Tja, als je niets uitlegt kunnen we het ook niet snappen. Sorry dat ik vanmiddag 12 potjes heb gewonnen, en eentje heb verloren, nu zijn je stats verneukt.
vraagje ik speel vaak team online waar ik meestal als links buiten of spits speel ik heb nog geen wedstrijd gehad waar ik geen assist heb gegeven of heb gescoord meeste wedstrijden als spits 2 x assist of 2 x scoren maar nu zoek ik een serieuse club waar ik als spits bij kan spelen wie oh wie heeft er plek voor deze 30 jarige spits
We willen het gewoon net wat 'serieuzer' aanpakken, en dat heeft echt niet met die 8-0 te maken hoor Orange. We hadden al een keer of 60-70 verloren en willen met een schone lei beginnen. En me stats waren echt niet verneukt met 57 doelpunten
uhm. Volgens mij was ik de eerste die zei dat we beter effe konden wachten. Jij of daz kwam met het idee om een nieuw team te maken...
Jullie inviten mij met de vraag of ik wilde joinen alleen wilde jullie tot morgen wachten met het aanmaken ervan. Maar aangezien ik gekkie henkie niet ben en dus niet voor niets wil spelen wil ik dan wel gelijk starten. 57 doelpunten voor niets, ik heb een lege plek in me hart nu
Er is een nieuwe club aangemaakt. We wouden iets serieuzer worden. Dat is eigenlijk alles in het kort.
De toppers ftw! (we spelen onder de naam; De Toppers, met Palermo.) Maar jongens, het was super gezellig en tof om met dit team te spelen online. Nu gaan we voor het serieuze werk.