Jaaaaa, maar dat was in Dutch Lions, bij de toppers wil ik geen concurrentie Het team heeft er belang bij als ik scoor
ik ben al een tijd opzoek naar een online club, dus ik zou graag mee willen doen. Ik zie dat de meeste spelers al aanvallers zijn, ik ben wel in voor de rol van ACM
Als ik het mij goed herinner hebben wij wel eens tegen Power Rangers gespeeld met clubs? Welliswaar onder Dutch Lions dan
Nope, heb immers me naam al een tijd verandert. Tegenwoordig ga ik onder Embryo Stokje, kan jullie club wel zien als ik kijk bij my friend clubs. Wij spelen met Fc Cog United. gaat wel lekker op het moment. Alleen we spelen met 3 teams in 1 team dus affetoe gaan er nog wel is onnodig wedstrijden verloren. We proberen weer terug te komen in de rankings, bij 09 stonden we in de 2de divisie een lange tijd.
We hebben nu 12-1-1 Ik zit met een klein dilemma, ik heb nu aardig wat goals maar ik heb nu voornamelijk die van mezelf eruit gepakt. Ik heb ook nog een bekkie van anderen maar ook nog die uit de Dutch Lions. Dus ik weet niet of ik nou een club filmpje moet gaan maken of eentje alleen van mezelf. Van mezelf is makkelijker want heb hoop materiaal al
Nadat ik wegging nog een wedstrijd verloren? Meh...t ging net zo goed Maar goed, als we zo door blijven gaan hebben we straks 24-2-2. Het gaat erg goed in ieder geval.