Jullie zijn allebei welkom, we hebben geen vaste tijden van spelen, gewoon wanneer genoeg mensen online zijn. Enige voorwaarde hierbij is, is dat er iemand online moet zijn die Any kan spelen, anders wordt er onnodig verloren. Verder maken stats niet heel veel uit.
Wat hij zegt. Hebben jullie een headset? Gaan we dat verplichten Orange of niet? Want als degene geen headset heeft is het nogal onhandig?
Offcourse heb ik een headset en o ja de dagen dat ik er niet ben is dat omdat ik dat moet trainen en wedstrijden spelen etc... en offcourse moet het vrouwtje ook wel eens aandacht...
erm ik wil wel meedoen, ik neem aan dat we met het nederlandse elftal voetballen? maar ik heb fifa 10 nu nog niet, maar ik ga hem aanstaande vrijdag kopen
Ik heb off course ook een head setje! Zou graag CM willen spelen of een andere positie op het middenveld. Vind het namelijk ook leuk om mee te verdedigen dus ik hou zeker het balans in het team
dat is goed, we spelen trouwens het liefst met niet meer dan 5 man. 3 of 4 man in een team is ideaal.
Is dit nou gewoon de oude van die we hadden? Want dan zit ik er waarschijnlijk ook nog gewoon bij.. Ik moet trouwens binnenkort eens even snel een nieuwe headset kopen want m'n oude heeft het begeven. Weet iemand nog waar je goedkoop een kan halen? E: laat die eerste vraag maar, ik zit er nog bij
Vanavond kan ik niet meer spelen, maar morgenmiddag om 4 uur ben ik er weer . Volgende week heb ik herfstvakantie dus dan ben ik lekker vaak online\o/.
Je moet even de beginpost aanpassen Ferron. Topscorer: WD Orange (48 ) Meeste assists: WD Orange (37) Gewoon elke bal ging erin vandaag, gemiddelde van 3 goals de wedstrijd vandaag. *)