echt mijn grootste irritatie aan dit spel.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    mwa toen jij rond een uur of 3 kapte ging ging het weer lopen eigenlijk :);)
     
  6. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff 1 uur en 20 minuten voor een fokin Gameface :\

    Bij mijn career mode heeft mijn keeper 14 assists, hoe krijgt hij dit voor elkaar???
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Meerdere mensen hebben dat, is denk ik een foutje.

    Kwam er gister trouwens ook achter dat de offline multiplayer ineens weer kuren kreeg. Vorige week geen problemen gehad, maar gister liep ie gewoon weer vast bij de aftrap :thumbs: Lekker, EA! Zelfde probleem als in 09 zit er gewoon nog in, echt schandalig gewoon.
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je de level 10 stadium achievement wilt halen moet je gewoon Real Madrid kiezen met managermode.
    Met het budget dat zij hebben kan je meteen al je upgrades naar level 10 maken.

    in me 3de seizoen bij Ajax heb ik echt een apparte start 8)

    In de competitie begon ik met een 3-2 verlies van Heerenveen, een 4-3 verlies van Feyenoord en een 6-2 winst van Groningen, en won ik de supercup met 3-1 van Schalke 04.
    En in de champions league zit ik in een poule bij Barcelona, Arsenal en Wolfsburg :eek:
     
  9. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, eindelijk een Mastercard (via Wirecard). Ga ik naar de EA site voor ouderlijke toestemming te verlenen.
    Vul ik alles in, zegt ie dat er een ''Servor Error'' is en dat nu al 3 dagen.
    GVD, kan dus nog steeds niet online! :mad:
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik word gek denk ik, of ik doe iets verkeerd. Ik volg precies de instructies, maar zodra ik op invite heb gedrukt, en ik doorga naar het scherm waar je je team kiest, staat er rechts onderin al weer een naam van iemand anders die nu in de game zit...|:-
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    3 wedstrijden op rij gewonnen online, gebeurd me niet al te vaak terwijl ik meestal wel beter ben. Gaat nu lekker dus :D
     
  12. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Dan moet je het via lobbies proberen. Ga naar Online Lobbies en klik op RB, dan kan je invite to game klikken. Dan moet het wel kunnen:)
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gewoon vaker proberen, en je vriend moet snel zijn.
    Moest ik ook.
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Te triest eigenlijk dat hoe hoger niveau je komt hoe meer mensen een wedstrijd verlaten. 4 wedstrijden gewonnen en 1 verloren vandaag. van die 4 winst zijn er 3 weggegaan toen ik 2 doelpunten voor kwam! Triest!
     
  15. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij mogen ze wel een keer leaven. Geef vandaag telkens voorsprongen weg:+
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hahaha Duitsland - Nederland

    Gaat ie in een 3-5-2 opstelling spelen terwijl ik juist diep met Robben op links speel :D. Na 35 minuten 0-3 en hij gaat weg. Me 1e x in fifa10 dat iemand in de 1e helft weg gaat. Normaal is het pas in de 80e - 85e minuut. Lekker dit zeg :D
     
  17. Basserr

    Basserr You're Breakfast!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand? :cool:
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Is logisch toch? Betere spelers zijn minder gewend te verliezen en als je dan 4/5-0 achterstaat zie je het ook niet meer zitten. Ik stond een keer met 5-0 achter en wist er nog 5-4 van te maken, helaas nét niet genoeg. Mijn DNF komt voornamelijk van disconnects
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa maar een 2-0, ga je toch niet weg
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Anyone? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina