Play-Asia heeft hem in de pre-order staan ze verkopen en shippen hem dus nog niet. (Not yet published or released)
Als je een pre-order van te voren al betaald beschouw ik het gewoon als een koop. Maar misschien ligt dat aan mij. Maar mijn punt is gewoon dat de game regiovrij is en te importeren is voor een mooi prijsje. Veel XBW members willen alles voor een bodemprijs dus dan is dit wel mooi.
Beter.. Ridderkerk is niet zover van Den Bosch vandaag opzich ( uurtje ). Dus dan zullen ze hem hier bij de E-Plaza ook wel hebben . Met die 15% kortingsbon woohoo 50 euro
Ja , dat is beter Het spel is zelf in het begin makkelijk, maar later de game hoe moeilijker. Geef het een 8/10 zeker de moeite waard.
Maar wat die download-gasten zeiden. Dat ie snel eentonig wordt, klopt dat? Of ben je nog niet zo ver?
Heb ook niet echt gehoord dat het eentonig is hoor. Iniedergeval ik ga hem sowieso op Brutal spelen .
Ja, dat weet ik. Maar het zal toch wel als Brütal geschreven worden? Ik heb de demo drie keer gespeeld, maar durf niet met zekerheid te zeggen of Hard inderdaad Brutal of Brütal heet is. Weet jij het antwoord op deze interessante vraag?
1ste review van Brutal Legend online (IGN): http://xbox360.ign.com/articles/103/1033952p1.html Ziet er goed uit! Kijken of hij met kortingsbon (van folder) van bart smit vandaag al ergens te krijgen is voor 50 euro.