Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    tja dat had misschien iets anders gekunt, maar hij was wel te doen als je een beetje nadenkt he:+

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    idd, en dat van die enemy's heb ik ook gehad, zit die gast daar gewoon een beetje in de poep houding:p
    Maar ook als ik mijn team mates een gebouw laat aanvallen, en ze gaan met zijn 2e, dan word er 1tje neer geschoten en de anderen niet en die blijft dan gewoons staan kijken naar die chinees ipv hem neer te schieten....

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je het antwoord op die prijsvraag niet weet dan... 8)

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die laatste was wel raar, toen keek ik nog eens goed en toen had ik hem meteen. :+

5. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij missie 6, en ik wil het liefst daar Splinter Cell style die Fuel ding kapot maken. Hoe hebben jullie het gedaan?

6. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Heb ik ook gehad. Ik erger me er niet aan. Als dat eens een keertje gebeurt. Networkcode en feilloos werkend SAVE/LOAD system vind ik wel belangrijk, maar zo'n loose AI bug. Kijk die gast schiet ook niet meer terug:)

Al die AI 'bugs' zijn al zo oud als de weg naar Rome. En heb je ook in elke game. DR vind ik echt GEWELDIG GOED. De vijand zoekt echt dekking (bv achter bomen) niet altijd perfect maar toch(#) ... en ik weet niet hoor, maar dat heb ik in OFP en/of GhostRecon nou nog nooit gezien. Daar kan ik wel van genieten ja.

(#) bv in missie 3. ik kan niet helemaal zeggen of dit nu scripted is (dus een waypoint, dat zou flauw zijn) of toch een AI routine

Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Het binnenvallen van een gebouw vind ik ook erg zwak, ipv dat ze met z'n 3en naar binnen gaan, gaan ze 1 voor 1. En als de eerste dan word doogeschoten worden de 2e en 3e automatisch ook neergeknalt. Sowieso zijn ze close range niet altijd geweldig imo.

Dit vond ik echt een klote stuk. Er word je op een bepaald moment verteld dat een ander vriendelijk team de aandacht trekt van de vijanden en dat er dus veel minder aanwezig zouden zijn, maar ik vind het er toch nog behoorlijk veel. Ik startte aan de linker kant van het Fuel Depot ;). Elke keer als ik sneaky wilde binnenvallen ging er opeens een alarm af, dus toen ben ik maar rambo style gegaan en over die schuine dingen gesprongen en zo snel mogelijk een weg gebaant naar de Generator. Toen heb ik snel een C4 gegooit, ergens geschuilt en hem laten ontploffen. Vlak hierna krijg je als het goed is een Checkpoint en daarna moet je naar het LZ extraction point.

Verder heb ik weinig tips qua splinter-cell style omdat bij mij elke keer het alarm afging op de een of andere manier, zelfs als ik echt niet gezien was. En wat ik ook erg stom vind is dat je teammaten niet over die schuine omheining dingen kunnen klimmen. Komop zeg in welke tijden leven we..|:-

8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Idd, ik was helemaal om het depot heen gesneaked, ik stond bij zoon hoek waar niemand mij kon zien, komen er ineens spec ops van een heuvel af:mad: alle gasies dood en ik ook....

9. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Yay vanochtend in 1 keer missie 3 gehaald op HC.

10. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Netjes, heb je enige tips van begin tot eind?

Jammer dat hier nog geen videowalkthrough te vinden van is.

11. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Zondagochtend he, die chinezen lagen nog te slapen:)

(btw, goed gedaan, ik 'moet' nog:))

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Komt er nog een sniper missie?

13. trojanxrocker

trojanxrocker Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mission 3

ik ben nu bezig met mission 3 maar het lukt me niet om het dorpje te beschermen.
    meestal neem ik de browning (?) die bij de zandzakken staat en schiet eerst die 4 man 300 meter verderop af.
    dan ga ik over tot het verminken van de mensen in de jeep die aankomt rijden over die weg.}:]

rond dit punt gaan de chinezen aan de andere kant van de weg, een paar meter lager, flanken. meestal ga ik dan samen met mijn team in het gras liggen en zorg ik dat ze niet kunnen flanken.

maar.. nu krijg ik bericht dat andere kant van het dorp is gebreached.. wat doe ik nu?|:-

1.terugrennen naar een huis is geen optie.. te vaak geprobeerd.
    2. blijven liggen is geen optie.. word je overrompelt en afgeschoten.
    3. tegenaanval is geen optie.. te veel tegenstand en te weinig bescherming.

ik vind het trouwens een super game! maar ik raak nu wel een beetje gefrustreerd met minstens 30 pogingen om level 3 te halen8)

14. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij deze missie naar een van de voorste huisjes gelopen en op de 2e verdieping gaan liggen, door een opening kon ik vanuit daar het gebied waar die helicopter land onder vuur nemen. werkte prima. moest alleen nog even aan het eind 3 of 4 mannetjes afknallen die buiten bereik waren.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ging ook in dat voorste huisje op de 2e verdieping liggen. Je hebt 2 openingen dus je hebt overal wel een goed overzicht.

16. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik ging naast het huisje helemaal rechts, buiten liggen, en dan knallen maar:p

Niet lezen als je nog geen lvl 4 heb gedaan...
    maar wat moet je doen met die mortieren knaller in lvl 4? waar moet je op schieten??

17. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of er veel tijd missies inzitten a la missie 2? Ik ga steeds af in missie 2 omdat ik niet snel genoeg ben.. Het spel wil dat je rustig te werk gaat maar tegelijk moet je wel snel je objectives halen :confused:

18. trojanxrocker

trojanxrocker Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt het huisje waarvan de begane grond helemaal aan puin is?
    hoe kom je daar boven dan? de trap is weggeblazen en je kan niet springen.:x

19. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    lama ben er al voorbij:x

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Voor wat betreft mission editor voor console. Ik heb ff de pc versie 'gechecked' en er zijn defo refs naar 360 en ps3 in de editor. Die wordt dus door de devs gebruikt om missies te maken voor de consoles (alleen wij mogen niet)

Hier ter info, ik heb de 'bevindingen' op CM forum gedropt.

o.a. http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=386736

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina