Het Game Mania topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 11 okt 2009.

  1. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Jammer dat er van die prut spellen bij zitten @ de Elite-actie. Als 'ie nou de 29ste uitkwam met de nieuwe GTA IV add ons, had ik hem denk wel gehaalt. Toch maar eens kijken wat een Arcade + 20 GB HHD kost.
     
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dude zet ze hier op de bazaar!
    Ik heb wel intresse in prototype en ik denk dat je games als cod4 en RE5 zo kwijt bent!
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Jezus, ze wouden me er €23,40 voor geven:emo: :lol:

    Dat word dus mooi via marktplaats verkopen.


    @ Hierboven: Ja ga ik ook doen!
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Precies, echt een stelletje grapjassen zitten daar. Gaf ik 12 games, we kunnen je hier 42 euro voor geven. Ik stikte zowat in mn kauwgumpje. :9
     
  5. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240

    :lol: Dat geef ik je voor prototype en COD4 *)
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus je kan je ps2 games inruilen voor een tegoed bon en daarvoor xbox 360 games kopen?
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Is de volgende actie ''3 spellen voor MUA2''? De scans laden nogal...erg sloom bij mij, dus ik vraag het zomaar. Zo ja, dan ga ik wel eventjes langs. Wel jammer dat ze niet me xbox-games ervoor ruilen :'-( En waarschijnlijk geven ze daar geen geld voor o_O.

    Per stuk:p?
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja toen ik het hoorde vroeg ik het nog eens. Dacht dat ik het verkeerd gehoord had. Wist niet hoe snel ik m'n spellen weer in m'n tas wou doen:+

    En toen keek ik bij 2de hands games daar. Stond Resident evil 5 er voor €44,- in. Je word gewoon genaaid waar je bij staat:emo:
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarmee zijn ze inderdaad ''naaierig'', maar hun acties zijn wel goed:x
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja ze kunnen je er goed mee naaien ja. :9 Je moet nu echt 10 games inleveren om die nieuwe Halo bijvoorbeeld te krijgen. Dan kan je t net zo goed op marktplaats oid verkopen.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    :lol: Dat is wel een beetje veel.
    Mjah, kan iemand het bevestigen of MUA2 de nieuwe actie is?
     
  12. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Ergste is dat er altijd mensen zijn die het ook gewoon doen, die denken dan van "ik sta hier toch al bij de kassa, niet moeilijk doen."

    Ik zal er i.i.g. niets meer gaan inleveren, kreeg lunchgeld aangeboden voor Arkham Asylum en Resident Evll 5.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    3 en een halve euro per game :lol: Wat een oplichters.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja of dat ze gewoon geen neen durven te zeggen :emo:. Hier bij ons zit ook zo'n kansloze gameshop, krijg ik ook altijd van die lompe bedragen te horen. En een gamewinkel die al hun games gewoon voor 60 euro verkopen, onderscheidend hoor (althans onze gameshop hier, moet gamemania nog checken in groningen) :emo:
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Gamemania verdient geeneens een eigen topic.

    Sluiten die hap. :+
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja echt triest. En het zijn niet eens oude games ofzo.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij geeft geen enkele gameshop echt veel voor je oude games hoor. Ik weet nog een tijdje terug dat ik naar Nedgame en Dimension plus was geweest en dat ik echt idioot weinig voor mijn games terug zou krijgen. Ook die verkopen diezelfde games dan weer in hun budgetbak voor veel meer, het is niet alleen Gamemania dus. Hoewel, dit waren wel oudere games weer..ik verkoop nieuwe games eigenlijk nooit.

    Ik had gisteren een meevaller, had zaterdag Wet gehaald met dat inruil gebeuren. Op de bon stond bij Wet : 45 euro, maar ik wist ook dat de waarde van mijn 3 games maar 20 euro was, want ik had dat hun nog gevraagd. In het weekend kwam ik erachter dat Wet weinig speciaals was, dus besloot ik die terug te brengen. Broer heeft gisteren de game teruggebracht en een bon van van 45 euro teruggekregen...echt bruut. Die gaat dus naar Borderlands.
     
  18. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo kan je van iedere gameshop wel een topic maken... Speciaal is Gamemania niet. Het zijn over het algemeen niet lopende Free Record Shop winkels die nu omgedoopt worden. Geef mij maar échte gameshops als Foregames. Daar waar service ook nog eens meetelt.
     
  19. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar zou ik dus serieus skate 1, saints row en condemned om kunnen ruilen voor de nieuwe COD? Want die 3 games zijn bij elkaar nog geen 30 euro waard :p maar van wat ik hier hoor is dat dus wel mogelijk.
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, je raakt prototype alleen al wel kwijt voor €23 :{
     

Deel Deze Pagina