Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaveM

DaveM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook wel wat hulp gebruiken met missie 3 *)

Dus mochten er meer mensen zijn vanavond ben ik rond 19.30 online dus add me

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben er ook. :)

3. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik OPF DR een tijdje gespeeld te hebben weet ik voor 100% dat dit de Game of the Year wordt voor mij. De tijdsdruk gecombineerd met snelle doordachte acties is iets wat ik in heel veel spellen de laatste tijd gemist heb! Realisme was weg.
    Ik ben nu net begonnen met missie 6 op hardcore.
    In zijn geheel ben ik nu 12x gedood en nog niet opnieuw moeten beginnen omdat ik te laat was. Haal het gewoon de hele tijd in de tijd die ze ervoor geven.
    Omtrekkende bewegingen pas ik erg vaak toe. Ben zo al 3 dorpen vol vijanden gewoon voorbij gelopen om de confrontatie niet aan te gaan en mezelf en de squad op de objectives te focussen.

Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog meer mensen die mee willen doe met coop?
    DaveM en ik zijn om 1930 online. :)

5. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt raar want ik zag toen ook geen geel draaiend logotje toen ik een checkpoint haalde.. wel lomp want ik heb dus een paar uur weggegooid nu

de achievements heb ik nog wel :confused:

6. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Level 4:

Ik kom er steeds niet voorbij, heb nu die control tower op het vliegveld en moet hem nu verdedigen en een heli uit de lucht knallen, wlke raket gebruik ik daarvoor en volgt ie um? want mij lijkt van niet.Dat is dus best wel lastig:x

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je goed luistert naar wat er verteld wordt, dan zal je:

Op zoek gaan naar een andere raketwerper die in een 'ammo crate' ligt. Oftewel, ga terug naar de radiotoren, en vis er daar één uit de berg kisten. Dan richt je op de heli, hou je ingedrukt en laat even later los. \o/ BOEM! Kan overigens ook met een normale rocket launcher, maar dan moet je goed richten. :9

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je ge-add Dave. :)

9. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    De intro is trouwens wel de beste ooit.

Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  10. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Tyvm, tja ik had geluid niet al te hard en de kogels floten om me oren dus hoorde niet al teveel en lette niet op de ondertiteling toch bedankt!

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Hmm, zit nu vast nadat ik dat fuel depot heb opgeblazen, ik zit in de heli en mijn hele team ook, maar hij stijgt niet op......

12. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Lol bij mij steeg ie gewoon op.. Heb het net nog gedaan. Weet je zeker dat je hele team in de heli zit?

13. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Mijn god wat is level 4 rot zeg. :mad: Ik kom er gewoon niet doorheen.
    Die toren, op een gegeven moment komen er allerlei APC/Tanks de runway oprijden, een helikopter boven mijn hoofd vliegen en manschappen mijn toren te bezaaien. Ik speel op Hardcore dus iedere keer als ik dood ben kan ik weer opnieuw beginnen. Maar je kunt gewoon niets anders dan doodgaan! Je kunt je mannen niet op bepaalde plekken toewijzen en je hebt gewoon niet genoeg cover en overzicht om een defends te houden. help!

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik zit nog steeds op mission 3 hahaha lol, wel 25x of zo. Doe hem nu weer klassiek zoals ie bedoeld is. Maar ik was er net bijna. Alleen was op het laatst toch og alles breached. Heftige shootout in het dorpje. Op HC is dat echt heftig want je weet niet wie is wie. F*ck zeg, krijg ik toch nog een van de laatste kogels door mijn kop.

Maar kom op zeg, die shootout en hoe de AI beweegt is toch wel gruwelijk goed hoor (als ik dat vergelijk met elke andere non-scripted game) Misschien dat ik daarom ook wel zo'n moeite met het level heb, omdat ik toch nog steeds met bewondering kijk hoe de AI aan het werk is.

Ik kan me daar nog op verheugen en daar bewondering voor hebben. Opgegroeid als ik ben met de AI van SPACE INVADERS:) Daarom zie ik de kritiek op alles en nog wat voornamelijk als een 'verwende' reactie. Kritisch kijken mag, tuurlijk, maar het gejank (op CM forum bv) is belachelijk. (my .02 cents)

15. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    Kan de eerste code even aangepast worden voor de juiste.

er staat nu

aidT18Z - Night Raid
    moet zijn

RaidT18Z - Night Raid

/Mod Aangepast! ~Arjan

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dommerik. :+

Je kan je mannen wél op aparte plaatsen zetten. Ga naar de kaart, houd L-Trigger ingedrukt en selecter met A de mannen die je wilt aansturen. :)

17. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand nog tips voor missie 6.
    Het lukt me niet om ongezien het depot binnen te gaan. Hoe lang moet je
    eigenlijk wachten voor het andere team gaat aanvallen? 1 mike zal toch wel 1 minuut zijn ?
    Ik zit te wachten maar er gebeurt niks

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet inderdaad 1 minuut wachten.. 1 mike is 1 minuut (soms duurt het net even wat langer)..
    Je kunt wel ongezien naar binnen, maar het alarm zal ten aller tijde afgaan... dus je kunt niet in and out sneaken zonder dat iemand je ook maar heeft gezien.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik dacht de hele tijd dat 1 mike 1 km was. Want afentoe zeggen ze ook; Chopper 1 mike away dus vandaar. :9
    Ik vind het wel jammer dat dat alarm sowieso af gaat, want dat is echt een sneak missie imo en ik zou het dan vet vinden om die bom te plaatsen, weg te sneaken en dan richting LZ lopen en als je dan op die berg staat de bom te ontploffen. Niemand heeft iets door en dan is er ineens chaos en ben jij er al lang vandoor. :cool:)

Waar is die mission editor ofzo eigenlijk te vinden bij de pc versie? :confused:

20. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou een apart programma moeten zijn ;)

Kijk eens in de map alle programma's, daar zou hij in het mapje bij moeten staan.

Laatst bewerkt: 13 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina