Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pesu

    Pesu Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind nazi zombies ook wel leuk zo nu en dan.
    kzou het wel leuk vinden als het in cod6 zit.
    wat maakt het uit als het erin zit en vind het niks aan speel je het tog gwn niet.. klaar
    mjaa. ieder zijn eigen mening:p
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Zelf heb WaW niet maar volgens mij heeft het wel een toevoeging, vooral omdat nazi zombies gewoon kont schoppen.
     
  3. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Fourzerotwo zijn twitter:

     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Godzijdank. Ik had al een zo'n hekel aan de betties in de MP van COD5 (je MOEST wel bombsquad hebben als je een rushclass had). Je kan ze namelijk nauwelijks zien.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kortom...die Spec ops mode is dus.


    Jij in je eentje (of kan het ook co-op?) tegen allemaal vijanden, en je moet zo lang mogelijk in leven blijven?
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het zo dat je bv een gebouw bestormt en hem zo snel mogelijk moet clearen van enemies. Kan alleen, of in Co-Op (online/offline).
     
  7. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me eigenlijk echt wel leuk die spec-ops :D
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ja, maar als nazi zombies gaan maken betekent dat dat ze minder tijd en moeite stoppen in de dingen die ik wel leuk vind, dus lijkt het míj wel jammer als t erin zit.
    en dan kondigen ze straks aan dat er nieuwe dlc komt en dan is het voor nazi zombies. vind ík dan weer niks...
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    DUDES!!!!!!!!!!!!


    We hebben op dit moment een prachtige deal in de XBW Preorder Shop, namelijk de exclusieve Call of Duty: Modern Warfare Prestige Edition (met nachtkijker, call of duty 1 voor arcade, steelbook en veel meer) voor maar 159.99 euro! (hij was eerst 6 euro duurder!!!!!!!)

    [​IMG]

    Neem dan ook even een kijkje, want we hebben ook andere aanbiedingen die absoluut de moeite waard zijn!

    Forza Motorsport 3: 56.50 euro
    Dragon Age: Origins: 49.50 euro
    Modern Warfare 2 Prestige Edition: 159.99 euro
    Modern Warfare 2: 56.50 euro
    Assassin's Creed 2 White Edition: 64.50 euro
    Assassin's Creed 2: 54.50 euro

    [​IMG]
     
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    en wanneer heb je hem dan ? dag vd release ?
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    gaan we een beetje zitten spammen?:+
     
  12. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Op zich ben ik van mening dat de normale threads van dit forum vrij moet blijven van reclame, ook al is het van de XBW preorder shop. Er is toch al een XBW preorder shop topic?
     
  13. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Verkoop van die dingen draagt bij aan het in stand houden van het xbw forum, dus liever een spammetje tussendoor dan geen forum meer ben ik van mening.
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    juz kiddin, vind het wel goed van xbw hoor. heb m wel zelf ergens anders besteld, de normale editie dan..
     
  15. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand of er in MW2, respawnende vijanden zitten ? want ik dacht dat ik in die Gametrailers episode iets had gehoord over dat er geen respawnede vijanden inzitten.
     
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.868
    Leuk Bevonden:
    9.251
    minder erg dan bij COD4 waar vijanden bleven komen totdat je over een bepaald punt was.
     
  17. TruthDoesn'tLie

    TruthDoesn'tLie Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, wat ik heel jammer vind. Dat was 1 van de redenen dat ik de singleplayer van cod 4 zo leuk vind
     
  18. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Vond je dat leuk? wtf.... Dude dat was zo irritant... Nu kan je ook een stealth techniek meer toevoegen omdat je iedereen gewoon eerst killt vanaf een afstand en dan veilig verder kan lopen..
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Mja tis misschien beter zonder respawnen, maar moet zeggen dat ik het ook wel gaaf vond. Dat maakte COD zo moeilijk op Veteran. Je MOEST naar voren recht de actie in, je kon niet wachten achterin en andere het werk laten doen. JIJ was de actionhero :D.

    Maar nu dit eruit is gehaald, vraag ik me af hoe moeilijk veteran zal zijn in MWII. En belangrijker nog, hoeveel voldoening krijg ik als ik hem haal. Denk als ik het zo lees bar weinig.

    Respawnende enemies dat is een van de factoren waarom veteran zo moeilijk was. Jammer aan de ene kant.
     
  20. TruthDoesn'tLie

    TruthDoesn'tLie Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Veteran was niet zo moeilijk. As je de juiste tactiek gebruikte kwam je er makkelijk doorhheen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina