[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

1. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn broer heeft hem hier in NL gewoon in een winkel gekocht... die had uiteraard had geïmporteerd :p

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik ben alweer een tijdje afgehaakt....ben maar een mediocre gamer en moest sommige stukken wel erg vaak opnieuw doen. Echter pak hem deze week weer op omdat ik mgs 4 uit heb.

Snap ook nog steeds niet hoe het zit met de verdeling van de werelden en welke je eerst moet doen :+

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gewoon alles door elkaar proberen. Dood ga je toch. :+

4. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik de enige of worden jullie ook zo gek van die vliegende roggen :confused:
    pfff kan ze amper raken maar mij raken ze altijd met hun hittezoekende naalden :mad:

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heb je de thief ring omgedaan? Op die manier zien ze je niet.

EDIT: Die wereld vond ik persoonlijk de lastigste. Je komt straks bij een stuk waar je eerst langs een bergpad enkele skeletten moet verslaan. Daarna ga je naar binnen, waar geesten met freaking ooglasers (één hit is bijna dodelijk) ronddwalen.

Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  6. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik dus ja, maar kwam niet voorbij de bergpas lol.
    maar had niet de thief ring geequiped... Dus moet dat maar even gaan proberen.

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heh, dat stuk is echt zoooo klote... wacht maar tot je weer die geesten tegenkomt.

De thief ring helpt je in ieder geval tegen die vliegende "roggen". Ook die skeletten zien je pas veel later.

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    "First things first, Demon's Souls is hard."

[GT]57297[/GT]

Gna. }:]

De goede reviews blijven komen, nu de populariteit nog.

Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zitten er spoilers in de review?

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Story based? Weinig meer dan wat jij al gezien hebt in de eerste wereld. Als je het over bosses of over monsters hebt... die zitten er wel een paar in, maar ook vooral over de eerste twee werelden. Dus het valt wel mee.

EDIT: En ook nog een negen van Gamespot. Hij gaat lekker. :)

EDIT 2: Heb nu de Gamespot review gelezen en gezien. Het is lang geleden dat ze zo positief over een spel zijn geweest. 't Wordt zelfs GOTY materiaal genoemd. Indrukwekkkende review! Helemaal verdient trouwens, ben blij dat nu VS reviewers deze game ook de verdiende credits geven.

Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    En een 9.4 van IGN.

Quote:

"Demon's Souls is not a game for everyone. Actually, I take that back; it's most definitely something everyone should try, but the look, seemingly unforgiving nature and themes might be a bit off-putting. Don't let them be. Every single person that owns a PS3 should at the very least rent this game to see what all the fuss is about, and those that can remember the good ol' days when games taught through the highly effective use of negative reinforcement and a heavy price for not playing it carefully should scoop this up instantly. It's utterly unique among the offerings on any console right now, and absolutely, positively should not be missed."

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren eindelijk weer aan begonnen, heb het spel gewoon gemist. Ga hem niet weer neerleggen en nu gewoon uitspelen.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    That's the spirit! :b:

Gewoon proberen. De wereld met de rollende skeletten is echt heel goed.... omdat ie zo moelijk is. Je gaat tieren, schreeuwen, blazen, met je controller gooien, maar ook juichen als je die wereld eenmaal gehaald hebt.

Good luck! }:]

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit is echt niet te geloven:

Gisteren de wereld van de spin aan 1 stuk doorgespeeld zonder dood te gaan! Zelfs de armored spin gewoon in 1x verslagen! Helemaal happy, trots etc en zweethandjes. Loop nog even de hoek om voor loot, *BAM* vuurbal ergens vandaan en in 1x dood :mad:. Uren lang dood geweest, ben ik eindelijk weer levend....is het voor 2 minuten :+

Wat kan je trouwens het beste doen met de demons souls? Je kan er wapens mee forgen, maar dan moet je eerst een specifieke soul ergens ingeleverd hebben oid?

Ik hoop trouwens echt dat ze de Aziatische servers online houden!

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Stats van kopen. Met speciale boss souls kun je later spreuken en wapens forgen. Die souls zijn apart zichtbaar in je inventory. Je kunt ze (na bevestiging) wel inwisselen voor gewone souls, maar waarom zou je dat doen?

Toen je dood ging, was die spin toch nog steeds dood? Ik weet welk stuk je op doelt. In dat stuk kom je vuurballen tegen (gemakkelijk te ontwijken) en zwevende (gele?) bollen. Die laatste kom je in een paar enge gangen tegen en hebben me een paar keer flink verrast. Let ook goed op de (af)grond.

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Gister de game weer is aangedaan
    Naar 1-4 gegaan wat rollende skeletten gedood en ineens niet goed opgelet.. Dood :mad:
    Toen nog een keer om mijn souls terug te halen.. ga ik vlak voor mijn souls weer dood.. echt balen!

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Komop Han, je kunt het. ;)

Dat vond ik persoonlijk de lastigste wereld in het spel. De rest is goed te doen.

Waarom is dit spel nou zo onpopulair hier? :eek:

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop het volgend jaar wel een keer. Hopelijk 10-20 euro of zo. Nieuwe/2e hands.
    Lijkt me erg vet spel.

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Heb hem nu besteld in Canada :)

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    10 a 20 Euries maar over voor een goed spel, waar gaat de wereld naar toe. :+

Deel Deze Pagina