Billie zegt:Welkom bij de virtuele assistent van bol.com. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:Hallo
Billie zegt:Goedemiddag, waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:Ik heb een probleem
Billie zegt:Nou, ik kan u helpen met het beantwoorden van vragen of het oplossen van problemen die betrekking hebben op bol.com. Maar ik kan u ook helpen met het zoeken naar producten. Typ hieronder maar uw vraag of zoekopdracht. Kan ik u een suggestie doen?
U zegt
plossen van problemen
Billie zegt
at begreep ik niet.
Bent u op zoek naar een specifiek product?
U zegt:nee
Billie zegt:Ik probeer u te begrijpen. Kan ik u een suggestie doen?
U zegt:Nee
Billie zegt
ké. Wat voor rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u de kwaliteit van dit geautomatiseerde gesprek?
U zegt:2
Billie zegt
ank u voor het cijfer. Tot ziens en nog een fijne dag!
U zegt:help
Billie zegt:Nou, ik kan u helpen met het beantwoorden van vragen of het oplossen van problemen die betrekking hebben op bol.com. Maar ik kan u ook helpen met het zoeken naar producten. Typ hieronder maar uw vraag of zoekopdracht. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:aanbieding
Billie zegt:Hmm. Zou u kunnen aangeven over welke soort korting u meer wilt weten? Gaat het om een actiecode, een couponcode, een kortingscode, korting op studieboeken of korting voor een grote bestelling?
U zegt:korting voor een grote bestelling
Billie zegt:Als u 10 of meer stuks van hetzelfde artikel bestelt, dan kunt u in veel gevallen een aantrekkelijke korting krijgen.
Ga naar bol.com zakelijk om de mogelijkheden te bekijken. Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
U zegt:ja
Billie zegt:En waarmee dan precies?
U zegt:waarom staat er bij 1600 Microsoft points, een verkeerder afbeelding, die impliceert dat je er een headset bij krijgt?
Billie zegt:U kunt het beste het artikel opnieuw bestellen en de verkeerde levering retourneren, wilt u dat?
Billie zegt
k, kijk anders even bij retourneren om te kijken of u het nog terug kunt sturen. kan ik u nog ergens anders mee helpen?
Billie zegt
ké. Dan wens ik u nog een fijne dag. Tot ziens!
U zegt
oei
Billie zegt:Tot ziens!
U zegt
a
Billie zegt:Mijn excuses, ik dacht dat we klaar waren. Zou u uw vraag nog een keer op een andere manier kunnen stellen? Dan zal ik m'n best doen om hem alsnog te beantwoorden.
U zegt
ag
U zegt:doei
U zegt:houdoe