Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Aan de rechterkant loopt een weg, volg deze weg en dan kom je uit bij een partij zandzakken met een machinegeweer. Aan de linkerkant van die zandzakken grenst een huis waar je via de trap omhoog kunt.

2. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand? Dan weet ik of ik het spel moet ruilen of niet.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Er zijn wel een paar missies waar er een soort tijdslimiet in zit, maar die is vaak ook te beïnvloeden door de speler zijn acties. Missie 2 moet makkelijk te halen zijn, gewoon goed kijken waar de vijanden zijn en flink doorstappen. :) Probeer een confrontatie zoveel mogelijk te vermijden en ga eerst voor het missiedoel, dan pas voor de vijanden.

4. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen dat wanneer ik het spel speel ik aantal missies heb gespeelt het uitzet vervolgens weer start ik niet gewoon verder kan gaan en weer vanaf missie 1 beginnen moet?......

Iemand een tip hoe ik dit kan fixen?

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als jij co-op gespeeld hebt en NIET de host ben, wordt de voortgang in het spel alleen bij de host opgeslagen.
    Als je gewoon in je uppie gespeeld hebt, moet je eens kijken of je wel een (goed) opslagmedium hebt gekozen. :)

6. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er is 1 missie waarbij de teamleider met een sniper start, en een aantal anderen waar je ook veel stealth moet doen en snel snipers kan fixen of er zit een sniper in je team, kill die gewoon voor zn wapen :p

7. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meer missies met of meer zonder tijdslimiet? Want wat ik lees is dat het in elke missie zit.. Zo kan je dus niet je eigen tempo bepalen. Iets wat wel funest is voor zulke games. Jammer..

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Heb ik ook gehad, ik was bij missie 6 en kon toen weer bij missie 2 beginnen..
    Wat ik heb gedaan is het spel in 1 run uitspelen. 8)

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hm, moet ik even goed nadenken. In principe zit er in elke team wel een tijdslimiet of in ieder geval een voorwaarde (laat niet al je allies doodgaan, vernietig object X voor deze gebied Y bereikt). Je zal dus wel goed in beweging moeten blijven en niet precies je eigen tempo kunnen bepalen. Maar je echt veel haasten zal niet vaak moeten hoor! :eek:

10. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, op mijn tempo wel. :p Ik ben iemand die heel lang zijn tijd neemt voor alles. Wil het zo goed mogelijk doen en niet het gevoel hebben dat ik gepushed wordt. Jammer, maar dit is echt een punt waardoor ik het spel niet wil spelen.

11. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zitten er nou ook burger voertuigen in zoals bussen, tractoren en Trabantjes in deze game zoals deel 1? Kan je zelf missies maken zoals in deel 1? Dit is het enige wat ik wil weten om mij over de streep te halen om deze aan te schaffen. :+

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Vraag 1) ja zitten er wel in maar zijn niet in te rijden
    Vraag 2) nee, alleen bij pc versie

13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    1) Lame! Deel 1 was juist zo tof als je met je bus het vijandelijke kamp binnen kon stormen! :d

2) Nog lamer! Geen level editor, waar slaat dat nou op? Dit soort games moeten de herspeelbaarheid juist hebben van een level editor lijkt mij.

Hmmm twijfelachtig of ik deze wel moet halen voor full price.... Want, hoe kan je nou het eiland gaan verkennen als je niet eens een eigen map met wat voertuigen kan neerzetten?

14. trojanxrocker

trojanxrocker Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat huis bedoel ik.. kan aan mij liggen hoor.. maar die trap is half kapot en je kan daar niet naar boven|:-:confused:

15. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt.. sommige keuzes van developers snap ik niet. Er zijn drie potentiele goede shooters voor de xbox, maar allen worden geteisterd door verkeerde developer keuzes.

Call of Duty 4: respawnende vijanden
    Far Cry 2: guard-posts/checkpoints
    en dan OFP 2: een tijdslimit op elke missie

:')

16. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze in COD:MW2 geen respawnende vijanden hebben gestoken. But I could be wrong. :)

17. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow! Durven ze dat wel! :eek:

18. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei: I could be wrong. Maar ik dacht dat ik er iets over had gehoord. :)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij klopt dat niet helemaal. Ik weet welke uitspraak je bedoelt, ze zeiden daar iets over bij de eerste gameplay demonstratie (dat sneeuw level) maar niets van alles wat ik tot nu toe gezien heb wijst erop dat de vijanden nu anders (of niet meer) respawnen

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Sommige levels in spec-op van MW2 hebben wel een X aantal vijanden. Als je dat bedoelt:eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina