Dat zou kunnen, ga het eens uitzoeken. Bedankt voor je reactie, wel vette decals overgens you done it again! Klopt betreft de resolutie, heb de 360 op widescreen moeten zetten en dan krijg ik de foto's wel normaal. Wel moet ik ze nog steeds lichter maken, maar verschil is te zien dat ze nu ook scherper zijn.
Deze ben ik nu aan bezig, de moderne uitvoering van 'Cole Trickle' ride moet dat gaan worden uit de film Days of thunder. Hierzo nog wat foto's, er was hier iemand dol op die vlammetjes lol Edit
Mooie foto's MaxxRaptor, vooral de 2e, 3e en 5e zijn mooi qua positie. Minpuntje is dat je foto's zo flets en zonder volle kleuren zijn zoals Loyallronin dat wel heeft. Als je dat weet te verbeteren zijn ze stukken beter.
Mooi dat het opgelost is MaxxRaptor. Ik heb ook een paar nieuwe foto's gemaakt. Foto van ongelukje. Zat er vlak achter maar kwam er ongeschonden uit met mijn appelgroene Z6 Chevy Volgende keer van de DBR9 De BMWGTR rijdt ook lekker. De Chevy Z6 wat minder
AntraXxX bedankt voor je complimenten, en ik weet al waar dat aan ligt met die kleuren en zal het de komende shoots bijstellen. Even voor degeen die op me reageren, zeg maar gewoon 'MR' in plaats van MaxxRaptor haha.. dat bespaard wat typewerk. Leuke foto's Loyallronin, die eerste doet me denken aan Toca. Had vandaag ook een oval race waar er een heftige crash gebeurden waarvan eentje over de kop sloeg, en ik rij net langs een Porsche af die net vlaak voor me in een spin raakte, dat was echt krap!! Ook was ik in Spa eens tijdens een crash in een rookwolk gereden, en stond me er opeens een auto stil en ja je weet al wat er gebeurde. Dat is wat ik bedoel, race dynamiek!!!!
Had deze wallpaper voor mezelf gemaakt, maar misschien vinden anderen het ook wel mooi die te doen. De foto manier wat ik bewerk zijn eigenlijk op de PC dezelfde methode als de Forza en project gotham Photomode, zoals het asphalt en achtergrond detail die meer naar voor komen.
In vervolg post ik ze in orgineel formaat, die zijn veel groter. Bedankt voor het compliment, als er verzoeken zijn van auto's, en lokatie dan laat maar horen. Edit Die landschappen zijn wel, waauw!!
Vette foto's MR. Mooie dramatische sfeerfoto's op de brug. Is het mogelijk om op de brug te crashen en van de brug te vliegen en foto te maken. Zou cool zijn. De crash was op Brands Hatch in de 1e flauwe bocht naar rechts. Natuurlijk een AI-sukkel die veel te laat remde, was de oorzaak Als jij vandaag (zondag)ook op Live zit misschien een unranked private race voor foto's en fun.. P.s. Ik realiseer me nu pas dat je geen foto's of replay kan maken tijdens multiplayer. Jammer. Dan maar alleen fun en auto's uitproberen. Ik zag jou gisteren laat in de middag pas op Live, maar toen moest ik plaats maken voor een Operation Flashpoint speler achter de Xbox360 Ik ga kijken of ik de foto met de grootste uitlaatvlam kan maken vandaag. Leuke contest trouwens. Wie maakt de foto met de grootste uitlaatvlam of vonken. Leuk voor de Forza-fans want die hebben geen vlammen. Lol. Mocht je NFS SHift fan zijn en vandaag op Live komen en je ziet mijn gamertag LoyallRonin dan ben ik altijd in voor een game sessie. Liefst relaxed unranked om allerlei auto's te testen. Ranked is ook goed natuurlijk maar dat is minder relaxed op zondag. IK wil vandaag eigenlijk lekker DBR9 en BMW GTR en MAserati MC12 racen. Bij de Forza replays vind ik nog steeds dat de auto's op een opgevoerde stofzuider lijken. Shift geluid is spot on. Net weer online ranked geraced. Het gebeuk viel mee. lekker geraced.
Bedankt Loyallronin voor je compliment! Over het online gebeuren PM ik je nog een keer, dan weet je dat. Mooie vinyl consepten alweer, je kleuren vind ik ook altijd heel tof dat wat wel zeker bewijst dat je een kleurrijk persoon bent lol Tja helaas ben ik bang dat de meeste de Forza kerk zullen gaan vertegenwoordigen, dan blijven wij wel als de 2 appostelen over als de echte NFS Shift gamers ahumn.. haha Maar ondanks dat blijf ik wel foto's maken natuurlijk en ik heb ze nu ook op het NFS Forum geplaatst, ben benieuwd wat men op me te zeggen heeft daarzo. Bij Forza is de photomode natuurlijk ook heel cool, maar bij deel 2 vond ik de omgevingen zo saai dat ik echt teveel moeite daar iets van te maken, en mijn complimenten ook aan 'Mazda' dat hij dat zo kan. Forza 3 word ongetwijfeld beter nu met die nieuwe gebieden, maar die careermodes doe ik niet zo graag. Nog even een crash foto, had ik nog staan. Over je vraag Loyallronin, weet niet of je echt zo'n crash kunt maken dat de wagens in het ravijn donderen maar ik denk van niet. Maar ik zal eens wat expirimenteren, en inderdaad zo'n vlammen contest lijkt me erg leuk te gaan doen.
