Geen idee tot hoe laat we spelen. Tot zo laat we zin hebben denk ik. Daarbij moeten Daz en ik ons nu ook gaan concentreren op het 2vs2 toernooi.
Ik kom eraan EDIT: Uit de server gegooid Net na 2 hattricks op rij. Dan stop ik er maar even mee, misschien kom ik later vanavond nog terug.
Oke, ik heb nu lang genoeg gewacht. Mensen die amper zijn komen opdagen krijgen hun laatste kans. Mochten ze nog steeds niet actief zijn, vlieg je er gewoon uit.
Ik denk dat ik er voor een tijdje uitstap, mede door tijdgebrek, maar vind ook dat ik met Fifa 10 gewoon beroerd speel online. Ga maar eens een paar weken manager mode doen en een beetje oefenen, misschien dat ik later nog wat meer skills krijg
Jullie brengen het gemiddelde naar beneden, toen wij weggingen was het nog 2100 Maar doelpunten gemiddelde weer opgekrikt naar 52 doelpunten, nu mag jij weer Robbin
Ging wel lekker gister Ferron en Orange. We raken steeds beter op elkaar ingespeeld. Alleen jammer van al die quitters, twee hattricks door mijn neus geboort Vanmiddag en Vanavond ben ik er weer bij op na die 2500!!!