FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    waar dan :+
     
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    En FC I Seqi :emo:
     
  3. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je volgens mij in het menu ergens zien hoe je ze moet doen..bij mijn fifa ofzo was het..zit nu ff op mijn werk, maar uit mijn hoofd was het daar ergens..je kunt het allemaal bekijken hoe het moet .
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat is er toch met die eigen doelpunten bij mij?
    Heb er serieus al gvd elke dag één!
    Net ook weer hij stond 2 - 0 voor, 89e minuut 2 - 2 eigen doelpunt 3 - 2.
    Pfff.
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet bij Xbox 360 besturing ofzo kijken, daar staat een apart blokje met Celebrations
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    gevonden, danku
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat GameFace is één grote FAAL. Je maakt het verdomme zodat het lijkt, upload je het in de game .. lijkt het helemaal nergens op. Ik ben verdomme GROEN!
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Bizar, hoeveel goals ik al heb weggegeven omdat ik bij een uittrap van de keeper te gehaast op (A) zit te rammen :emo:
     
  9. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Och, jij kunt tenminste je GameFace nog downloaden in Fifa 10.

    Ik krijg constant de melding dat er geen veranderingen zijn aangebracht...:emo:
    Maar Be A Pro vind ik toch niet zo boeiend, dus heel veel maakt het me niet uit.
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Die melding krijg ik ook, maarja, maakt me toch niet zoveel uit, m'n gameface is namelijk geel|:-
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat doen er wel meer.. :+
    Daarom druk ik ook maar één keer zodat ik zeker niet te vaak druk.
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik krijg altijd een doelpunt tegen omdat ik dan de bal niet uit de 16 krijg. Lopen gaat fout. Passen gaat fout. Schieten gaat fout. Lange pass naar voren gaat fout. Alles is wel eens fout gegaan, krijg eigenlijk nooit uitgespeelde goals tegen alleen maar van die klote klutsballen in de 16 meter! Dat word best eentonig!
     
  13. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe je een lobpas doet ? volgende fifa 10 met X,
    maar als ik naar mn verdiensten kijk staat er geef 15 assist met een lobpass.
    nou ik geef met mn poppetje een lobpass en een andere speler kopt hem in,
    en nog staat er 0/15 ?? zowel oefenwedstrijd als manager mode doet hij het niet.
    Ik speel op proff dus dat is het ook niet. hopelijk kan iemand me helpen
     
  14. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Lob pass is volgens mij LB + Y
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    In 09 scoorde de A.I tegenstander nooit via een vrije trap. Nu vliegen ze erin zonder problemen. Lame. 8) Ik vind goals maken niet zo tof als in 09, meestal zijn het prutgoals of goals omdat de keeper gewoon zo enorm slecht is. Ik wil weer eens scoren met buitenkant voet in de bovenhoek buiten de 16, dat was awesome in 09. _O_
     
  16. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik de achievement voor 2 > 5 sterren team snel kan halen? Of moet het echt allemaal gespeeld worden? Net als de rest trouwens... Iemand tips?
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    11 spelers maken met alles op 99 en dan bij free agents zetten. MM beginnen met 2 sterren team, allemaal meenemen in je team = achievie binnen. Ik begon met een club in de Coca Cola League 2, die 11 in mijn team geplaats en alles gesimmed. Eerste seizoen alles gewonnen, toen kwam ik in de CC League 1, ook alles gesimmed en alles gewonnen. Vervolgens kwam ik in die ene league waar ik de naam van ben vergeten, alles gesimmed en alles gewonnen. En toen kwam ik in de Premier League, alles simmen en alles gewonnen. Toen nog een keer de PL gedaan, alles gesimmed en alles gewonnen. In die tussen tijd alle achievements behaald die ik moest halen volgens mij. Moet je even mijn gamertag bekijken.

    Moet alleen nog die achievement dat ik in 5 landen iets heb gewonnen en met een ster team een league/cup winnen qua Manager Mode.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, maar in '09 waren het ook bijna allemaal dezelfde goals en toevallig allemaal in de kruising! :+
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha dat heb ik bij corners altijd
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik vind de game wel beter dan Fifa 09 moet ik zeggen. Krijg nu zowaar meer tegenstand. Vandaag tegen Almeria 1-1 gespeeld met real madrid. Die Luque ofzo is verdomde snel. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina