Matchmaking gaat wel weer wat sneller had ik het idee. Zitten meer wapens in en de ene map is nog mooier als de andere.
ik ga straks na 22:00 beginnen ! eerst nog even trainen en het vrouwtje zit nu al die kook programma's te kijken , dus straks kan ik los goed om te lezen dat de MP gewoon net als de beta goed werkt , ben echt benieuwd naar de mappen , weet iemand hoeveel mappen er voor de MP inzit ? Ik kijk ook echt uit naar de MP van deze game , vond de beta echt tegen alle verwachtingen in zwaar verslavend en goed spelen.
Dit kan wel eens 1 van de beste games ooit worden voor mij. Pas in chapter 3, maar deze game doet het echt helemaal voor mij. Het verhaal, de graphics, het geluid, de character, de humor, de omgevingen. Echte helemaal fantastisch. De graphics in chapter 3 zijn echt FENOMENAAL.
Veel plezier allemaal. Ik heb het volste vertrouwen dat Naughty Dog een mooi spelletje heeft gemaakt. Zelf moet ik nog tot begin november wachten aangezien ik bij cdWow.nl heb besteld en die zijn niet zo snel, volgens velen. Achteraf balen, maar heb nog wel genoeg te spelen.
Wil je aub niks zeggen van die chapter is goed ofzo,omdat anders weet ik teveel,en ik wil helemaal niks weten,snap je *) Hopelijk komt hij morgen uit,normaal wel zei game mania.
4 uur op de klok zitten, HOLY SHIT! Dit is zonder enige vorm van twijfel de mooiste game ooit gemaakt, echt niet normaal meer! Ik zit constant met mn bek open
Ik heb een 45 euro bon van Gamemania, dus een beetje erbij en ik kan em halen. Echter kan ik deze ook voor Borderlands gebruiken. En Uncharted 2 voor 55 euro bij (ja je hoort het goed) Bart Smit halen, met zo'n kortingsbon die in hun krantje staat. Als U2 bij Gamemania gewoon 60 of hoger is, dan gebruik die bon voor Borderlands en ga ik bij BS langs voor U2.
Ik ben weer de enige idioot bij wie hij vanmiddag van VGP nog niet met de post mee was gekomen Morgen dan!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Twijfel zelf nog of ik ga beginnen op normal of gelijk met hard aan de slag ga. Aan de andere kant. De game is volgens mij zo super tof dat 2x uitspelen gewoon een must is. Ik zie het nog wel eventjes. Vanmiddag na school maar eens naar de Bart Smit hier om te kijken of ie al verkocht wordt.
Ik heb precies hetzelfde , dit is niet normaal , het is net of je een film aan het spelen bent echt bizar.Weet je wat ik ook had dan was ik een cutscene aan het kijken , en toen besefte ik dat ik al kon spelen en niet meer in die cutscene zat.Damn dat heb ik echt al in jaren niet meer gehad. Echt mooiste en sfeervolste tot nu toe ooit gespeeld voor mij , en dat op de ps3 wie had dat gedacht