Nee man, dat zie ik ECHT NIET! .............. Call of Duty 4 veteran was simpelweg niet erg moeilijk. Wel leuk uitdagend, mensen kunnen wel Truthdoesn'tlie leuk gaan bashen maar hij heeft wel een punt, ookal komt hij misschien e-peen over.
Veteran was ook niet erg moeilijk. Gewoon een kwestie van doorzetten en onthouden waar mannekes spawenen. Het ging er meer om dat hij zo nodig moest laten weten hoe makkelijk het wel niet is. shit waarom ga ik hier serieus op in.
Dit vind ik ook zwaar kut. Begrijp me niet verkeerd ik heb het graag gespeeld maar ik vind het nergens op slaan. Het werkt bij mij alleen maar frustrerend. Ik heb het liever zoals het bv bij Gears is. Speel je hem op insane gaan vijanden moeilijker neer en je gaat zelf sneller dood.
Dat hoort niet thuis in Call of Duty. Dan krijg je een soort Far Cry 2, dat je vijanden vol met kogels pompt en dat ze vervolgens vrolijk verder lopen. Persoonlijk vond ik Veteran in COD 4 pittig genoeg. COD WAW was op Veteran gewoon niet te doen, dat was 1 grote wolkbreuk aan granaten. Misschien leuk als je een potje volleybal wilt spelen door die granaten een beetje over en weer te gooien. Dan maakt je het potje nog wat spannender door dat je weet dat de "bal" elk moment kan ontploffen...
Ligt eraan wie er online zijn, heb de vrijdag vrijgenomen dus dat zal wel een nacht en een dag lang MP zijn
Singleplayer waarschijnlijk op Normal, dan loop je er lekker doorheen en kan je nog eens om je heen kijken naar de omgeving en cutscenes, zonder dat het frustrerend word. Daarna multiplayer de skills oppoetsen en dan op veteran verder. Als je goed bent in de multiplayer gaat de singleplayer ook vaak wat makkelijker imho. Maar ja ik heb no fighting in de warroom nooit gehaald dus zo'n topper ben ik ook niet.
Yep zelfde hier, SP niet te moeilijk de eerste keer. Vervolgens een beetje online spelen, en uiteindelijk de SP op Veteran en achievements halen
Ik weet niet of de achievements al bekend zijn. Mocht het wel het geval zijn dan wens ik jullie veel succes met de Veteran mode. Ik heb een vermoeden dat de hele game bijna net zo erg is als Miles High Club. Mijn god wat wordt de game intens.
Het spel komt officieel op een dinsdag uit. verwachten jullie dat ie al op vrijdag te verkrijgen is? Of op z'n vroegst maandag..
http://www.xbox360achievements.org/game/call-of-duty-modern-warfare-2/achievements/ Al sinds 2 Oktober
Ikk ga eerst met vrienden de Private Match raggen de mappen leren kennen enzo en dan de Multtiplayer in duiken EDIT: MODERN WARFARE 2 NAAR DECEMBER WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Spoiler
Fourzerotwo: http://twitpic.com/lawtv - RUMOR SMASH. Rest your fears, this "convo" with me is fake. Never happened, isn't true, Fake convo is fake. Dus het is vals. ( BTW z'n naam heeft 0-tjes in plaats van O-tjes) Het komt gewoon 10 november uit. En bugs kunnen gefixed worden door middel van een patch