1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen HDMI hebt is het toch Xenon of ben ik nou gek? Ik heb toevallig ook (vorige week donderdag) mijn Xenon naar Duitsland gestuurd voor reparatie. Vanochtend een replacement (zoals Microsoft het zegt) terug gestuurd gekregen. Ik heb geen idee of deze helemaal nieuw is of refurbished. Ik denk zelf refurbished aangezien het weer een Xenon is (ik hoopte op Opus eerlijk gezegd). Waarschijnlijk sturen ze je een replacement, doen ze meestal dacht ik.
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoeft niet. De opus borden bijvoorbeld zijn falcon borden zonder HDMI.
     
  3. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Zephyr is toch altijd met HDMI? Hij kan dus onmogelijk een Zephyr hebben. Ik vind het toch wel jammer dat ik geen Opus terug heb gekregen. Ik had er wel op gehoopt.
     
  4. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox heeft het helaas begeven. Ik bel net naar die lijn en ze zeggen dati k het via xbox.com moet doen en dan naar ondersteuning. Ben alleen bang dat dat veel langer duurt? Heeft iemand hier snel informatie over?
     
  5. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi rawdiee
    Mijn xbox is twee keer gerepareerd.
    De 1ste keer had ik de reparatie aangevraagd via de xbox support lijn en de 2de keer via internet. Het ging allebei de keren even snel.
     
  6. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Is heel makkelijk.Je voert daar je serienummer in,print de label uit die je krijgt via de e-mail.Je kan online of via de telefoon bellen naar UPS voor een afsrpaak.Gaat heel snel.Die van mij was ook overleden,en had hem binnen 1 week terug.:)
     
  7. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor alle reacties.

    Ik heb dat formulier via internet ingevuld vanmorgen maar heb op dit moment nog geen email terug gehad. Duurde dat bij jullie ook een tijdje?
     
  8. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de email binnen 2 uur dacht ik. Ik heb wel gehoord dat het verschilt (hoe snel het mailtje binnenkomt). Check uiteraard ook even je junkbox
     
  9. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan inderdaad een Xenon zijn kheb geen idee.
    Maar volgens mij zei de verkoper dat het een Zephyr was toen.
    Maar zoals je zegt, die hebben een HDMI poort (zover andere bronnen)
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb een Elite vanaf het begin, en daar kreeg je ook een headset bij. Maar ik gebruikte dat nooit, nu heb ik hem gisteren aangesloten op me controller met Gears 2 (heb alle instellingen geprobeerd) en blijkbaar kan je er wel doorheen praten (je ziet het icoontje oplichten) alleen hoor ik niks erdoor als andere wat zeggen, als ik dan even met het draadje rommel doet ie het soms even, blijkbaar is dat ding niet goed, kan ik nu nog MS daarover opbellen?
     
  11. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet zeker hoe het zit met garantie en zo, maar je kunt het altijd proberen. De support van xbox is redelijk coulant.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Thanks dan ga ik het gewoon proberen! :thumbs:
     
  13. scar1988

    scar1988 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen signaal met xbox360

    Hey,

    Ik was gisteravond een film aan het kijken via me xbox 360, tijdens het spelen van een film liep de 360 opeens vast. Dus ik zet hem aan en uit. Vervolgens zegt die op me HDTV "Geen signaal" terwijl ik gewoon wel me xbox360 hoor opstarten.En als ik met de controller beweeg hoor ik ook de tab geluidjes. Ik heb het vervolgens ook nog is geprobeerd aantesluiten op een andere TV en dan via een scart kabel. Maar dat leverde ook geen succes op...Ik speel gewoon op me HDTV via component...

    Wie weet hier meer vanaf en kan mij hiermee helpen?

    B.V.D.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Laat het even weten of het gelukt is. Heb een 360 uit 2007 en mijn headset is ook al een tijdje kapot. Maar heb geen zin om MS weer te bellen, krijg ik weer dat lelijke muziekje weer te horen die ik te vaak heb gehoord. :+ Mocht het jou gelukt zijn dan bel ik ze ook even.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe ja dat muziekje is vreselijk idd :9 maar is niet gelukt, je hebt alleen garantie op de console zelf, niet op de headset. Best wel raar eigelijk want had me headset nooit eerder gebruikt, maargoed die man die ik aan de lijn kreeg zei dat je voor niet al teveel geld een nieuwe kan kopen.
     
  16. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het niet gelukt is. Gelukkig is het een gratis lijn :p
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoe kan dat dan? Ik hoor toch regelmatig van mensen waarbij de controller kapot is gegaan, dat Microsoft zonder enig probleem een nieuwe stuurt.

    Gek dat ze dan zeuren over zo'n headsetje.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb ook weleens gebeld voor mijn kapotte headset, kreeg gewoon een nieuwe (tot nu toe al 2x:+).
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe zend er mij is een :9 maar denk dat ze dat nu niet meer doen, maargoed jammer.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  20. vwat

    vwat Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou na een jaar gamen heeft mijn xbox het ook begeven. Geen RROD, maar veel spellen blijven vastzitten. Alleen PURE doet het nog, alleen er komen wel strepen en blokken in het beeld af en toe. Kan ik hem gewoon opsturen zonder RROD? Of is dan niet aan te tonen dat ie kapot is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina