[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Extra omdat hij zo lang duurt natuurlijk. Ik wacht op de dvd, want niemand heeft zin om hem te kijken die ik ken en ga niet alleen natuurlijk :+
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    District 9 gisteren gezien in de bioscoop en hij viel me niet tegen. En dat terwijl je overal natuurlijk louter positief commentaar op de film terug vindt. Ik wist van te voren wel een beetje wat ik moest verwachten en had mezelf qua niveau van de film niet al te lekker gemaakt. Het begin, en dan met name de inbreng van de hoofdpersoon, vond ik wat onwennig en zelfs een klein tikkeltje kansloos. Na een minuut of 15 á 20 was dat gevoel weg en werd ik meer in de film meegenomen. Het einde was misschien wat te makkelijk en onbevredigend (is er al iets bekend gemaakt over een vervolg?), maar overall is deze film gewoon echt sterk. 8,5.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Angels & Demons net bekeken. Vond het wel een aardige film net zoals Da Vinci Code. Soms ook wel erg voorspelbaar en wel heel simpel ( Tom weet echt alles en vind alles meteen ). Maar goed, dat is niet zo erg. Het einde vond ik wel een WTF, niet verwacht eigenlijk. 7
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Gister Taken gezien :)

    Overall een leuke film. Uiteraard geen top, maar echt zo'n film om op een standaard avondje te kijken :cool:

    Liam is gewoon prima gecast voor die rol, die scene dat hij ze waarschuwt is inderdaad _O_
     
  5. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Mindhunters(2004)
    Redelijk maar slappe film. Irriteerde me heel erg aan het realisme, of eigenlijk het gebrek eraan. Verder erg voorspelbaar, niet eng en matig geacteerd. Toch wist het vanaf ongeveer de helft me te intresseren, en daardoor toch een magere voldoende. 6-
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Net maar eens Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs gekeken. Vond hem erg zwak, deel 1 was wel vermakelijk, deel 2 niet afgekeken en deze wel afgekeken maar niet met plezier. Dat beest met die eikel is nu wel erg uitgemolken en niet leuk meer. Sowieso vond ik het geheel niet echt boeiend. Alleen Simon Pegg als Buck was geniaal. 5

    Hopelijk is Toy Story 3 volgend jaar weer een heerlijke animatie film! Trailer van gisteren was oké.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Star Trek. Gewoon erg vermakelijk. Special effects waren top. Ga er verder geen woorden aan vuil maken. 8.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Gisteren District 9 gezien.
    Ik ben toch wat teleurgesteld. Mijn verwachtingen van wat voor soort film het zou zijn waren anders dan de werkelijkheid en ook waren mijn verwachtingen duidelijk te hoog.
    Het begin is wel prima, maar daarna verzand de film in een typisch actie/sf film. Ik had meer verwacht van het hele 'apartheids' concept. Veel meer diepgang daarin. Maar uiteindelijk is het niet meer dan een achtergrond verhaaltje voor de zoveelste sf film. En dan ook 1 met een paar flinke plotholes. Dit maakt het verder geen slechte film, het is zeker vermakelijk. Ik had er alleen meer van verwacht (7/10)
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    !!! Wut de F komen er meer dan 3 transformers, deel 2 was al een grote faal. Hoop dat ze allemaal doodgaan in deel 3.

    Star trek gister gezien, had vooraf geen verwachtingen. De film verraste me, bleek een leuke film om naar te kijken. Humor, actie en verhaal. 8
    District 9, ook hier geen verwachtingen had immers weinig over de film gehoord. En ook deze film bleek een leuke film. Eindelijk een film met aliens van niveau.
    Vond de documentaire geloofwaardig overkomen, actie was goed. 8

    Eindelijk weer is gewoon leuke nieuwe films gezien, heeft even geduurd bij mij.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Deel 2 grote faal? Nou de actie was nog steeds te vet.
    Van 1 scene viel ik gewoon van mn stoel..
    Dat die dude met die staaf op de top van een piramide staat en alle tanks de lucht in laat blazen
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    district 9 gisteren gezien, had er niet veel verwachtingen van en had eigenlijk ook niet veel gevolgd van de film zelf (wist een beteje waar de film over ging). Vond het erg leuk, hou dan ook veel van actie dus vond het laatste gedeelte absoluut niet storend. Vriendin vond het wel wat minder, die vond het allemaal maar onsmakelijk :+ (snap ik ook wel, sommige stukjes deden me trouwens onwijs denken aan The Fly, wat ook niet bepaald een lekkere film was).

    8.8
     
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    GI Joe: Rise of Cobra

    Whaha wat een film.. heb hem in HD gezien, en de CGI ziet er vaak uit als de gemiddelde Wii graphics :+

    Maar moet zeggen dat ik me eigenlijk prima vermaakt heb, film ging gewoon lekker nergens over, maar vind hem toch een hoger cijfer waard dan Transformers 2.

    Een 5,9 bij deze :)
     
  15. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    eergisteren Into the wild gezien voor de 1e keer.
    wat een film zeg, het verhaal van die gozer is zo adembenemend (en dan heb ik het tevens ook over de echte Christopher Mccandles) en de film is echt mooi gelukt.
    daarbij geeft de muziek van Eddie Vedder ook wel echt een bijdrage aan dat deze film zo mooi was.
    zit sinds eergisteren de cd helemaal kapot te draaien van into the wild en ik ben van alles over de echte Chris aan het op speuren op internet.
    de film krijgt van mij een dikke 9!
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Yup soundtrack draait hier nu ook steeds sinds ik de film heb gezien. :)
     
  17. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Gamer

    Ik had totaal geen verwachting van deze film maar heb me wel kunnen vermaken met bij deze film maar ook niet meer dan dat :) In het begin vond ik hem erg chaotisch overkomen, met name het camerawerk vind ik wat té snel heen en weer vliegen. Ook is het in het begin niet echt duidelijk waar de film om draait maar naarmate de film verder gaat word alles al snel duidelijk.

    De film is niet echt hoogstaand, maar met name de actiescene's maken het goed.

    7/10
     
  18. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    August Rush

    Normaal ben ik meer van de actie en trillerfilms maar met toeval sprong ik net in toen deze film op film1 kwam. Genre: Drama en Muziek

    De film begint wat zwakjes maar na +/- 30 min komt het aardig op gang. Het verhaal is gebaseerd op een soort van mooi sprookjesverhaal. De jongen die is opgegroeit in een weeshuis gaat zijn ouders zoeken doormiddel van de "muziek" die hij op straat hoort.

    Acteerprestaties zijn na mijn mening zeer goed en de muziek die gebruikt wordt in deze film vond ik echt geweldig! Hierbij ook een klein stukjes van de muziek en film.

    [yt]VSI4_9OhwV8[/yt]

    9/10
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja het is echt geweldig om blikken tegen elkaar te zien vechten en je ze niet van elkaar kunt onderscheiden. ;)

    Persoonlijk vond ik het een baggerfilm.
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    UP!

    Moet zeggen dat ik het wel weer een prestatie van pixar/disney vind. Meer diepgang dan de vorige pixar films, Lekker veel humor. Misschien soms net wat te sentimenteel. Maar over het algemeen een goede film met leuke characters. Kwa animatie vond ik hem echt heel erg sterk, de emoties zijn amper van het echt te onderscheiden. Dug vind ik echt 1 van de betere characters in jaren. Voor de rest vond ik dat er ook een lekker tempo in zat. Film is niet alleen geschikt voor de jongere kijker (misschien zelfs helemaal niet voor de echt jongere kijker) maar je moet er wel voor open staan. Hou je een beetje van het consept dan zul je zeker een leuke tijd beleven en dan geef ik de film (in zijn genre) een
    8
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina