[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zit er wel erg sterk over na te denken om een game kubusje te kopen, hoeveel kosten die dingen tegenwoordig? Lijkt me wel leuk om in bezit te hebben, koop ik er gelijk wat andere top titels erbij.

Zijn er, buiten de gameplay om, enige verschillen met de PSX en de Gamecube versie? Toevoegingen van game modi, extra dialogen, easter eggs?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Er zitten wat Nintendo Easter Eggs in en de cutscenes zijn wat spectaculairder geworden, wat de een geweldig vindt en de ander misschien wat minder. Ook zijn alle stemmen opnieuw ingesproken, wat waarschijnlijk ook heeft geleid tot extra dialoog. En je kunt nu ook in lockers verstoppen + je hebt een first person mode, zoals in MGS2.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    First person view uit MGS2 dat het gevecht met Ocelot een eitje maakt en sommige tussen filmpjes zijn flashier, de game stamt uit de tijd dat The Matrix in was. Dat is al dat ik me kan herinneren.

EDIT:
    En niet alle stemmen zijn meer hetzelfde (bv. de Aziatische die je helpt of Gray Fox).

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ach er komt nu ook een god of war 1&2 box voor de ps3 dus misschien komt er ook wel zoiets van MGS... Wie weet !!

5. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    hehe ik kan me al helemaal voorstellen wat er dan achterop het hoesje staat:

"more than 100 hours of cut-scenes, dialogs and briefings to enjoy!"

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Die heb ik hier nog ergens liggen, de PC versie dan. Echt nooit tijd gehad om eens te spelen en laat staan MGS 1 voor op de PSone.

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik had het over MGS3 Subsistence. Op de pc is enkel MGS1 en MGS2 Substance uitgekomen (wat een crappy port was) en zij hebben beiden nog gewoon de standaard MGS camera.

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ow oke, ja ik bedoelde inderdaad MGS 2 Substance.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    uitgespeeld! :D en :mad:

Wat een spel, echt super! Mega graphics, vet verhaal en echt indrukwekkend. Ik baal als een stekker dat ie uitgespeeld is, want ik zat er echt helemaal in.

Voor het einde mag je wel 'even' gaan zitten trouwen en vergeet de aftiteling niet :)

Misschien wel het beste spel van deze gen voor mij

10. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0

10 maand later.

Waar is nu die port naar de 360 van MGS4?

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat is het nut van deze post? :)

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nergens, komt er niet, punt uit. Wil je MGS op de 360 dan moet je wachten op Rising.

13. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal even de juiste post erbij pakken want hier dachten veel mensen dat MGS4 voor 99% zeker naar de 360 zou komen, wat toen niet het geval was, en nu nog niet.

Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  14. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Heb de game eindelijk ook weer opgepakt na een jaar tijd (denk ik). I know, shame on me en all that...

Ik was ongeveer halverwege Act 4 toen ik stopte en heb vandaag Act 4 gefinisht. Nu alleen nog de laatste Act. Ik hoorde dat die qua gameplay niet erg lang is? :eek:

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nope, dat heb je goed gehoord ;).

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    qua gameplay niet nee....maar ga er maar even rustig voor zitten :+

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Deze game had zulke indrukwekkende tech. Nog nooit heb ik een bossgevecht in splitscreen modus gespeeld, waar je zelf aan de linkerkant allerlei tegenstanders afhoudt, terwijl een ander karakter een boss op een heel andere plek bevecht aan de rechterkant. En dan het mech gevecht daarna... awesome. Heb MGS4 ook nooit verkocht en dat doe ik bijna nooit met spellen.

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal er ook weer eens aan beginnen.. heb hem inmiddels al 3 keer uitgespeeld maar er zijn nog genoeg unlockables om toch weer verder te spelen.

Geniaal spel is geniaal!

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Kan iemand mij eens uitleggen wat er zo goed aan MGS games is?

Ik heb het nooit fatsoenlijk kunnen spelen. Is volgens mij gewoon niet mijn game :)

Deel Deze Pagina