[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    District 9
    Hele vette film. Ik had er ook behoorlijk wat van verwacht na het zien van de trailer,
    maar de film maakt het zeker waar. Het verhaal is best goed en de actie is ook super.
    Er zitten leuke personages in de film, en de film is op sommige plekken nog hilarisch ook.
    9

    Star Trek
    Heel goed verhaal en prachtige beelden. Verder heb ik er niet zoveel over te zeggen.
    8.5
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dude... 9/10?!

    Hoe fucking slecht was deze film? Zooooo onrealistisch!
     
  3. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Sommige zullen hem totaal niet aantrekken zoals jij waarschijnlijk. Nee, het is ook geen realistische film en zo heb ik er niet naar gekeken ook. Zoals ik al had gemeld is het meer een soort van "mooi sprookje". Ik heb in iedergeval zéér genoten van deze film en vooral de muziek. _O_
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren reprise gezien, een Noorse film

    [​IMG]

    De film wist mij eigenlijk niet te boeien. Het tempo was traag wat op zich niet erg hoeft te zijn, maar creeert daarnaast een behoorlijk afstand tussen kijker en de personages. Aan het einde van de film werd mij ook pas duidelijk wat de schrijver met de film wilde, namelijk een beeld schetsen van twee jongens die de grote boze wereld in stappen en hoe ze die stap doorkomen. Mooie beelden en af en toe knap in elkaar gezette scenes tilt hem toch naar een voldoende

    6,5
     
  5. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    OMFG hier moet ik ook op reageren. De film ook helaas gezien een tijdje geleden. Ik ben groot fan van Robin Williams en wederom in deze film doet hij het goed, maar als ik ergens niet tegen kon was het wel dat kleine ettertje dat net deed alsof hij echt gitaar speelde 8) :x

    Hoe nep was dat wel niet, ik heb dat kereltje in andere films ook gezien en het is gewoon een kleine zeikerd. Als je een goede film wilt maken met dit verhaal zorg er dan voor dat je een goede cast hebt, en ook acteurs die gitaar spelen of tenminste beter dan dit.. en als je dan al doet alsof.. doe het dan zeker niet zo NEP als dit manneke.|:-

    En dat is best jammer, want de persoon (mss meerderen) die het voor deze film ingespeeld hebben ja dat was behoorlijk netjes gespeeld :)

    2/10
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    is toch hetzelfde jochie als van AI en die andere zoetsappige film?

    kan hem iig niet luchten idd :+
     
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    LOL ik ben gelukkig niet de enige. als ik van te voren weet dat dat kereltje erin meedoet dan hoef ik de film eigenlijk al niet meer te zien. Hij kan gewoon echt niet acteren of je moet van achterlijk soetsappige films houden.8)
     
  8. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Leuk om te lezen dat sommige een hele ander kijk op films hebben. ;) True, je zag ook duidelijk dat het nep was maar op een of andere manier heeft deze film mij gewoon zéér aangetrokken wat ik zeker niet bij elke film heb.
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het is idd een rotjong. Maar die film is gewoon zo fucking dom. Zo'n irritant kereltje van 8 is in 1 keer professor aan het conservatorium :confused:
     
  10. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    idd :):
     
  11. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Nope, da's Haley Joel Osment (Sixth Sense, Pay it Forward).

    Freddie Highmore zit in die film (Finding Neverland, Good Year).
     
  12. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
  13. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren naar Up geweest. De 3D versie. Erg vette film. Heb erg veel gelachen en ook het verhaal viel me niet tegen. Er zat wel weer een klein moraaltje in, maar die lag er gelukkig niet zo dik bovenop als in Wall E.
    Ik denk niet dat 3D erg veel heeft toegevoegd aan het geheel, maar het zag er wel erg goed uit allemaal. Het korte filmpje voor de film was ook weer briljant zoals inmiddels wel te verwachten is. Echt een bizarre animatie studio als je steeds maar pareltjes uit kunt poepen.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat blijft Armageddon toch een toffe film. Hij is nu op Veronica.
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik ga hem toch eens checken! Thx. Trailer zag er leuk uit.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb mijn mening al een paar pagina's geleden getypt, maar hij blijft onveranderd. De Hollywood-cliché's valleen me nog meer een meer op. Blijft een typische film voor tv, maar meer ook niet.
    Wel heerlijk al die Aerosmith door de film, met als hoogtepunt natuurlijk de titelsong.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Straks komt Texas Chainsaw Massacre (de remake). Erg vet!


    EN MORGEN KOMT MONTY PYTHON ALLEMAAL KIJKEN! _O_
     
  19. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ik vond het wel een goede film zonder clichés hoor! ik bedoel ik heb nog nooit in een Amerikaanse film gezien dat ze de wereld redden en dat de hele wereld amerika volgt in die strijd.
    ook heb ik nog nooit iemand zijn leven zien op offeren voor een ander in een film!
    ook een erg origineel stukje is het stuk dat de komeet daadwerkelijk werd op geblazen, had echt een hollywood einde verwacht waarin de komeet de aarde raakte maar vol verbazing miste hij hem!

    Sarcasme is vindbaar voor men die goed zoekt!
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nu een uurtje onderweg in nog eens Fight Club kijken. Echt bizar hoe alles klopt. :9 Ik heb de film dus al eens gezien en weet hoe het afloopt, dan kijk je die film zo anders. :D Geniaal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina