Devil May Cry 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 mrt 2008.

1. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bah, ik bak er helemaal nix van bij DMD :mad: Zeker niet met Dante.

Bij Nero ging het perfect, en ik ging snel door level heen. Nu moet ik Dante spelen, ik ging maar steeds dood 8)

Per mission doe ik ongeveer 1 - 1.5 uur over :x Soms word ik zo zat van. Zit nu bij mission 15. In ene hal komt er 4 frost en 1 grote mephisto. Dat is niet zo makkelijk.

Als je Dante speel, moet je op veel dingen letten, zoals:
    -vuurwapen (pistool, shotgun, pandora);
    -style;
    -hoofdwapen (zwaar, gilgamesh, lucifer);

Zoals ik al eerder heb gezegd, heb ik veel moeite met kiezen van juiste style via D-pad. Elke keer dat ik verkeerde style kies, kost me healthy.

Naast style moet je ook nog op vuurwapen en hoofdwapen letten. Doordat ik het vaak verkeerde instel, ben ik dood |:-

Nou ja, ik moet wat ten koste DMD afronden.

2. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    en wil het nog lukken met DMD mode?

3. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hoor. Gelukkig wel :)

Zie ook Show je Achievements topic.

Pas na 70 uren heb ik deze G gehaald 8) Toen ik als Dante speelde en tegen Berial vocht, had Berial nog laatste 1 levelbalk over. Ik was gedwongen om 3 golden orbs te gebruiken, en toch verloor ik :mad:

Lock-on bij Berial doet een beetje vreemd. Waardoor ik niet altijd real impact goed uitvoerde, en daarom ging ik dood. Ik kreeg vaak klap in grond ipv real impact |:- Na 80 minuten won ik eindelijk van Berial.

Soms verloor ik de gevecht en ik kon wel mijn xbox en LCD slopen :lol: Bij laatste mission deed ik minimaal 1 uur over, terwijl je in 5 minuten kan voltooien :{

Ik ben nu bezig met laatste mode "Hell and Hell". Gelukkig is het stuk makkelijker als DMD.

Ik heb ook Bloody Palace geprobeerd met behulp van Super Karakter. Ik speel als Dante. En ging toch dood bij Berial :confused: Wel geintje om te zien dat je hele tijd Devil bent :cool:

4. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Mooi man, gefeliciteerd!

Hell and hell mode is inderdaad leuker dan DMD, vind ik ook. DMD mode is soms gewoon alleen maar irritant.

En met real impact heb ik soms ook wel eens wat jij beschrijft. waarschijnlijk net iets te snel ingegeven dat ie dan niet het laden naar achteren registreert of zo. weet ook niet wat het is.

5. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Klopt,heb ik ook vaak.Dan doe je het net iets te snel ofzo..
    Heb ik ook met Moves met Nero.

Gefeliciteerd Norwest:b:
    Veel items gebruikt zeker;)

6. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel :thumbs:

Beweeg ik te snel met thumbstick 8) Ik dacht dat control alles en supersnel kan registreren. Maar goed, volgende keer iets rustiger aan.

Nou, ik gebruik niet zoveel items. Ik voel me nu zo dom. Waarom zou je doodgaan, als je jezelf kan herstellen met vital star |:-

Hoe sterk is de vijand eigenlijk bij Bloody Palace? Op Son of Sparta niveau?

7. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Elke 20 levels word die moelijker.
    Begint bij Human,Na level 80 is het DMD.

8. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Damnit!:mad: ik begin het een beetje zat te worden om te "grinden" voor mijn item en legendary hunter achievement. (laat staan de proud millionaire)

Gisteren weer een bloody palace opgestart om wat orbs en kills te scoren. 2 uur en 40 minuten over gedaan om het weer helemaal door te lopen (weer een S by the way jeehaa!). 750 kills en een ton aan orbs.....

nog steeds niet genoeg voor die twee achievements.

ben daarna nog even level 19 en 20 gaan s ranken op DMD en dat lukte wonderwel bij beide in 1 keer. (maar nog steeds geen legendary hunter:'-()

Ben bang dat het nog heeeel lang gaat duren om alles te halen. Zeker omdat er vanaf dit weekend een mooie PS3 onder mijn schermpie staat te ronken en ik Uncharted, MGS4 en Killzone 2 al klaar heb liggen.

Ik haat opgeven, dus dat ga ik zeker niet doen maar het kost wel achterlijk veel tijd dit.

9. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet duidelijk wat ik bij G "Speak of the Devil" moet doen :confused:

Op internet staat:
    Clear the game with Super Nero (Dante)

Upon completing the game on Dante Must Die, you will unlock the Super costumes for Nero and Dante. While using these costumes, you have infinite Devil Trigger, making the game ridiculously easy. Simply beat the game on any difficulty for the achievement to unlock.

Betekent het dat ik compleet verhaallijn met Super Karakter moet uitspelen, om deze G te halen? Maar ik ben al begonnen met "Hell and Hell mode", en zonder Super Karakter te gebruiken. Zit nu bij mission 7 of zo.

Dus ik kan beter opnieuw beginnen, en voor Super Karakter kiezen. Of zie ik het verkeerde?

10. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Vuile flikker;)
    waarom lukt dat jouw nu wel elke keer en mij lukt het maar niet|:-:+

Hoeft niet,
    Of je gebruikt je super character in hell en Hell mode om dan de achievement te unlocken.
    Of je doet gewoon het laatste level op Human Mode met de super character.
    Dat werkt ook

Laatst bewerkt: 25 sep 2009
  11. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    *hap* hehehe, ik kon het niet laten om het even te laten weten. sorry:cool:

Maar goed, wellicht dat we toch wat verschillen in onze aanpak van verschillende vijanden hebben zitten?
    Ik heb namelijk niet het gevoel dat ik het allemaal extreem stylish aanpak of zo. Gewoon wat nodig is om de klus te klaren.

Laatst bewerkt: 25 sep 2009
  12. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Zal het binnenkort wel weer eens proberen.Moet verdomme toch een keertje lukken;)
    Anders vraag ik wel of jij het ff voor me wil halen:+

13. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8) Dan heb ik halve middag voor niks gespeeld. Ik dacht dat je de hele verhaal met Super Karakter moet gebruiken. Mission 1-6 opnieuw gespeeld :mad: Nou, ja. Zit nu bij mission 12.

Eerlijk gezegd vond ik wel fijn om onbeperkte DT te hebben. Vandaag versloeg ik Berial in 1x \o/ Nog nooit is het me geluk om Berial in 1x te verslaan :lol:

Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar ik las ergens dat je Holy Water niet hoeft te kopen. Als ik mission opnieuw speel, dan is Holy Water niet meer aanwezig :confused: Hoe krijg je dan 30 Holy Water zonder te kopen?

Op youtube zag ik hoe Dante heleboel raket vuurt uit vliegende schotel, terwijl ik maar 1 raket kan vuren. Tussen 2 healthy balk zie je nog een dunne balk. Volgens mij, als je goed vecht, wordt de dunne balk langer. Waardoor je krachtigere aanval kan uitvoeren. Klopt dat? Geldt het dezelfde voor vliegende bijl? Ik kon nooit goed vechten met Dante |:-

@Porunga NL
    Ik begrijp niet waarom je niet alle items kan kopen, voor die G. Je heb DMC4 toch veel meer uren gespeeld dan ik. Ik kan bijna alle items kopen. Nog half miljoen orbs te gaan, dan ben ik klaar, denk ik.

14. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Je stelt veel vragen;)
    maar dat mag en ik help je graag.
    Die 30 holy waters tellen helemaal niet mee en hoef je niet te hebben.
    En als je iets gepakt hebt in een level is het vor altijd weg.

Je kan meer raketten afvuren als die roze meter helemaal vol is (die dunne balk ja)

15. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Devil May Cry 4
    550 van 1000 [​IMG]
    29 van 46 prestaties (63%)

Item Collector
    Acquire a maximum number of all items.
    50 [​IMG] (27-9-2009)

Speak of the Devil
    Clear the game with Super Nero (Dante).
    20 [​IMG] (27-9-2009)

Tonight, We Dine in Hell
    Clear all missions in Hell and Hell Mode.
    10 [​IMG] (27-9-2009)

Holy Water telt inderdaad niet mee. Gelukkig maar, andere moet ik nog flink red orbs verzamelen.

Het is me gelukt om hoop raketten in 1x uit vliegende schotel te vuren. Ik dacht dat je met vuur-knop moest gebruiken. Maar je moet op Style-knop drukken.

Er zit nu 80 uren op _O_ Ga proberen 101 ronden in Bloody Palace te halen met de behulp van Super Karakter. Als ik dat voor elkaar krijg, dan probeer ik zonder Super Karakter te gebruiken. Hopelijk kan ik 170G binnenhalen.

Ik denk dat ik voor Nero kies, want het speelt stuk makkelijker als Dante. Zijn Devil-arm is onmisbaar }:]

16. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Nou, ik heb op mijn eerste run door DMD mode nogal wat items gebruikt, omdat ik ongeduldig was en alleen oog had voor de achievement om DMD uit te spelen. (zoals Maxima zou zeggen: dat was een beetje dom|:-)

Daarbij heb ik de game eerder al eens een dikke 90 uur op de PS3 gespeeld en toen ik mijn PS3 verkocht wou ik DMC4 wel nog kunnen spelen, dus gekocht voor de 360.

Maar door de ervaring ben ik in een kleine 50 uur nu door alle modes heengeknald, zonder al te veel te hoeven herstarten. Dus heb ik ook nog eens minder orbs gehaald dan je normaal in die tijd zou doen (denk ik tenminste)

Ik moet hoe dan ook nog even sparen voor de item collector achievo, maar het duurt niet lang meer gelukkig.

Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  17. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste tijd was ik hard bezig om rank S op alle missions te halen. Human, Devil Hunter en Sparda of Son heb ik allemaal gehaald. Sommige mission deed ik 7 keer over 8)

Bij Human Mode vind ik belangrijk dat je S voor tijd en orbs haal, dan zit je meestal wel goed. Ik heb nu totaal 810G voor DMC4 gehaald.

Ik heb ook alle missions van Nero op DMD afgerond. 1 belangrijkste tip voor spelen op DMD, is dat je de schade probeert te vermijden. Val het alleen aan, als het veilig is. Je hoeft meestal geen zorg te maken over de tijd. Op DMD krijg je veel meer tijd. Bijv bij mission 19 mag je ongeveer 1 uur over doen. Maar bij mission 14 (zo snel mogelijk vluchten uit bos) krijg je weinig tijd. Deze mission heb ik wel gehaald, maar dan met rank A |:- Ik hoef nog maar 3000 devil style point voor deze mission te halen, dan heb ik rank S. Toen heb ik deze mission opnieuw gespeeld, maar het lukte me niet meer :'-(

Nu hoef ik alleen missions van Dante te doen. Mission 12 heb ik al gehaald. Het is veel moeilijker dan met Nero :mad: Het gaat me wel tijd kosten, denk ik. Ik wil per se alle rank S op DMD halen. Dan hoef ik alleen maar Bloody Palace te doen. Dan mag ik trots zijn dat ik 1000/100/ heb gehaald \o/

Powerslave666 en Porunga
    Ik ben benieuwd welke mission jullie op DMD nog moeten halen.

18. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ik hoef nog 5 missies met Dante om een S te halen op DMD,maar het is echt zo klote om een S te halen met Dante.
    Ik zal ook trots zijn als ik 1000 punten heb ik deze game ja..
    Blijft 1 van de moeilijkste games om alle achievements te halen.

Ik ga binnenkort weer beginnen na een rust van een paar maanden;)
    Het beste kan je als je het ff niet lukt ff een tijdje wat anders doen,anders gaat het nooit lukken en word het irritant.

19. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu kan je zien hoe vaak ik DMC4 speel, powerslave666 :9 Ik heb vandaag de hele middag DMC4 gespeeld. Daardoor heb ik mission 13,14,15 op rank S (DMD) gehaald.

Het ging niet zonder frustatie. Vooral mission 13 en 14 zijn zo k*t. Het komt allemaal door die !@#$%^ Chimera ( wezen met zwaaiende mes ). Ging zo vaak dood :mad: Ik ben de tel kwijt hoeveel keer ik deze mission moet overdoen.

Tip 1: blijft bewegen en schiet met de shotgun op kleine afstand. Maar zodra Chimera devil kracht krijgt, doet shotgun hem niet zoveel. Dan moet je naar de vuurraket overstappen.

De vijand zoals Frost, Assault, Chimera met Devil Trigger heb ik veel moeite mee. Meestal kan je hen alleen schade toebrengen met Devil Trigger |:-

Handig om te weten hoe je veel schade aan Echidna (plantvrouw) kan toebrengen. Als zij zich in de grond vestigt, dan laat zij de slangen verschijnen. In dat geval moet je springen en vuren met pistolen. Als de slangen tijdelijk weg is, sla je haar met de zwaar. Als de slangen weer komt, dan spring je weer en vuurt de kogels etc.

Om alle mission op rank S te halen, behalve DMD deed ik 100 uren over 8) Sommige missions op DMD had ik al rank S gehaald. Totaal 112 uren heb ik nu gespeeld :b:

Nu nog alleen mission 16,17,18 te halen. Ik heb missoin 16 gespeeld, en ging helaas dood bij Berial.

Ik heb nog steeds geen G voor kills van 10.000 demonen |:- Zit nu op 600.000 prouds. Ik hoef nog maar 80.000 proud souls te halen, dan krijg ik G voor 1 million proud souls _O_ Want de rest heb ik al gebruikt om de skills te kopen Totaal 320.000 proud souls heb je nodig om alle skills van Nero/Dante te kopen.

Het kost me veel tijd, maar ik boek in iedere geval een vooruitgang ;)

20. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Kun je het aantal kills en proud souls dan ergens in je profiel checken of zo, of heb je zelf bijgehouden op hoeveel je (ongeveer) zit?

Ik heb nog maar een aantal missies op S rank in DMD. Mijn eerste run was gewoon "er doorheen komen" en daarbij heb ik bij 3 of 4 missies al S gehaald. Wel laatst missie 19 en 20 nog S rank gehaald op DMD, maar dat zijn dan ook mijn favoriete missies.

Weet niet, ben even DMC4 moe (zoals Gijs dat is/was) dus het zal wel even duren voor ik aan die DMD S ranks verder ga.

Deel Deze Pagina