Nice pics! Gisteren echt een paar heerlijke races gehad, zweet in de handjes das lang geleden. Wel een bug tegen gekomen, Auto in quickrace goed afgesteld op een circuit, versnellingen goed ingesteld. Ga ik naar career om de bewuste race op het circuit te rijden, liggen me versnellingen in ene compleet anders :{ Ik blijf positief, echt super lekker racen. En de bugs, ach je kan het ook als realisme zien. Ik bedoel in trainingen rijden echte coureurs soms ook super, maar door een foute afstelling door de monteurs moet je in ene weer vechten voor de posities(yeah i know dream on). Hij blijft voorlopig in de xbox
De bugs in het spel neem ik even wat mild nu, omdat het de eerste NFS game is die echt weer een echte racegame is en omdat ik ook eraan merk dat ze de game met passie hebben gemaakt. Games horen eigenlijk wel normaal te functioneren, maar spellen worden zo groot dat er gewoon erg veel details zijn waar men op moet letten. Need for speed heeft zijn schade opgelopen met die vorige delen, en daar moet de serie nog van herstellen omdat deze weer iets nieuws is in stijl en racen binnen de serie. Daarnaast leid het spel onder het populaire Forza 3 en dat is zonde, dat men niet de moeite meer wilt nemen naar deze game en gewoon op Forza 3 wacht terwijl ik vind dat je de games los vanelkaar moet zien. Deze game blijf ik zeker ook spelen, en is mijn vervanger op PGR4 geworden. En het is echt heel lang geleden dat ik een game zo grijs speel, en ik was zelfs vergeten hoe tof racen eigenlijk zou moeten zijn totdat ik deze game begon te spelen.
Vandaag weer online geraced. Varieerde van sportief tot vangrailplakken. Ik ben SHift verslaafd Ik moet mijn ZontaR nog tunen. Ik ontdekte dat de Zonta R sneller is dan de Maserati MC12, als de Zonta goed getuned is tenminste. Morgen effe sleutelen en tunen. Aan de MC12 valt niet te tunen dus performance blijft hetzelfde. Online tegen speler won ik gemakkelijk met allebei met de MC12. Toen wisselde hij naar de Zonta R en ik bleef hem met moeite voor. Klopt mijn theorie?
Zonta is een wereldwijde serviceorganisatie van vrouwen met een zelfstandige of leidinggevende positie in beroep, bedrijf of organisatie Zonda is een vette racewagen. Je gaat toch niet die wijfenbende tunen?
Haha, humor dit zo droog.:b: Nog wat pica's, enne Loyallronin je bent niet de enige verslaafde NFS gamer.
Goh! Twijfel, twijfel! Of deze kopen of Dirt 2. Ik hoor over Shift zoveel verschillende verhalen. De 1 vind het de beste NFS, de ander gelijk weer de slechtste. Er schijnt geen goede middenweg te zijn. Ik heb nog nooit NFS gespeeld dus ik weet niet of ik hier wel aan moet beginnen.
Laat ik het zo stellen, Dirt2 is alleen pure spektakel en speel je niet echt met passie en krijg je totaal geen band met het spel, althans vind ik persoonlijk dan. Shift is meer voor de echte racerliefhebber die het echte racen wilt ervaren en een hoop spektakel, als je tenminste houd van het genre. Ben je meer van de wat serieuze sim racers, dan is Shift niet voor jou. :b: In die zin is Shift echt een game waar je wel op sommige momenten echt moet doorbijten, de moeilijkheidsgraad ligt erg hoog vind ik en heb ik het van Moeilijk naar makkelijk omgezet, en dat is voor het eerst en cool om te weten dat er een uitdaging op me wacht.
Ik vind sims racers niet zo geweldig. Gran Turismo en Forza liggen na 2 weken alweer in de kast bij wijze van spreken. Een toffe racer met een goed gevoel voor snelheid met een vleugje sim elementen vind ik veel beter. Ik ga deze gewoon proberen! De demo vond ik erg tof.
Ben benieuwd, dan krijgen we er nog een NFS lid bij haha. En deze, speciaal opgedragen aan AntraXxX. Hopenlijk komt deze in de buurt, dat wat je bedoelt met volle kleuren. Enige wat ik gedaan heb is contrast iets verscherpt, en een klein tipje helderheid maar meer ook niet.