@Rich: Ja die games heb ik allemaal al wel gevonden alleen de HD miami vs San diego en Philly vs. KC niet en dat zijn juist diegene die ik wil zien in HD.
O ok.... Verkeerd gelezen... Nieuwe Sound FX is online! http://leech.tenyardtorrents.com/details.php?id=6784
Ben trouwens erg benieuwd hoe lang het met Tebow gaat duren. Die hit die die op zn achterhoofd kreeg was echt nasty. Denk dat dit wel zn draft status een beetje zal beinvloeden. Vind het een super irritant mannetje omdat ie gewoon zo verschrikkelijk goed is both door de lucht als op de grond. Altijd echt geweldig om naar m te kijken. Ben erg benieuwd hoe ie het in de NFL gaat doen en bovendien, hoeveelste ie gedraft gaat worden en naar wie ie zal gaan.
@ jeast: wanneer zullen we onze wedstrijd spelen? ik heb waarschijnlijk alleen zondag tijd @ flix: ga je nog stage lopen in de US?
Heb deze week een gesprek met ze. Ben nu aan het kijken of ik op school een video call kan maken, anders wordt het telefonisch.
Heb je trouwens wel eens problemen met het afspelen van de games via Vuze? Heb t nu voor het eerst met de Cowboys game van afgelopen week. De 1e helft was het geluid erg slecht en de 2e helft kan ik niet eens afspelen, komt er een foutmelding dat de content (2e helft dus) misschien niet supported is.... Vreemd, want het is precies hetzelfde formaat als alle andere. Helemaal verwijderd en opnieuw geconverteerd en weer precies hetzelfde: 1e helft verschrikkelijk geluid, 2e helft niet af te spelen. En het ligt niet aan de bestanden, want allebei spelen ze prima af op quicktime.
nee zelf nogn ooit problemen mee gehad.. apart. Je bent tegenwoordig ook nergens meer veilig zeg. Was net onderweg naar TYT om de miami vs. Okalahoma game te downloaden maar eerst open ik ff mn mailbox om te kijken naar nieuwe mailtjes. Heb ik een nieuwsbrief gekregen van een site waar ik 2 jaar geleden mn miami hurricane jersey heb besteld. Staat daar als onderwerp van het mailtje de uitslag!!!!!
Die Oklahoma @ Miami game was er toch nog niet? Ik zie m net pas voor t eerst, ben m aan t downen. Maar weer eea aardigs gebeurd in NFL land!
heb binnenkort een gesprek met ze. En nee heb die game nog niet gezien omdat ie niet goed te downloaden valt. Dus zal m wars niet zien ook(op Highlights na dan). HEb laatst de OU @ MIA (college) game gezien. Damn wat een goede game zeg holy crap..
Was er gisterochtend storing bij Ziggo.... Sindsdien is mn internet crap. Nu eindelijk ietsjes sneller, nog bij lange na niet goed genoeg. Heb nu eindelijk wat game van 720 kunnen downen! Ook de Chargers-Steelers game. Dus ik weet niet of je m al hebt, maar inmiddels gaat ie snel genoeg, genoeg seeders.
Jammer zeg...... ESPN America zendt op t moment geen live college football uit, maar MLB post season. Net is namelijk Florida(1) @ LSU(4) begonnen. De game wordt straks om 7.30 hier pas uitgezonden. Jammer....
ja klopt. maar dat zal nog een maandje of wat duren, daarna is dat gelukkig ook weer voorbij Zal zo maar eens kijken of de Miami game al online staat. Hoe gaat het trouwens met de online franchise?
Kutzooi.. heb brady over mcnabb laten starten met fantasy football Heb intotaal maar 35 punten gehaald Heb vanavond nog wel 3 spelers die spelen alleen ik moet 60 punten scoren wil ik winnen, dus dat gaat m niet meer worden denk ik
Zag nog wat leuks, nog niet eerder gezien eigenlijk. Je hebt nu Madden NFL 10 avatar items! Van elk NFL team een football jersey voor je avatar!