Ik ving net in de 'wandelgangen' op dat Alex en Ralf eigenlijk alleen weg zijn gegaan omdat ze de shirts van Palermo mooier vonden. Wij (Vriendloos, Robbin en ik) als makke schapen volgen dan natuurlijk al heel gauw. Fout Roze is niet lelijk. \o/
als we een nieuwe maken is het een beetje het tegenovergestelde van De Toppers, wij willen dan gewoon een club die iedereen mag joinen ( op aanvraag) en waar prestaties niet het belangrijkste zijn (je wilt natuurlijk wel winnen, maar je wordt er niet uitgegooid als je wat minder bent .. behalve als je natuurlijk echt een afschuwelijk drama bent). Wel moet je regelmatig actief zijn.
Dat zijn we nu toch ook al_0/ Waarom zou je dan een nieuwe maken? Ik vind het prima zo er is altijd wel iemand online zodat er 's middags en s' avonds gespeeld word en we hebben al bijna 2500 punten.
ja tuurlijk, weten ook nog niet of we een nieuwe club maken he zeg alleen dat dat het principe wordt als we dat doen.
Morgenmiddag ben ik er pas weer. Waar ben jij eigenlijk voor Orange, nieuwe club of oude club behouden?
Jaaaa, ik gaf hem het advies om een documentaire te gaan kijken over sinaasappelen te gaan kijken omdat we met zijn 5'en waren en dat komt niet zo lekker uit