De harman/kardon set met zijn EIGEN boxen , dar zul je niet van teleurgesteld raken.
Het geluid wat uit die satelliet speakers komt samen met de gruwelijke subwoofer, is erg lekker. Ik heb destijds ook een hk set gekocht met bijbehorende hk-boxen (ik geloof de hkts 11bq). In de tussentijd heb ik alleen de front-speakers vervangen voor volwaardige vloerstaanders.
De hk set met zijn eigen hk boxen zijn erg goed in prijs/kwaliteit. Wat betreft de dvd-speler, tsja dat is niet de beste serie van harman kardon.
Zelf heb ik de hk dvdspeler niet in gebruik, wel kan ik vertellen dat ik de interface en gebruiksvriendelijkheid van de dvd-speler niet hoog in het vaandel heb zitten. Het pakket moet je eigenlijk zien als een leuke,sterk geprijsde ht-pakket waarbij je veel bang krijgt voor weinig.
Laat je niet afschrikken door watts hier en watts daar. HK staat erom bekend om genoeg reserve te hebben. Als er bij HK 30watt staat is dat te vergelijken met 100watt bij andere merken (onkyo,sony,blabla)
In een winkel kopen in de buurt is wel makkelijker, je kunt dan tenalletijden nog langs als je problemen hebt ermee. Ik zelf heb hem een aantal jaar geleden bij besthomecinema gekocht. Prima service en snel geleverd.
Laatst bewerkt: 11 okt 2009