Vanmiddag in twee FRS'sen gekeken, allebei niet. Met een bon uit de folder is 'ie €50 bij de Bartsmit.
Iedereen die een spel net heeft vind hem geweldig. Je gaat niet zeggen dat je 60 euro over de balk hebt gesmeten, vooral niet als je de hele maand al bij hoog en laag staat te beweren dat je ontzettend naar het spel uitkijkt. Dus een objectieve mening kunnen we niet verwachten. Maar het kan best een goed spel zijn hoor, maar voor een objectieve review kijk ik altijd naar gametrailers, gamespot etc.
Ik heb niet naar het spel uitgekeken, heb de demo niet gespeeld en hou niet van Metal Ben wel uitermate gecharmeerd van Shafer...en Jack Black op z'n tijd Als ik vanavond tijd heb zal ik wel even het één en ander laten weten over het spel!
Nee? Je kan een spel toch slecht vinden nadat je hem hebt gekocht en er spijt van hebben? Wtf :'). Eurogamer geeft een 8, IGN een 9. Er zijn al goede objectieve reviews dus . Gamespot geeft altijd lagere cijfers. Het spel is gewoon echt goed, leuk om te spelen en een supergoede sfeer. De wereld die ze gemaakt hebben is ook geweldig.
Normaal gesproken kan je het een slecht spel vinden nadat je het hebt gekocht. Maar in jouw (James Pond) geval niet, omdat je jezelf voordoet als de Nederlandse voorvechter van Brutal Legend. Alsof je de PR doet van het spel. Daarom zeg ik alleen dat jouw "aanraden" niet serieus te nemen is. Doet er voor de rest weinig toe of het spel GOTY of een tegenvaller is. Jij vindt het tof, dus ik ben alleen maar blij voor je
Hallen Dulle!! Heb hem nu zelf net bij de gamemania weg gehaald. (zit spijtig genoeg nu nog op school en daarna les rijden)
heb hem dus net 10 minuten geleden bij de bart smit gehaald. Meevaller was dat ik om 1 of andere reden maar 50,96 hoefde te betalen terwijl er op t prijskaartje gewoon 59,99 stond
Ik had eigenlijk verwacht dat ik een code zou krijgen om gratis 3 tracks te downloaden van Rock Band als ik deze spel kocht. maar ik zie geen code, zeker weer een US only iets?
Very nice! Deze maar via GH besteld, haal ik van de week Uncharted 2 wel in de winkel Dan maar een weekje wachten op Brutal