Evergreen Gardens, die map heb ik vroeger blauw gespeeld. *) Die ga ik zeker downloaden voor rct2! Thx voor de link alvast!
rollercoaster is gewoon geweldig. maakt niet uit dat het niet zo mooi is, dit zijn de 'lange avond' killers. heerlijk avondje rct spelen. (al is het weer lang geleden, maar begin er weer zin in te krijgen) al moet ik zeggen dat deel 2 mij niet zo beviel. ik hou niet zo van die scenario's..geef mij maar een leeg park..wat geld..en bouwen maar. deel 3 is wel mooi. en het vuurwerk is wel grappig gemaakt.
Aangezien ik moest wachten heb ik in deeltje 3 maar even een "simpele" coaster gemaakt: *knip* zie reactie onder Gradekocks P.S. Deeltje 1 & 2 zijn net in de bus gevallen dus ik ga er weer aan beginnen!
Er moet een nieuwe rct uitkomen man. Want ik vind die spellen echt superleuk. Nu heb ik hem al zooooo veel gespeeld dat ie niet meer leuk is alleen als er een nieuwe uitkomt ga ik hem zeker weten kapot spelen.
Vandaag RCT1 deluxe versie op de kop getikt. Deze werkt wel Kan gewoon saven/laden etc. Zonder ook maar iets te patchen... En dat in Windows 7
Jawel, er is een patch voor de Nederlands versie. Ik zal even zoeken! hier staan alle talen incl. Nederlands!
Whaaaaargh! Heb ik die patch gedownload, kan hij 'em niet vinden. Maar waarom hij dan mijn game versie niet checkt? Geen idee?
Mijn eerste parkje: Heb er net één jaar op zitten en natuurlijk de opdracht gehaald. Was ook niet zo'n lastige natuurlijk, maar dat maakt niet uit...