Borderlands [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Randy is een ENORME toffe peer \o/

Twee keer het genoegen gehad om hem te interviewen (BiA/Borderlands) tijdens de Games Convention en GamesCom dit jaar. Hij gaat helemaal op in zijn werk en je merkt aan Randy echt dat hij met hart en ziel aan een game werkt _O_

Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij hem geinterviewd?:eek:
    Geluksvogel!

3. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    2x :thumbs:

en diverse game demonstraties mogen zien bij Gearbox Software O-)

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, er komt me vaag iets te boven dat jij voor een gamingsite of zoiets werkt o_O

5. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    Klopt ben eigenaar van.., zie me sig :D

P.S de site is momenteel wel een rommeltje.. maar daar word aan gewerkt :)

Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft dezelfde boxen die ik ook heb (A) En er zijn veel duke nukem versies merk ik al wel

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nu DukeNukem Forever nog ... ;)

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik weet niet waarom, maar heb opeens zin deze game op release te kopen.

Al denk ik dat het met de prijs van FRS te maken heeft én het feit dat mijn vakantie dan begint :)

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is geen miskoop, vind ik. Alhoewel ik de game natuurlijk nog niet heb gespeeld, heb ik er al het vertrouwen in.

EDIT: Borderlands Intro:D
    [yt]fOb_ZH6gGWc[/yt]

En Intro gameplay:D
    [yt]TGCB3-c389w[/yt]

En level 7 soldier (Roland):D
    [yt]GMWiM6QWZHw&feature=channel[/yt]

10. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    Tijdens de pers demo die we zagen bij de GamesCom was ik al gelijk flabbergasted van deze game, en de intro ziet er ook meesterlijk uit _O_

Volgende week coop-gekte fo sure :thumbs:

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht nog even de reviews af, wil wat meer weten over de AI, de grootte van het spel en het oppervlakte ;)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal die leuk hebben gevonden dat iemand zijn naam verkeerd heeft. :+

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Grootte als in hoe lang je kan spelen? Zo ja, dan kan ik je tevreden stellen dat het op kan lopen tot 100 uur :D. Of de grootte als in de wereld, dan kan ik je tevreden zeggen, want vele zeggen dat ie groot is (eet me niet op als het fout is, maar volgens mij heb ik ergens gehoord dat de grootte is tevergelijken met die van FallOut 3. Het is in iedergeval groot genoeg dat je een auto nodigt hebt. Het is groter dan Manhattan en kleiner dan de maan, ofzo) :D. De oppervlakte? Je hebt de Pandora die iedereen nu zo'n beetje kent, maar je gaat langzaam over naar sneeuwgebieden (als je dichterbij de Vault bent) :D.

Het spel is zo makkelijk als je het maakt. Je kan het op een laag niveau instellen, maar zoals je misschien hebt gezien in paar van de geposte filmpjes, kan je zien dat je ook veel dood gaat. Niet te vergeten dat er een hard niveau is zoals gezegd in een interview ergens gepost in deze disccusie . Dus ja, je kan het zo gemakkelijk maken als je wilt!

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    AI heeft niets met moeilijkheidsgraad te maken, dus ik ben benieuwd hoe de tegenstanders reageren. Ik speel meestal op de hoogste moeilijkheidsgraad!

Trouwens, goed om te lezen dat het spel dus én een afwisselend gebied heeft én een groot gebied!

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dan raad ik je aan om wat filmpjes te kijken. Soms is de A.I. (Ik heb het over de bandits) in mijn opzicht niet al te slim (beetje van die hooligans die schieten:D), maar ik heb ook gelezen van mensen die het spel HEBBEN GESPEELD dat ze echt dekking moesten zoeken, en veel med packs moesten gebruiken. Als ze dat niet deden, gingen ze dood.

Ik kan dit wel zeggen: Je hebt in iedergeval wat domme bandits (:D), maar je hebt ook de A.I. die je waarschijnlijk zoekt: de Crimson Lance. Met die mensen wil je geen beef hebben:p. Ik kan het stukje wel voor je opzoeken.

16. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    De moeilijkheidsgraat past zich aan, aan hoeveel spelers er mee doen in coop bijv. Als je met 2 mensen coop doet, dan spelen er 2 NPC's mee met een bepaalde AI. Hoe meer mensen er meedoen hoe moeilijker de game wordt, in mijn ogen een erg mooi systeem:9

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ook, maar je hebt ook moeilijkheidsgraden. Even opzoeken voor je.

18. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    Klopt, maar er zijn dus meerdere mogelijkheden om het voor jezelf moeilijker te maken. Naarmate je in de game vorderd wordt het ook moeilijker en wordt je van meerdere kanten aangevallen...

maar ik ga niet teveel spoilen, Randy heeft met Borderlands een dijk van een game in handen:)

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap wel dat er meerdere moeilijkheidsgraden zijn, dat het aangepast wordt op het aantal mensen wat speelt en dat het moeilijker wordt narmate je vorderd, maar dit heeft allemaal niks met de A.I. te maken ;)

Goed om te lezen Powerlines dat er ook vijanden zijn die wel slim zijn! Ben uiterst benieuwd, BiA vond ik verschrikkelijk tegenvallen ;(

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    :p Ik ben zo'n beetje het up-to-datest? als het kan met Borderlands. Ik ben niets voor niets een spammer in dit topic. Anyway, wat commentaar van interviews die ik heb gepost over de shizzle waar we het overhadden:

PowerLines side-note: Lees het word ELITE

Ok dan, hier een niet al te positieve pod-cast. Achja, ik heb al zoveel (zeer) positieve interviews/review(s)/previews gelezen, dat het mij niks doet.

http://feeds.feedburner.com/idle-thumbs

Dit is een samenvatting van de review van het tijdschrift ''Atomic MPC''. Het is door iemand van de officiële forums geschreven (hij vat het samen wat hij had gelezen in het tijdschrift):

Bron: GearBox Forum

PowerLines side-note: Achja, uiteindelijk gaat het om Borderlands toch om schieten. En een 89% voor gameplay blijf ik goed vinden! Dus daarover kan ik niet klagen. Een 96% qua graphics is geweldig! Mjah, de style art van Borderlands is ook prachtig, vind ik. En ja, als je in Borderlands een prachtig, supa-dupa wapen hebt, ga je die eigenlijk alleen maar gebruiken. Persoonlijk hangt dat af van de persoon die het speelt. Als je zoals mij bent, neem je het wapen dat je het coolst vindt :D. Uiteindelijk ga ik toch zoveel wapens gebruiken en verzamelen natuurlijk. Hmm, ik ga een Borderlands' Bazaar/Lotterij beginnen. Goed idee! Anyway, ik vind dat het van de persoon afhangt of hij of zij alleen het goede wapen gaat gebruiken.

Ieder z'n eigen mening! Ik wil wel zeggen dat de niet-al-te-positieve podcast je niet moet wegsleuren van Borderlands. Als je twijfelt, lees dan de previews/interviews/reviews/andere views! Je laat (vind ik alweer) misschien wel een supa-dupa-veel-karaat-goud game liggen.

EDIT: Sorry voor de grote post :D. Ik ben nu echt enthousiast. Ik heb besloten, voor de mensen zoals TCO, dat ik voor een Bloodwing Mordecai ga (nog geen juiste build). Daarover hoor je me niet meer praten. Tenzij ik een discussie begin over allemaal builds met Dr0kz ofzo:D. Mjah, dat is gewoon discussie!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina