Wij willen ook mee doen, wij spelen via 1 xbox: Gamertags; Sc Voorne C2 & Roger BRL Club ; Bayern Munchen ik lees t verder wel.
Ik heb opzich wel interesse, alleen een vraag moet de partner nederlands zijn. Want ik heb iemand die misschien wel mee wilt doen en die woont in duitsland. Ik weet niet of dit echt voor problemen gaat zorgen. Als jullie dit liever niet hebben dan geef ik mij wel alleen op
Door niet zoveel belangstelling heb ik de lijst maar verlaagd naar 8 teams (16 mensen) Nu heb ik dus nog 3 teams nodig! Geef je dus snel op!
Volgensmij kan je Online Team Play niet met een offline-speler samenspelen. Althans, in FIFA09 kon dat niet.
Als jullie het eens proberen! Om via online team-play met zijn tweeen op 1 xbox te spelen, als dit lukt dan kunnen jullie wel meedoen. Als dit niet het geval is, dan moeten jullie een oplossing hier voor vinden. Bijv. een xbox lenen? Anders zit er niks anders op dan jullie uit de lijst van aanmeldingen te halen.
Als iedereen gereed is om te spelen ga ik alvast een loting doen... Graag wil ook horen van team 3 (die personen die op 1 xbox willen spelen) of ze met ze tweeen op 1 xbox kunnen/willen meedoen!