Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Nu bij level 5 aangekomen. Bij 3 had ik het erg zwaar, deze in hardcore ook meerdere malen (stuk of 8) keren over moeten doen.
    Level 4 vond ik dan weer helemaal niet moeilijk hierbij ben ik 1x gesneuveld door een stomme fout van mijzelf.
    Wel erg toffe levels!

Wel een bugje tegengekomen. Er kwam een Cobra over. Nou ja de piloten met rakketen er langs.
    Zag 2 gastjes in de lucht vliegen met een paar buizen eronder......Was best lachwekkend. Zeker omdat deze gasten ook nog goed bezig waren ook nog.... Later kwam de rest van de heli gelukkig ook nog.

Laatst bewerkt: 10 okt 2009
  2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik meen gelezen te hebben dat er geen verschil is. Je hebt minder HUD hulpjes en minder savepoints (bij HC heb je GEEN savepoints bv), maar het aantal vijanden en de nauwkeurigheid is op alle difficulties hetzelfde (heb ik gelezen)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En dat is ook zo.

Het spel blijft gelijk, het aantal hulpmiddelen neemt af.

4. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien een domme vraag maar kan ik ook 2 mannetjes mee krijgen? of 2 mannetjes laten flanken? ik begrijp dat je RB in moet drukken en dan met je stick de mannetjes links boven in beeld selecteren, maar dit werkt niet echt. of doe ik iets verkeerd?

En hebben jullie ook tips voor beginners? met welke tactiek kan ik het beste beginnen?

5. Bromsnor

Bromsnor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg veel plezier aan de game.

Gisteravond eerste multiplayer potjes gespeeld; geweldig.

Alleen waarom weer dat krampachtige onderscheid tussen ranked en player matches?! Wil gewoon alles met vrienden/Xbox Live Party kunnen spelen zoals in Halo en COD.

Is er ergens een draadje waar GTs verzameld worden voor OF? Ben op zoek naar mensen die in de avonduren wel in zijn voor een potje OF.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Check de startpost. :)

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

@ Distoration,

verander ff dit stukje.
    Want het leest echt irritant zonder spaties. Dus doe; Ontwikkelaar: Codemasters

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Toen we gisteren Xbox live probeerden bleken alle servers leeg te zijn. Niemand zat OFP2 online te spelen, hopelijk gaat dat wel veranderen zeg.

9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja vaag dat hadden we donderdag ook al toen ik hier met een paar maten online probeerde te spelen .. je kan mij toch niet vertellen dat helemaal niemand dit online speelt ?!

En hoe kan je trouwens in online van wapen veranderen , of zit dat echt vast aan je class ?

10. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch merk ik dat ik mooie momenten mee maak zoals bij missie 6

De secondary objective daar doen (vanaf een punt de stad aanvalle) maar moeten die gasten in huis wel uitgeschakeld zijn. Ze kijken naar de stad zelf toe en order mij mannen om te blijven staan zodat ik een mooie knife kill kan doen, lopen rustig maar spring over hekje heen, wat dus geluid maakt, je hoort die chinees schreeuwen en bam bam bam kei dood super_O_

11. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem nou een stuk op de pc gespeeld, en wat gespeeld met de mission editor, maar dit is echt een tegenvaller zeg. Ze hadden beter gewoon een remake kunnen maken van ofp 1, met huidige graphics en physics, dan was het een topspel geworden. Nu is het maar een saai schietspelletje geworden eigenlijk. Echt jammer want ik had er zoveel van verwacht, ofp is een van mijn favoriete spellen. :'-(

12. Bromsnor

Bromsnor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, wat een n00b ben ik toch ook weer.

Overigens, over die missioneditor op PC, heb ik ook hele goede herinneringen aan. Moest ook héél even wennen aan OF maar als je begrijpt dat geduld wordt beloond in deze game en dat het gaat om de continue spanning, dan is het een topper.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kun je niet met friends ranked spelen? wat een lauwe zooi, ik heb geen zin om met randoms online te gaan

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Terug naar OFP (of ArmA2) dan maar ... ik heb al zoveel van dit soort posts gezien vooral op cm forum. Ik kan begrijpen dat iemand de stijl niet ligt maar dat DR geen goede game zou zijn ... ONBEGRIJPELIJK ... dit is het beste wat ik ooit gespeeld heb, en ik heb er heeeeeel wat gespeeld (incl MW, BFBC, OFP, GR, ArmA en zelfs Arma2demo)

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou niet durven zeggen dat Dragon Rising een beter spel is dan Modern Warfare. Het spel kent aardig wat bugs en slaat de plank op enkele plaatsen toch flink mis. Ik vind een spel als het deze wel veel leuker en interessanter om te spelen dan een Call of Duty, maar dat spel steekt toch echt beter in elkaar. ;)

16. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hoe kan je in godsnaam zeggen dat dit beter is dan bijvoorbeeld de originele Operation Flashpoint? Dit is meer een afgewaterde variant daarvan, met huidige generatie graphics (min of meer, zo mooi is het niet met alles vol open hier).

Ik durf te wedden dat je het origineel gewoon niet gespeeld hebt, maar het vrolijk in je rijtje zet omdat het dan lijkt of je beter weet waar je over spreekt.

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Meh missie 3 op hardcore is niet leuk.

Elke keer weer dat beginstuk doen.

Deze keer werd ik door die heli afgeknald toen ik heel toevallig even rond een hoekje keek van een gebouw. Vol een dikke round in mn gezicht.

Misschien dat ik maar met checkpoints ga doen.

18. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man net had ik toch wel een geweldig moment, ik had net POW's gered en ik besloot langs de onderkant van de berg naar extraction point te gaan, wordt ik opeens zwaar geambsuhed door 6+ PLA spec ops die in het gras lagen, voor ik het wist was mn halve team al dood, al snel 2 POW's dood en toen mission failure :mad:

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Check mijn vid (bv Battle at le port daar heb ik zelfs ofp/pc editor gebruikt om een missie te porten naar Elite, ach ik weet inerdaad niet waar over ik spreek ... ik heb ook nog een ArmA vid op YT)

Dat was 1.

2. Ofp is goed, heel goed maar had ook een massa fouten en gameplay limieten. Bv een heeeeeeeeeeeeeel groot eiland, maar Where the fuck is iedereen. Er is niemand op dat eiland dus freeroam heeft totaal geen zin!!!!

Ik kan me nog goed herinneren, ik zat in OFP in dat bos, weet je wel, een van de eerste CWC missies. Ik met veel moeite terug naar mijn basiskamp ... tenminste daar was ie de missie daarvoor, maar nu was iedereen weg, dus toen had ik al door dat er limieten waren aan het hele freroam verhaal, dat was 2002 (en jij was 13 ) ... dus het lijkt wel een freeroam eiland maar de missies zijn ook beperkt. Het is niet een wereld zoals GTA4.

Kortom op dat hele punt is OFP helemaal niet beter dan (afgebakend) DR

DR is meer gamey, meer GR, en dat vind ik toevalilg ook nog meer leuk (infantry).

Hooguit zeg ik dat Operation Flashpoint de verkeerde naam is. Het zou Ghost Recon moeten zijn ... http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=385202 (genoeg mensen die me daar gelijk in geven:))

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hoe bedoel je 'steekt beter in mekaar' de hele campaign is lineaire trigger zooi. Aardig maar ik heb um niet eens uitgespeeld. De MP is mij te arcade en te snel en te respawnachtig, dat is niet mijn stijl. Verder had MW geen coop. Dus op campaign en coop verliest MW het sowieso bij mij. Alleen MP versus kan ik niet over oordelen want vind ik minder leuke gamemode (tenzij siege)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina