XBW Preorder Shop: Call of Duty: Modern Warfare PRESTIGE EDITION maar 159.99 euro!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 11 okt 2009.

1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ja. Waarom geen Hardened Edition ?

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Je gaat toch geen 160 euro betalen voor Night vision goggles, die je een keertje probeert en dan stof laat vangen?:confused:
    Veel te duur als je het mij vraagt. Cod MW2 wordt zeker een über spel, maar om dit er bij toe te voegen? Natuurlijk ziet het er vet uit. Misschien alleen voor de echte die-hard fans_0/

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Maar dit topic is toch eigenlijk bedoeld om mensen over te halen om er 1 te kopen? :eek: Dus dan is je reactie toch niet zo aardig en gepast? :D:eek:

4. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd mensen! jullie moeten het kopen!

Koop het gewoon man. Geld moet rollen, en je moet van je leven genieten zolang het nog kan! Dus koop die goggles erbij!!!!

5. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat ergens in het post je stekkie topic, moet je wel even zoeken:emo:

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou nog een paar dagen en dan kunnen we genieten! _O_

7. YamaPI

YamaPI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die foto waar tientallen aziatische vrouwen die nightvisions in elkaar aan het schroeven zijn :emo:

8. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    zal wel niet veel soeps zijn die nightvision. Een echte kost echt wel meer dan een paar honderd euro.

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Waar is die foto. :lol:

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Made in China :+

Maar sowieso vind ik het hele 'het is veel teveel geld want het zijn geen echte NVG' verhaal wel niet echt op z'n plaats. Als je echte deftige NVG verwacht met zulke prijs kom je natuurlijk bedrogen uit. Het zijn geen generatie 2 of 3 NVG, het blijft ook monoculair i.p.v. binoculair, o.a. het onderscheidend vermogen gaat niet al te best zijn, maar dan nog voor die prijs mag je het enkel vergelijken met andere 'toys' zoals de Eyeclops ofzo.

Dat is ook lijkt me de bedoeling van een Prestige edition, het ziet er mooi uit, staat vet op z'n stand, en het werkt nog echt ook! Wat kan je meer willen?

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    ojee, gewikipediaad?

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Om eerlijk te zijn, eigenlijk niet nee. Blijkbaar beschouw je dus zinnen met interpunctie en die woorden bevat die niet in je woordenschat voorkomen als zijnde "gewikipediaad". Op zich is daar zelfs niets mis mee, enkel was die giftige opmerking misschien toch wel redelijk onnodig aangezien ik volgens mij enkel wat argumenten aangaf.

Deel Deze Pagina