FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je rent en er komt een tegenstander aan, probeer dan te passen of te omspelen door skilled dribble te gebruiken ( LT+RT ) ingedrukt. Probeer dat en als het niet lukt, gewoon nog een keer vragen;)
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    FIFA10 = vrij worstelen. Met Drogba heb je 99.99% kans dat je lekker overal doorheen kunt rennen en lekkere vrije trappen mag nemen.
     
  3. Supercow

    Supercow Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vaak gezien dat iemand online die de bal heeft, mij van zich afhoudt door te duwen. Terwijl ik dan hem onder druk zet door de A knop in te drukken.

    Tip?iemand?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je naast hem loopt kun je met de (RS) tegen hem aan duwen om hem zo een schouderduw te geven en hem van de bal te zetten. Ook is het belangrijk dat je op de juiste manier de bal afpakt, dus niet van achteren op A klikken maar proberen dit bij de bal te doen.
     
  5. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn accomplishments zijn niet helemaal goed meer. Mijn man of the match staat al tijden op 5/10 maar heb er al veel meer behaald
     
  6. Supercow

    Supercow Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde dit vanuit het aanvallend perspectief en dat ik wil zorgen dat ik de verdediger van me afhoudt.
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Indien je recht op een verdediger afloopt is het logisch dat je de bal kwijtraakt, je moet proberen schuin te rennen. Although rennen in Fifa 10 helemaal geen goed idee is, je kan beter zolang mogelijk passen, totdat je echt een vrije man hebt, zonder een verdediger voor je. Ook dan is het nog belangrijk om schuin te rennen.
     
  8. Supercow

    Supercow Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    En loop je alleen met de L knop of met LT of RT in gedrukt?
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hoe zit het met die contractvernieuwingen? Ik doe Pantelic een royaal aanbod voor een vernieuwing maar hij wijst het telkens zonder pardon af. En dat geldt ook voor 2 andere spelers maar daar maak ik me niet zo'n zorgen over. Pantelic wil ik toch nog wel 1 of 2 seizoenen houden voor Ajax. Iemand tips?
     
  10. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met LT en RT rent doet ie bij mij de gekste bewegingen, wtf is die skilled dribble nou weer?
     
  11. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen met de RT knop, wanneer ik wil schieten hou ik niets in. Gebruik LT eigenlijk bijna nooit.
     
  12. Positron

    Positron Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik, maar elke speler die ik wil kopen, gevarieerd in goedheid, die willen niet naar me team komen.
     
  13. Positron

    Positron Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit je in speltype coach? Zo ja, dan aan het eind van het seizoen worden alle contracten die dan aflopen verlengd. Je kunt dan ook contracten van spelers verbreken als je van die speler af wil.
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Drogba _O_

    Eerste keer in een spel dat Chelsea daadwerkelijk meekan met clubs als barca en man united. Chelsea _O_
     
  15. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister van uit het niets 5 achievements gehaald, waar ik niks voor heb gedaan...
    De 2 gameface achievements, de friend-cross achievement, de achievement waarbij je 10 keer op rij online met hetzelfde 5 ster team speelt en de ! 50 uurs ! achievement! Zéér bizar.. Was Manager mode aan het doen, toen liep m'n xbox vast, dus ik startte hem opnieuw op, zag m'n gamerscore, 26240.. Liep ie daarna weer vast, startte ik hem weer op, 26330... Dus ik kijk bij Fifa, in 1 keer die 5 achievements erbij... Zéér gaar.
     
  16. Supercow

    Supercow Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    RT met linker analoge joystick?Of zonder?

    citaat website "To hold off players, my personal style is to try to let go of the direction joystick. This way, you can use the Fifa 10 enhanced ball shielding by holding R2/RT to hold back the ball. Some players find it hard to shield the ball because they are always moving the left direction joystick."
    http://www.squidoo.com/fifa-10-tips
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand hoe je de keeper kan bewegen met een vrije trap? Zag namelijk laatst dat iemand zijn keeper achter de muur kon zetten.
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Met. Gebruik helemaal niets speciaals, gewoon sprinten, en af en toe even sprinten loslaten op het juiste moment. Je moet gewoon goed in de gaten houden hoe je tegenstander loopt, zo kan je bepalen wanneer je even sprinten moet loslaten om een andere hoek te kiezen. Dat is een kwestie van gevoel, komt vanzelf. Dit geld echter vooral online, de AI is minder voorspelbaar.
     
  19. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Online is het ook allemaal heel voorspelbaar, ben er maar weinig tegen gekomen die niet de logische loop acties doen. De sprint knop bij tijden gebruiken, het draait allemaal om passen en kansen creeëren. Je moet niet proberen met skill moves er voor bij te komen, dat lukt 1 keer maar 10 keer raak je de bal er mee kwijt.
     
  20. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Online Fifa maakt mij agressief
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina