Ohja, maar je vergeet te melden dat FULLD HD helemaal NIKS toevoegt aan de beeldkwaliteit van het scherm. Daarbij staat Philips bij mij bekend om zijn inputlag en onnatuurlijke bewegingsweergave dat het voor mij nooit een merk zal worden wat ik zal kopen. Geef AUB geen advies waar niemand wat aan heeft! Dat proberen we juist te voorkomen hier.
Mijn advies, ga voor de nieuwe 37" of 42" plasma van panasonic. HD-Ready is echt een goede resolutie voor die grootte en je merkt op 2,5 meter of meer echt geen verschil. Plus dat je pas baat hebt bij een F-HD tv als je veel native 1080P blurays kijkt. Gamen (360/ps is in 95% van de gevallen op 720p, dit wordt wel upscaled naar 1080p maar dat heeft niks meer native 1080p te maken.
Voor mij hebben de goedkope LCD modellen te veel nadelen (inputlag, zwartweergave, lage motion resolution, zwartgradaties, inkijkhoek, kleurenweergave, reactiesnelheid) om er van te kunnen genieten.
Probeer bij iemand thuis een plasma te bekijken en bij iemand thuis een LCD. In de winkels heeft geen zin omdat dat alles behalve representatief is voor je thuissituatie.
Inbranden is totaal geen issue meer, ik heb wegens omstandigheden weken thuis moeten zitten en heb toen overdag alleen maar Fifa gespeeld -> langer dan 8uur aan een stuk. Niks van te zien als ik iets anders opzetten of ging kijken. Terwijl de radar en dergelijke ook heel de dag op dezelfde positie staan.
Laatst bewerkt: 13 okt 2009