xbox 360 arcade ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door race-konijn, 11 okt 2009.

  1. race-konijn

    race-konijn Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een Xbox 360 arcade te kopen alleen heb ik nog een paar vraagjes.

    Kan je met de xbox 360 arcade ook gewone games spelen zoals gta, halo, need for speed ?

    En kan je ook op xbox live ?

    En kan je het geheugen ook uitbreiden ?

    Alvast bedankt,

    race konijn
     
  2. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    - Je kunt ook gewone games spelen. Bedenk wel dat je er géén hardeschijf bij krijgt dus je kunt ook niet je gamer profiel op slaan en géén savegames. Dus je zult iedere keer als je een spel speelt van voor af an moeten beginnen.

    - Je kunt ook op xbox live, Maar alleen als silver account. Je kunt ook geen games downloaden want... Je hebt geen hardeschijf erbij. Daarnaast als je echt online wilt spelen heb je een profiel nodig én een gold account (deze kun je kopen per 3 of 12 maanden).

    - Geheugen uit breiden? Alleen middels een hardeschijf. Je kunt ook zo'n memory unit kopen maar dit is alleen voor je gamer profiel. Maar dit weet ik niet 100% zeker.

    Hoop dat je er wat aan hebt.
     
  3. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Zit tegenwoordig toch standaard 256 of 512 MB ingebouwd in een arcade? Dus opslaan moet mogelijk zijn.:)
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch alleen voor de systeem informatie e.d. ? Maar goed. Kan het ook goed mis hebben. Bij mijn weten heb je toch echt óf een memory unit óf een hardeschijf nodig voor je profielen ?
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Klopt, dat is alleen voor NXE.
     
  6. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke oke, ik lul weer lulkoek dus.:p
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar dan nog zit er óók een memory unit bij een arcade, voor savegame & profiles. Toch? :+
     
  8. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou even doorsparen voor een met hd. Echt een must imho.
    Je kan geen demos/xbla/dlc downloaden. (of het moet toevallig passen) of games installeren.

    Packs zijn altijd goedkoper dan een Arcade + losse hdd.
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    De rest kan je gewoon als opslag gebruiken, hoor \o/
     
  10. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Zie je wel.:+
     
  11. dctjuh

    dctjuh Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een arcade, wel al een tijdje geleden gekocht maar daar zit gewoon standaard een memory unit bij waar je dus je profiel op kan slaan, ookal moet ik wel toegeven een harde schijf is wel een must als je xbox live wil. volgens mij pas de nxe niet eens op de memory unit daarom was ook die actie van microsoft van een harde schijf voor heel weinig ofzo. als ik jou was zou ik een pro packet nemen of in ieder geval een xbox met harde schijf (das volgens mij goedkoper dan later een losse harde schijf te kopen)
     
  12. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Kort-om. Als je de volledige xbox 360 (live) experience wilt, Een x360 incl. hardeschijf nemen ;)
     
  13. crazygamers13

    crazygamers13 game now die later

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hey hey

    kijk eerst eens met die arcade want mijn bovenbuurman heb ik een xbox,Gegeven die ik bij mijn kruidvat autoverzekering had gekregen

    ik zoeken naar die memory card wat blijkt,de nieuwere versie is voor de nxe + opslag van savegames dus je kan ook op live

    maar hele kleine demo downloaden van arcade,een hd is dan ook een meerwaarde maar heb je dan geen geld

    kan je wel teminste op live gamen,doet mijn buurman ook
    ik kan er morgen wel een foto van posten hoeveel geheugen hiuj ervan over heeft,Volgens mij was het na de update iets van 331 mb over ofzo


    hier de link zijn jasper modellen http://xbox.joystiq.com/2009/06/17/xbox-360-jasper-units-with-512mb-internal-memory-spotted-in-the/
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt alle games spelen met een arcade.

    Je kunt ook op xbox live.

    Je kunt een harddisk van Microsoft xbox erop klikken. Er zit inderdaad een memorycard bij van 512 MB, maar je kunt idd beter eentje kopen met harde schijf.
    Dat is nodig voor je downloads (extra cars, maps, tracks, songs etc etc) die je gratis of tegen betaling kunt downloaden.

    Ook kan je de games op de hdd installeren en hier vanaf spelen, zodat de xbox heel stil wordt.
     
  15. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat niet alleen, Je weet ook 100% zeker dat de games blijven draaien. Hoe vaak het mij al wel niet is over komen dat hij inene zegt dat de disc vies en/of beschadigd zijn terwijl dit absoluut niet het geval is.

    Wellicht kan het komen doordat ik een 1 van de eerste generatie xdozen heb maar tóch. Kan bést frustrerend zijn als je midden in een game zit en dat hij inene zegt ja sorry maar ik kap er mee :p
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Precies! Anderen menen dat het laden ook iets sneller gaat.

    Ook kan je geen last krijgen van krassen wanneer de xbox beweegt.
     
  17. DanielXbox

    DanielXbox Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon doorsparen man,
    Pro is veel beter
    Mooi silver disc tray,
    60 gb Harddrive,
    headset ,
    component cables.

    hoef je niks meer bij te kopen
    als je bij die arcade al die bende moet bijkopen ben je tzelfde uit ong.
    Gewoon voor de pro gaan!
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijn launch box heeft het vandaag begeven. Ik heb al een 120GB HD, dus ik wil de goedkoopst mogelijke 360 aanschaffen en dan de HD overzetten.

    Paar vraagjes:

    1) OP de arcade kan ik ook gewoon mijn oude HD klikken en gebruiken ?
    2) De arcades hebben tegenwoordig intern geheugen van 512 MB geloof ik, Dat maakt niks uit ivm de HD? (ik neem aan van niet)
    :cool: Als ik de HD kan overzetten en dat doe, wat zijn dan de gevolgen waar ik rekening mee moet houden. Moet ik dan DLC en Arcade games opnieuw downloaden of werkt alles gewoon nog.
    4) Ik neem aan dat mijn saves en gamertag en profiles gewoon bruikbaar zullen zijn op de nieuwe console.

    Vast bedankt voor de antwoorden. Ik heb snel een nieuwe nodig, er liggen RPG's op me te wachten ;)
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Lukt gewoon en je zou geen problemen mogen ondervinden met DLC of je account. Je zal je licenses wel moeten transferren normaal als je arcade games offline wilt spelen; zie hier.
     
  20. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeker een elite halen.
    120GB HDD is zeker niet overdreven, voor mij was het zelfs te weinig.
    Drm heb ik nu de FM3 250GB limited edition elite gekocht _O_
     

Deel Deze Pagina