1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] How I Met Your Mother

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door de bengel, 14 okt 2009.

  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een topic over deze leuke serie.
    How I Met Your Mother gaat over 5 vrienden die wonen in New York:
    Ted Mosby, Robin Scherbatsky, Marshall Ericson, Lily Aldrin, Barney Stinson.

    [​IMG]

    De rode draad die door het verhaal loopt is hoe Ted aan zijn kinderen vertelt hoe hij aan zijn vrouw (en dus hun moeder) is gekomen. Het zijn eigenlijk allemaal goede verhalen die hij vertelt aan zijn kinderen. Ik vind het een geniale serie door de karakters die erin spelen, en dan met name Barney (een grote player die met veel vrouwen het bed induikt).

    De serie is nu bezig aan zijn 5e seizoen en daar mag hier over gediscussieerd worden.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  2. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Of dit nou een eigen topic nodig heeft weet ik niet, het is geen hoogstaande televisie namelijk.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    :mad:

    Je schendt de code Jan.
    En hoogstaand, ach dat wil het ook niet zijn. Ik vond de eerste 4 seizoenen stuk voor stuk geniaal, en ben ook in het dagelijks leven een trouwe volgeling van The Brode Code van Barney Stimson.
     
  4. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    euh nee .. want dan wist ge dat het The Bro Code noemt :p
    anyway, gister heb ik de 4 aflevering gezien van S05 en het einde was legendary :)
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :b:

    Ik vind het echt een geweldige serie, toppie. En Robin mag er ook wel wezen. *)
     
  6. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Geniaal... ik zie het gewoon niet erin. Er zijn tig betere sitcoms op de huidige zender (30 Rock, The Office, Modern Family, Family Guy) en als ik echt, briljant geschreven televisie wil zien zet ik Arrested Development wel op. Of Seinfeld.

    Misschien handiger om een algemeen sitcom topic te maken gezien Big Bang Theory en Two and a Half Men dan haast wel zullen volgen.
     
  7. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
  8. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Entourage heeft er ook een dus, en aangezien ik weet dat een aantal mensen deze serie volgen dacht ik, ik maak er een voor HIMYM.

    @ jan tran. Alleen The Office vind ik wel leuk en Family Guy is een tekenfilm met totaal ander soort humor.
    Ik vind de onderwerpen in How I met your mother leuk en de characters zijn grappig.

    Barney en Robin passen in het nieuwe seizoen ook erg goed bij elkaar.
     
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Lol alsof die sitcoms die jij noemt beter zijn? dat is puur jou mening, dit is een geweldige serie, diepgang zit er niet in maar dat is ook niet de bedoeling het is gewoon super grappig.
    De afleveringen zijn alleen zo super kort:mad: mochten wel wat langer van mij
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Arrested Development _O_

    Maar serieus, als we jou moeten geloven mag er dus maar 1 topic zijn? Want als er alleen een topic mag zijn van 'het beste' kunnen we 100 game topics sluiten. :/
    Er is ook nog zoiets als mening.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De nieuwe episode was wel goed met de sexless innkeeper. :lol:
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    It's gonna be legen - wait for it - dary!
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond aflevering 3 geniaal. De lessen van Ted over Robin :lol:
     
  14. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Als jij met een recht gezicht kunt zeggen dat dit beter is dan Arrested Development en Seinfeld, dan ben je gewoon een fanboy. Punt. Als jij mij durft te vertellen dat HIMYM over 10 jaar nog steeds herinnerd word als de twee eerdergenoemde dan is televisie gewoon diep gedaald.

    Ik zeg nergens dat diepgang nodig is, tuurlijk is dat niet nodig, maar dit is nergens vernieuwend, verfrissend, gedurfd of origineel.

    Natuurlijk niet, maar ik zie gewoon niet in waarom 'dit' de keuze moest zijn. Er is geen rode draad om te bespreken (de moeder, maar who cares) en het is niet anders dan Big Bang Theory, Two and a Half Men of Accidently on Purpose enz. (toevallig ook van CBS allemaal).
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dan kan je toch ook gewoon uit dit topic wegblijven? _0/
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude! lekker boeiend
    Nee, het zal waarschijnlijk niet over 10 jaar herinnerd worden als die geweldige comedy die iedereen toentertijd keek. Maar welke comedyserie tegenwoordig wel? Het is gewoon vermakelijke televisie, en als je het daarmee niet eens bent, dan ga je lekker een ander topic aanmaken over jouw favoriete serie.
    En discussieren welke sitcom het leukst is kan altijd nog in het algemene sitcomtopic.
    Hier gaat het over de episodes, het verhaal en de characters. :{
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind dit echt 1 van de betere comedy series sinds friends, en series als Arrested Development vind ik sowieso geen drol aan. Het is puur wat je smaak is. Als je van lekkere droge humor houd zit je hier wel goed.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Wie zegt dat er maar 1 topic mag zijn? Je bent daar compleet vrij in. Van mij mag je best een Seinfeld en Arrested Development topic aanmaken, geen probleem? Ik snap je punt nog steeds niet.
     
  19. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Je hebt gelijk, lees het allemaal net even opnieuw en veel zinnigheid haal ik er ook niet uit. 't Komt denk ik een beetje doordat mensen uit mijn omgeving na vijf seizoenen net HIMYM hebben ontdekt en dat hele 'ge-le-gen-wait-for-it' uit mijn strot komt onderhand.

    Maar eerlijk gezegd zie ik die appeal gewoon niet dat dit zo populair moet zijn als het is. Het is gewoon echt net als elke andere sitcom. Dat stoort me gewoon een beetje, iedereen bestempelt dit als "briljant, geniaal en hilarisch" maar waarom deze en de tig andere voorgangers niet?
     
  20. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je dat laatste niet even in een spoiler zetten voor degenen die het nog niet gezien hebben?

    verder echt een topserie! de humor is geniaal :thumbs:
     

Deel Deze Pagina